Gå til innhold

Hvordan ta på en kvinne..

Miss X

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Det må jo nesten du, som kvinne, svare på? :klø:

Vet ikke, kanskje hun lurer på hva andre tror? :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Vet ikke, kanskje hun lurer på hva andre tror? :kaffekopp:

Jeg tror, at når det kommer til stykket, så er det helt likegyldig hvor ofte og hvordan en tar på en kvinne. Det handler mer om hvordan hun får ta på ditt kredittkort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erfaren mann
Jeg tror, at når det kommer til stykket, så er det helt likegyldig hvor ofte og hvordan en tar på en kvinne. Det handler mer om hvordan hun får ta på ditt kredittkort.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Jeg fant helt tilfeldig denne artikkelen. Hva synes dere?

http://www.howtodothings.com/family-relati...-drive-her-wild

Artikkelen er skrevet av en mann, og han virker veldig flink til å omgås en kvinne, da han har forstått hva hun liker og at berøring er helt essensielt. De mennene som forstår og lever ut det som står i artikkelen, fysisk og emosjonelt, er vinnere hos kvinner. Hvertfall scorer de høyt i min bok. Har møtt noen få menn som er slik, og de er gjerne også varme og rause personlighetstyper. Det er de beste. Ingen tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg ville høre andres menninger. Når jeg leste det fikk jeg lyst til at noen gjorde det med meg. :ler:

Det er selvfølgelig ikke alle som er så kosete og "kvinnelige" av kvinner, da, så der må man passe seg litt (om man er mann), kanskje?

Og, ja, jeg har også tro på at de som gjør sånt har fine personligheter - man må bare passe seg for de som bare gjør det for å få sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes forresten det beste som står der er det med å holde henne inntil seg så hun kjenner styrken, og å stryke over håret hennes. Hva synes dere, jenter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes artikkelen var bra, dette er noe alle gutter burde vite! (bortsett fra at jeg savner noen å holde rundt meg akkurat nå... :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ville høre andres menninger. Når jeg leste det fikk jeg lyst til at noen gjorde det med meg. :ler:

Det er selvfølgelig ikke alle som er så kosete og "kvinnelige" av kvinner, da, så der må man passe seg litt (om man er mann), kanskje?

Og, ja, jeg har også tro på at de som gjør sånt har fine personligheter - man må bare passe seg for de som bare gjør det for å få sex.

Forøvrig synd at du ikke er rundt 35 år, for da hadde du sikkert vært en klar kandidat i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Helt enig i at berøringer som dette er essensielle i et nært forhold. Men jeg forventer at disse tingene skal være naturlig å gjøre for en mann, at han ikke trenger å lære det. Han skal gjøre det fordi han får lyst til å gjøre det når han er sammen med meg. Det er en intuitiv kommunikasjon. Jeg gjør slike ting selv hele tiden når jeg er med en mann jeg har følelser for. Klarer ikke la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig synd at du ikke er rundt 35 år, for da hadde du sikkert vært en klar kandidat i mine øyne.

Det var utrolig hyggelig sagt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig i at berøringer som dette er essensielle i et nært forhold. Men jeg forventer at disse tingene skal være naturlig å gjøre for en mann, at han ikke trenger å lære det. Han skal gjøre det fordi han får lyst til å gjøre det når han er sammen med meg. Det er en intuitiv kommunikasjon. Jeg gjør slike ting selv hele tiden når jeg er med en mann jeg har følelser for. Klarer ikke la være.

Hehe, helt enig. Når det er noen jeg er glad i så klarer jeg rett og slett ikke å la være å klemme dem hele tiden. Håper jeg ikke blir for klengete :ler:

Det er derfor jeg pointerte at man må være obs på menn som gjør det for å få spesielle ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hehe, helt enig. Når det er noen jeg er glad i så klarer jeg rett og slett ikke å la være å klemme dem hele tiden. Håper jeg ikke blir for klengete :ler:

Det er derfor jeg pointerte at man må være obs på menn som gjør det for å få spesielle ting..

Sånn som sex? :overrasket:

Stakkars mann som skal leve med deg. Leve med en kvinne som springer paranoid rundt og lurer på om han tar på henne for å få pult. Unnskyld meg, men er det så forbanna ille å ha sex at om berøringer fører til puling så er det feil? Har levd med så kjerring. Aldri, aldri, aldri, aldri igjen skal ei kjerring som det få ødelegge noe så fint som sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant helt tilfeldig denne artikkelen. Hva synes dere?

http://www.howtodothings.com/family-relati...-drive-her-wild

Syns det er teit med en tekst som skal fortelle menn hvordan de skal ta på en kvinne, skjønner de ikke det i utgangspunktet så tror jeg ikke det hjelper med... stryk slik og så slik... og så videre. ups - hva kommer så i programmet.

Berøring er veldig viktig i forhold, og jeg liker både å ta på og å bli tatt på. Og hvis jeg da skal lure på om dette er naturlig for han eller noe han har lest seg til blir jeg gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sånn som sex? :overrasket:

Stakkars mann som skal leve med deg. Leve med en kvinne som springer paranoid rundt og lurer på om han tar på henne for å få pult. Unnskyld meg, men er det så forbanna ille å ha sex at om berøringer fører til puling så er det feil? Har levd med så kjerring. Aldri, aldri, aldri, aldri igjen skal ei kjerring som det få ødelegge noe så fint som sex!

Vi får se da. Til din informasjon så springer jeg ikke paranoid rundt. Jeg ønsker en mann som vil kose uten at det MÅ føre til sex alltid. En som BRYR seg om MEG, og ikke om den overflatiske kvinnen og hennes gjøremål. Man finner raskt ut om det er slik, stol på meg, det blir ikke noe problem.

Det er totalt umulig å snakke med deg. Du er jo så fastlåst .. Gift deg med WW!

Endret av Miss X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Vi får se da. Til din informasjon så springer jeg ikke paranoid rundt. Jeg ønsker en mann som vil kose uten at det MÅ føre til sex alltid. En som BRYR seg om MEG, og ikke om den overflatiske kvinnen og hennes gjøremål. Man finner raskt ut om det er slik, stol på meg, det blir ikke noe problem.

Det er totalt umulig å snakke med deg. Du er jo så fastlåst .. Gift deg med WW!

Har aldri sagt det MÅ føre til sex. Men stiller spørsmål om hva som er så ille OM det fører til sex. Og vet du, han kan faktisk bry seg om deg selv om han puler deg et par ganger til dagen hver dag. Merkelig nok så vil en mann ha mer sex med deg jo mer han føler for deg. Men det skal jo du sabotere, for om han vil ha sex hver dag så bryr han seg jo ikke.

Jeg er ikke vanskelig, men jeg illustrerer en del vanlige logiske brister hos kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Caroline_*
Har aldri sagt det MÅ føre til sex. Men stiller spørsmål om hva som er så ille OM det fører til sex. Og vet du, han kan faktisk bry seg om deg selv om han puler deg et par ganger til dagen hver dag. Merkelig nok så vil en mann ha mer sex med deg jo mer han føler for deg. Men det skal jo du sabotere, for om han vil ha sex hver dag så bryr han seg jo ikke.

Jeg er ikke vanskelig, men jeg illustrerer en del vanlige logiske brister hos kvinner.

Nei, det er selvsagt ikke ille om det fører til sex - tvert imot :ler:

Når det er sagt så er jeg enig med dem som mener at en manns berøringer skal være naturlige for ham og ikke noe man lærer på en video på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du venligst være så snill å ikke generalisere så mye?

Selvfølgelig har jeg ikke noe imot sex, men jeg er ingen mann, så går ikke med lysta 24/7. Kose har jeg imidlertid lyst til hele tiden.

Jeg har ikke tenkt til å sabotere noe som helst. Om han har lyst på sex hver dag er det greit, men ikke om han prøver å "tvinge" meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...