Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #41 Del Skrevet 27. juli 2009 *fniser* det har jeg sagt til ett par superfotballgale mannfolk også, med nogenlunde samme svar som Steinar40 responderer med... mulig det er krig, men krigen gjennomføres og spesiellt avsluttes da merkelig ofte med halvnakne kropper, klyping og klapping på rumpa, hopping og klasking på hverandres halvnakne kropper. Mulig det er krigersk ment, men det SER ikke slik ut!! krig og kjærlighet og alt det der... Positivt at du har hatt kontakt med noen skikkelige mannfolk også da i hvert fall haha Nå er ikke jeg fotballgal - finnes det noe bedre å gjøre som f.eks leke kjærlighet med ei fristerinne så gjør jeg nok heller det. Og det går jo an å ta opp kampen til senere hehe Ellers har du vel dessverre et poeng i at det blir litt mye merkelig "feiring" når det blir mål. Og dessuten er jo snart alt hardt spill som harde tøffe taklinger etc. ulovlig Så det var nok mer krig før er jeg redd. Trist med alle de pysete utlendingene i fotballen. Jaja, sånn er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 27. juli 2009 #42 Del Skrevet 27. juli 2009 DET var fælt mye skriblerier om den fotballinteressen her : la oss gjøre en ting klart : fotball er mest for menn.... ! Den spilles av flest menn/og kvalitativt best AV menn, den feires og tiljubles av mest menn, dyrkes derfor av mest menn. Det er overhodet ikke nødvendig å diskutere dette med kvinner.... Dersom en kvinne vil velge en mann som IKKE er interessert i fotball (og det er 1 VIKTIG kriterie for henne), so be it !!! Legg derfor denne ballen død i denne tråden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #43 Del Skrevet 27. juli 2009 DET var fælt mye skriblerier om den fotballinteressen her : la oss gjøre en ting klart : fotball er mest for menn.... ! Den spilles av flest menn/og kvalitativt best AV menn, den feires og tiljubles av mest menn, dyrkes derfor av mest menn. Det er overhodet ikke nødvendig å diskutere dette med kvinner.... Dersom en kvinne vil velge en mann som IKKE er interessert i fotball (og det er 1 VIKTIG kriterie for henne), so be it !!! Legg derfor denne ballen død i denne tråden..... Nok en fotballhater gitt - så overraskende hehe Jaja, skal vedde mye på at det ikke er mange hannkjønn her inne som liker fotball. Interessene går vel hovedsaklig i sminke etc. tenker jeg ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 27. juli 2009 #44 Del Skrevet 27. juli 2009 Nok en fotballhater gitt - så overraskende hehe Jaja, skal vedde mye på at det ikke er mange hannkjønn her inne som liker fotball. Interessene går vel hovedsaklig i sminke etc. tenker jeg ..... hmmmm, håper du var sarkastisk..... Jeg fortalte vel bare FAKTA, ikke hva jeg mener/synes om fotball..... avatar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #45 Del Skrevet 27. juli 2009 hmmmm, håper du var sarkastisk..... Jeg fortalte vel bare FAKTA, ikke hva jeg mener/synes om fotball..... avatar.... Det finnes ingen FAKTA her. Noen kvinner liker fotball og de fleste gjør det sikkert ikke. Det er derimot viktig å vite hva EN kvinne da faktisk gjør. Liker hun fotball, så kan jeg diskutere det med henne på lik linje med alt annet. Liker hun derimot ikke fotball, så diskuterer vi selvfølgelig ikke fotball men da noe helt annet. Og her inne kan vi diskutere akkurat hva vi vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 27. juli 2009 #46 Del Skrevet 27. juli 2009 Det finnes ingen FAKTA her. Noen kvinner liker fotball og de fleste gjør det sikkert ikke. He he det var vel fakta fra din side...... ellers fint at man selvfølgelig diskuterer hva som helst, men det er greit å forholde seg til fakta og kjennsgjerninger når det er nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 27. juli 2009 #47 Del Skrevet 27. juli 2009 Nok en fotballhater gitt - så overraskende hehe Jaja, skal vedde mye på at det ikke er mange hannkjønn her inne som liker fotball. Interessene går vel hovedsaklig i sminke etc. tenker jeg ..... Så det du sier er at gutta/mannfolka som er her inne er feminine fordi de diskuterer på et kvinneforum? Hvis man skal bli kjent med sitt motstykke må man snakke med de vettu Mine interesser: STYRKEtrening, vale tudo og tai-chi. I mine øyne er ikke vale tudo veldig feminint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 27. juli 2009 #48 Del Skrevet 27. juli 2009 Nok en fotballhater gitt - så overraskende hehe Jaja, skal vedde mye på at det ikke er mange hannkjønn her inne som liker fotball. Interessene går vel hovedsaklig i sminke etc. tenker jeg ..... Må det være enten/eller? Hvis en mann ikke er veldig interessert i fotball så er han ikke mann nok og er heller interessert i sminke? Hvis en mann er lite interessert i