Gjest Kami Skrevet 25. juli 2009 #1 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg er nødt til å kjøpe en svart dress pga jobben, og vil gjerne bruke litt penger så jeg finner en som er i bra kvalitet, sitter ordentlig og er såpass tidløs at jeg kan bruke den i noen år fremover. Dette er ikke noe jeg har pleid å gå i som student, så jeg aner ikke hvor man finner fine dresser i god kvalitet, hva slikt "skal" koste, og hva man skal se etter og passe seg for. Jeg blir veldig glad for alle råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 25. juli 2009 #2 Del Skrevet 25. juli 2009 har egentlig ikke så god peilig på dress jeg heller meen jeg var med en kompis rundt juletider da han sku ha seg en ny en. vi dro på dressmann og fant en veldig fin og tidløs dress. der hadde de masse å velge i også. for bukse, jakke, slips og skjorte ble det rett over tusenlappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 25. juli 2009 #3 Del Skrevet 25. juli 2009 Dressmann har gode og rimelige dresser, og god service, hvis du spør om hjelp. Sikker på du finner noe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå