Gå til innhold

Hvordan ta på en kvinne..

Miss X

Anbefalte innlegg

Syns det er teit med en tekst som skal fortelle menn hvordan de skal ta på en kvinne, skjønner de ikke det i utgangspunktet så tror jeg ikke det hjelper med... stryk slik og så slik... og så videre. ups - hva kommer så i programmet.

Berøring er veldig viktig i forhold, og jeg liker både å ta på og å bli tatt på. Og hvis jeg da skal lure på om dette er naturlig for han eller noe han har lest seg til blir jeg gal...

Så du mener altså at all kunnskap må være medfødt da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne du venligst være så snill å ikke generalisere så mye?

Selvfølgelig har jeg ikke noe imot sex, men jeg er ingen mann, så går ikke med lysta 24/7. Kose har jeg imidlertid lyst til hele tiden.

Jeg har ikke tenkt til å sabotere noe som helst. Om han har lyst på sex hver dag er det greit, men ikke om han prøver å "tvinge" meg til det.

Dessverre (for kvinner) har ikke "gjennomsnittsmannen" noe stort behov får å bare kose. Ikke for å diskutere forholdet heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre (for kvinner) har ikke "gjennomsnittsmannen" noe stort behov får å bare kose. Ikke for å diskutere forholdet heller.

Hehe, jeg velger ikke "gjennomsnittsmannen", for jeg er ikke "gjennomsnittskvinnen". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg velger ikke "gjennomsnittsmannen", for jeg er ikke "gjennomsnittskvinnen". ;)

hehe Men poenget er at "gjennomsnittskvinnen" har alle disse behovene.

Mens mannen derimot ikke har det. Da ser du problemene som fort oppstår?

Derfor er det viktig å vite hvordan "gjennomsnittsmannen" faktisk er. Og ikke minst unngå ham ;) hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener altså at all kunnskap må være medfødt da eller?

Nei, men jeg mener at enkelte ting kan man ikke lese seg til. Da blir det bare kunstig og rart.

Man finner vel best ut hva som funker gjennom erfaring. Jeg kunne f.eks ikke lese meg til hvordan man kjører bil, der var det prøving og feiling bak rattet på en ordentlig bil.

Likeledes lærer man hvordan man skal behandle andre mennesker ved å være sammen med andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg mener at enkelte ting kan man ikke lese seg til. Da blir det bare kunstig og rart.

Man finner vel best ut hva som funker gjennom erfaring. Jeg kunne f.eks ikke lese meg til hvordan man kjører bil, der var det prøving og feiling bak rattet på en ordentlig bil.

Likeledes lærer man hvordan man skal behandle andre mennesker ved å være sammen med andre mennesker.

Joda, øvelse gjør mester, men det er litt teori når man skal lære å kjøre bil også ;)

Og det skader ikke å kunne mest mulig om teoriene bak altså hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Fyren som skrev den artikkelen kan umulig ha særlig draget på kvinner, eller klare å omgås dem sosialt på en vellykket måte. Her blir jo kvinner beskrivd som egne, merkelige individer. "Hvis hun ikke liker å bli tatt på - må det ligge noe fælt bak. Kanskje hun har blitt misbrukt som barn". Jeeez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forresten det beste som står der er det med å holde henne inntil seg så hun kjenner styrken, og å stryke over håret hennes. Hva synes dere, jenter? :)

Hva vil du egentlig med dette?! Prøve å sjekke opp noen her eller hva.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jo men herregud jo, det skader ikke med teori i tillegg. Noen tips på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva skal til for at gjennomsnittsmannen sier i fra og tar forhoodet opp til revurdering - dersom dama aldri gjør det? (Hypotetisk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hva skal til for at gjennomsnittsmannen sier i fra og tar forhoodet opp til revurdering - dersom dama aldri gjør det? (Hypotetisk)

At hun kler ungen opp i motstanderlaget sine drakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det praktiske i forholdet overhode ikke fungerer. Dvs. at mannen ikke får dekket de få behovene han faktisk har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. Fyren som skrev den artikkelen kan umulig ha særlig draget på kvinner, eller klare å omgås dem sosialt på en vellykket måte. Her blir jo kvinner beskrivd som egne, merkelige individer. "Hvis hun ikke liker å bli tatt på - må det ligge noe fælt bak. Kanskje hun har blitt misbrukt som barn". Jeeez.

Enig, likte spesielt godt der det sto noe sånt som "pet her on the head, I haven't met a woman who hasn't enjoyed being stroked over the hair."

Hvis en mann hadde begynt å klappe meg på hode som om jeg var et barn eller en katt hadde jeg vel ikke blitt særlig imponert.

Menn må jo ikke tro at kvinner er vesener fra en annen planet (selv om enkelte jo kan virke sånn :fnise: ). Dere kan ikke lese dere til hva som funker. Mye av det som står i sånne artikler er uansett tull. Folk er forskjellig og det som står i en sånn artikel blir aldri allmengyldig.

Tror det handler mest om evnen til å lese den andre personens reaksjoner. Fordi folk er forskjellig og har forskjellige preferanser. Det som jeg syns er greit er det ikke sikkert at andre liker. Jeg kan godt legges i bakken og holdes nede. Andre vil reagere veldig negativt på det. Derfor er det mer viktig å forstå den du "skal ta på" enn å ha lest deg til en masse teori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Pet her on the head" betyr nok ikke å klappe på hodet som et barn, men å stryke. :) Det hadde jeg likt, hvertfall.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^

hmm, ja jeg tenker som i "pat on the head/ pat on the back, "

som i flinke lille vovsen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
^^

hmm, ja jeg tenker som i "pat on the head/ pat on the back, "

som i flinke lille vovsen. :fnise:

Helt enig med deg... og det er veldig lite moro... "sååå pen jente, åååja, pene jenta" fikk jeg høre og ble klappet på hodet... det var skikkelig hundeaktig... det var ikke veldig sexy lissom... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, likte spesielt godt der det sto noe sånt som "pet her on the head, I haven't met a woman who hasn't enjoyed being stroked over the hair."

Hvis en mann hadde begynt å klappe meg på hode som om jeg var et barn eller en katt hadde jeg vel ikke blitt særlig imponert.

Menn må jo ikke tro at kvinner er vesener fra en annen planet (selv om enkelte jo kan virke sånn :fnise: ). Dere kan ikke lese dere til hva som funker. Mye av det som står i sånne artikler er uansett tull. Folk er forskjellig og det som står i en sånn artikel blir aldri allmengyldig.

Tror det handler mest om evnen til å lese den andre personens reaksjoner. Fordi folk er forskjellig og har forskjellige preferanser. Det som jeg syns er greit er det ikke sikkert at andre liker. Jeg kan godt legges i bakken og holdes nede. Andre vil reagere veldig negativt på det. Derfor er det mer viktig å forstå den du "skal ta på" enn å ha lest deg til en masse teori.

Jeg er dessverre ikke synsk! Det handler om å kommunisere med hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok de som tror menn er tankelesere... og det blir det ikke bra kommunikasjon av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Helt enig i at berøringer som dette er essensielle i et nært forhold. Men jeg forventer at disse tingene skal være naturlig å gjøre for en mann, at han ikke trenger å lære det. Han skal gjøre det fordi han får lyst til å gjøre det når han er sammen med meg. Det er en intuitiv kommunikasjon. Jeg gjør slike ting selv hele tiden når jeg er med en mann jeg har følelser for. Klarer ikke la være.

For deg er dette kanskje helt naturlig å gjøre, men for folk som har en annen oppfatning av hva som er naturlig, så er det ikkje det. Tenk litt på det ;)

Hvor har de fleste sine første inntrykk av hvordan en mann og dame skal drive med intuitiv kommunikasjon? Det er hos foreldrene. Hvis de ikkje berørte hverandre etc når en vokste opp får man et annet bilde på hva som er naturlig i et forhold. Da må man faktisk lære seg hva som egentlig er naturlig i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...