fotball, men judo eller annen kampsport, er det da en ekte mann, eller er det feminint også? Er det fotball som avgjør maskuliniteten til menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 27. juli 2009 #49 Del Skrevet 27. juli 2009 Er det fotball som avgjør maskuliniteten til menn? Definitivt ikke Polly !!! Masse andre sporsgrener/idretter eller for den slags skyld interesser som kan defineres som "maskuline". Det beste kan jo være at begge har felles interesse her selvsagt, om det er 2 forskjellige interesser/idretter man er opptatt av, så er vel heller ingenting i veien for at man viser såpass at man vil involvere seg i hva kjæresten holder på med (av interesser også da). Det viser jo entusiasme bare, og det er en flott egenskap.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #50 Del Skrevet 27. juli 2009 Så det du sier er at gutta/mannfolka som er her inne er feminine fordi de diskuterer på et kvinneforum? Nei, det er ikke det jeg mener. Det er sikkert ikke dumt å være her å diskutere for å bedre forstå kvinner. Selvfølgelig da viktig samtidig å forstå at vi aldri helt kommer til å forstå dem samme hvor mye vi forsøker hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #51 Del Skrevet 27. juli 2009 Må det være enten/eller? Hvis en mann ikke er veldig interessert i fotball så er han ikke mann nok og er heller interessert i sminke? Hvis en mann er lite interessert i fotball, men judo eller annen kampsport, er det da en ekte mann, eller er det feminint også? Er det fotball som avgjør maskuliniteten til menn? Jeg har sikkert satt det med fotball litt på spissen her. Men jeg syns det var litt morsomt fordi mange kvinner henger seg så veldig opp i akkurat menns fotballinteresse haha Sikkert mange tullinger av noen fotball-idioter også da men ..... Det jeg derimot vil si, er at i MIN verden, så er et hann-kjønn som bruker sminke feminin. Det er MIN personlige mening uten å kritisere noen spesiell utover det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 27. juli 2009 #52 Del Skrevet 27. juli 2009 Det jeg derimot vil si, er at i MIN verden, så er et hann-kjønn som bruker sminke feminin. Det er MIN personlige mening uten å kritisere noen spesiell utover det Jeg også mener det at en mann som bruker sminke er feminin... Men, sånn jeg leste innlegget ditt i stad så hørtes det ut som du mente at de som ikke liker fotball liker sminke i stedet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #53 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg også mener det at en mann som bruker sminke er feminin... Men, sånn jeg leste innlegget ditt i stad så hørtes det ut som du mente at de som ikke liker fotball liker sminke i stedet... Da har jeg nok dessverre uttrykt meg dårlig Men jeg begriper ikke hvorfor mannfolk skal bruke sminke og hvor i all verden dette har kommet i fra? Vet ikke hvor utbredt det er heller da men .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 27. juli 2009 #54 Del Skrevet 27. juli 2009 Definitivt ikke Polly !!! Masse andre sporsgrener/idretter eller for den slags skyld interesser som kan defineres som "maskuline". Det beste kan jo være at begge har felles interesse her selvsagt, om det er 2 forskjellige interesser/idretter man er opptatt av, så er vel heller ingenting i veien for at man viser såpass at man vil involvere seg i hva kjæresten holder på med (av interesser også da). Det viser jo entusiasme bare, og det er en flott egenskap.... Jeg syns det er veldig greit å kunne ha felles interesser... og der man ikke har det så syns jeg også det er veldig greit å kunne respektere den andre for interessen den andre har som man ikke deler... Jeg er ikke interessert i fotball - og jeg syns det er utrolig deilig at jeg kan velge å slå av TV'n når det er sport... men, om jeg hadde hatt en mann som var interessert i fotball så hadde jeg vist mer interesse også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 27. juli 2009 #55 Del Skrevet 27. juli 2009 Da har jeg nok dessverre uttrykt meg dårlig Men jeg begriper ikke hvorfor mannfolk skal bruke sminke og hvor i all verden dette har kommet i fra? Vet ikke hvor utbredt det er heller da men .... ...eller jeg som var for rask i å konkludere... Jeg skjønner heller ikke hvorfor menn skal bruke sminke... jeg har heller ikke vært borti noen menn som sminker seg - er det ikke mest transer som gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #56 Del Skrevet 27. juli 2009 ...eller jeg som var for rask i å konkludere... Jeg skjønner heller ikke hvorfor menn skal bruke sminke... jeg har heller ikke vært borti noen menn som sminker seg - er det ikke mest transer som gjør det? Dette er heldigvis ikke det jeg vet mest om ....... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå