ty_pennington Skrevet 25. juli 2009 #21 Del Skrevet 25. juli 2009 Synes du høres veldig bra ut jeg! Humørsvingninger har jo enhver kvinne...hehe Men fotballen kan du godt droppe. Tenk på alt det andre vi kunne ha gjort når alle andre "må" sitte og se fotballkamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afaia Skrevet 25. juli 2009 #22 Del Skrevet 25. juli 2009 Utseendebeskrivelsen sier jo ingenting om hvordan du faktisk ser ut. Du kan like så godt ha snabel, øyne på hver sin side av skallen, ører som flagrer, tenna på tørk og colakorkbriller. Hvis alle de punktene stemmer bør du kanskje tenke litt på hva du sier, hvordan du oppfører deg, kroppsspråk, hvilke menn du går etter osv osv osv. Umulig å si hvorfor du ikke har en mann. (Og "ekte menn liker fotball"? .. Jeg har endelig funnet en som ikke liker fotball, og det er fantastisk. Takke meg til en uekte mann ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_babe_* Skrevet 26. juli 2009 #23 Del Skrevet 26. juli 2009 Ja guud, ekte menn er ikke spesielt begeistret for sport på TV, og fotball. Nei, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. juli 2009 #24 Del Skrevet 26. juli 2009 Du har veldig mange plussider, når det gjelder utseende og egenskaper. Eneste minussidene er humørsvingningene og stavefeilene. la jeg også merke til, innlegget virker som en kontaktannonse der man utelater det meste som er særegent, skyver frem alt som "normen" sier er positivt, og slenger på yderst få ting man kan oppfatte som negativt men som man kan sno seg unna dersom det blir snakk om det. Hvorfor de som er single ikke har truffet den rette, er kliss umulig å svare på. Dersom TS tror at ett godt utseende og en fin personlighet er løsningen på å få seg partner, er det kanskje på tide å se seg rundt. Det finnes utrolig mange flotte, pene, oppegående kvinner og menn rundt om, som er single. Av forskjellige årsaker. Hvorfor akkurat du ikke har funnet noen, kan ikke vi her svare på. Trenger du å heve selvtillitten, tror jeg ikke ett anonymt diskusjonsforum er stedet, da tror jeg rett og slett du skal ta noen ærlige runder med deg selv. Finne ut hva du ned i hjerterota er fornøyd med og ikke så fornøyd med med deg selv. Jobb deg mot ett sted der du faktisk VET du er bra nok, der du vet at grunnen til at du er singel, ikke er verken pga hvordan du ser ut eller hvordan du er. Skjønner at det er lett å tenke slik, har gjort det selv. Men det har ikke noe med det å gjøre! og, når du skal selge seg selv for potensielle partnere, selg DEG, ikke ett utseende og noen ting du anser som positivt for andre. Fortell hvem du er, egenheter du setter pris på, særheter som du liker og som gjør akkurat deg til den du er. Blir alt for "rett" og perfekt, blir det kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. juli 2009 #25 Del Skrevet 26. juli 2009 Typisk kommentar og selvhevdelse fra små mennesker (som småe hunder) Men til det opprinnelige temaet ; Du hadde ikke vært ei dame for meg, foretrekker dem mindre opptatt av utseende, mote osv og litt mindre sosiale,no offence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. juli 2009 #26 Del Skrevet 26. juli 2009 (Og "ekte menn liker fotball"? .. Jeg har endelig funnet en som ikke liker fotball, og det er fantastisk. Takke meg til en uekte mann ) Herregud, han må være kjedelig altså! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 26. juli 2009 #27 Del Skrevet 26. juli 2009 Herregud, han må være kjedelig altså! hehe Verken pappa eller mine onkler er interessert i fotball. De er ikke kjedelige. Blir som å si at jenter som ikke bruker sminke er kjedelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afaia Skrevet 26. juli 2009 #28 Del Skrevet 26. juli 2009 Herregud, han må være kjedelig altså! hehe Ikke sant Men det er virkelig nydelig. Hele lørdager uten så mye som et glimt av tippeliga, hele uker uten verken premier league eller champions league. Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. juli 2009 #29 Del Skrevet 26. juli 2009 Ikke sant Men det er virkelig nydelig. Hele lørdager uten så mye som et glimt av tippeliga, hele uker uten verken premier league eller champions league. Fantastisk! Kvinnfolk er noen rare dyr hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #30 Del Skrevet 26. juli 2009 Kvinnfolk er noen rare dyr hehe Mange av oss liker ikke fotball på TV. Vi synes det er hjernedødt og bråkete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. juli 2009 #31 Del Skrevet 26. juli 2009 Mange av oss liker ikke fotball på TV. Vi synes det er hjernedødt og bråkete. Er det noen som tvinger deg til å se på det eller? Bare respekter at alle EKTE mannfolk liker fotball hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #32 Del Skrevet 26. juli 2009 Er det noen som tvinger deg til å se på det eller? Bare respekter at alle EKTE mannfolk liker fotball hehe EKTE mannfolk trives også på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #33 Del Skrevet 27. juli 2009 Denne listen gir vel ikke akkurat et inntrykk av hele deg, men om jeg nå bare skal ta for meg de punktene så er det ikke alle menn som elsker ei dame som liker fotball, mote, er utrolig sosial og som har utrolige humørsvingninger. I tillegg har du ikke sagt et ord om sex, min lidenskap for det hadde stått øverst på min "her er grunnene til at jeg er drømmedama"-liste i hvert fall Skal jeg lese mellom linjene så virker du ganske enkel til sinns, men det kan jo rett og slett være alderen og. Øl, fotball og actionfilmer er stas det, men noen vil ha ei dame de kan diskutere dagens nyheter med og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. juli 2009 #34 Del Skrevet 27. juli 2009 Drømmedamer har godt nok selvbilde til at de ikke må spørre andre mennesker hva som er bra/dårlig med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 27. juli 2009 #35 Del Skrevet 27. juli 2009 Alle ekte mannfolk er interessert i fotball Sånn er det bare og da greit å være klar over hehe Penisen min definerer hvilket kjønn jeg er, og på mange måter er jeg mer mann enn mange andre. Fotball på den andre siden er som en homoerotisk film hvor gutta ikke har fått av seg klærne – enda. Det gir ikke mening at man må like det for å være mann. Overhodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 27. juli 2009 #36 Del Skrevet 27. juli 2009 jeg er bittelita ( 1.59 og 50 kg ) Sånn passe størrelse på puppene Lita sprett rompe Blåe øyne , mørkt hår. Høres bra ut utseendemessig for min del. Utroli sosial. Også bra, liker jenter som kan fungere sammen med meg på evt. vennebesøk, turer osv. Elsker og være hjemme på soffan i beste goklærne mine. Men elsker også og Trene til krampa tar meg. har ingenting i mot å ligge i armkroken på drømmemannen og se actionfilm! Veldig fint, kan være digg å ligge med dama på sofaen, men liker også å holde meg litt i form selv. Kan ha utrolie humørsvingninger !! Ikke positivt hvis det er helt ekstremt når det ikke ligger noen spesiell grunn bak som f. eks sykdom, at noen i familien dør eller andre hendelser. En tur på byen skader heller ikke ! Høres bra ut. Dans, mote, og musikk er det jeg brenner for. Dans og musikk er jo bra interesser, håper selvfølgelig at partneren liker det jeg selv hører på av musikk, men det er jo ikke must men en klar fordel. Moteinteresse kan også være ok så lenge det ikke blir trukket mot det ekstreme i form av dyre gucci vesker, de mest fancy merkeklær hele tiden o.l. Liker og holde orden på utseende mitt. Aldri negativt det. Fint at man viser partneren respekt ved å ta noenlunde vare på seg selv, det gjør jeg også selv. Og det er et stort pluss at partner også tenker likt her. Husmorsrollen vil passe meg perfekt. Vet ikke om jeg ville vært så begeistret for at dama/kona skulle vært hjemmeværende. Det spiller ikke så mye rolle hva du jobber med, men at du er ute i en høy stillingsprosent/full stilling ville vært mer positivt i en partner i mine øyne. Det å jobbe ute og følgelig treffe nye mennesker og samarbeide med dem er faktisk bra sosial trening og er viktig for meg. Jeg tror det rett og slett ikke er sunt å være hjemmeværende hele tiden, man kan fort bli lei, livet fortoner seg som mer ensporig for mange, og det er flere som opplever at de rett og slett mangler "stimuli". Og jeg tror det er usunt for et parforhold at den ene/begge ikke får stimuli daglig i form av jobb. Elsker og ta på fotballtrøya, ta meg en øl og se en kamp i ny og ne. En bra egenskap, det viser at du også kan være litt laidback Jeg vill bare høre om jeg hørres så ille ut siden jeg ikke finner drømmemannen. Fortvilet Konklusjonen min på bakgrunn av det du skrev er at du har mange gode egenskaper. Punktet om utrolige humørsvinginger ville jeg nok likevel jobbet litt med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #37 Del Skrevet 27. juli 2009 EKTE mannfolk trives også på KG. Jepp, det er damemennesker her hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #38 Del Skrevet 27. juli 2009 Fotball på den andre siden er som en homoerotisk film hvor gutta ikke har fått av seg klærne – enda. Herregud, jeg skjønner i hvert fall at du ikke aner hva du prater om her. Fotball er krig - en fredelig form for krig i form av et spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 27. juli 2009 #39 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Make love not war! Gi gutta hver sin ball de kan leke seg med så slipper man all sutringa! Men tilbake til deg lille frøken som legger inn en kontaktannonse på KG - av alle steder - så burde du kanskje skrive mer om utseendet ditt og hvordan du virkelig er? Feks alle de kraterne du har i ansiktet ditt, eller de tykke svarte hårene på puppa? HAHA! neida, huff. men det er noe som sier meg at du er ganske usikker på deg selv siden du må få bekreftelse fra folk du ikke kjenner... Lag deg en bruker her og last opp et bilde av deg, da snakker vi! Personlig liker jeg sosiale jenter, men ikke hypersosiale. Greit at du kan normale bordmanerer og ikke sitter å klør deg i ræva under julemiddagen. Ellers virker du som ei topp jente! Endret 27. juli 2009 av grafenberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. juli 2009 #40 Del Skrevet 27. juli 2009 Fotball på den andre siden er som en homoerotisk film hvor gutta ikke har fått av seg klærne – enda. Det gir ikke mening at man må like det for å være mann. Overhodet! *fniser* det har jeg sagt til ett par superfotballgale mannfolk også, med nogenlunde samme svar som Steinar40 responderer med... Herregud, jeg skjønner i hvert fall at du ikke aner hva du prater om her. Fotball er krig - en fredelig form for krig i form av et spill mulig det er krig, men krigen gjennomføres og spesiellt avsluttes da merkelig ofte med halvnakne kropper, klyping og klapping på rumpa, hopping og klasking på hverandres halvnakne kropper. Mulig det er krigersk ment, men det SER ikke slik ut!! krig og kjærlighet og alt det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå