Snipa Skrevet 24. juli 2009 #21 Del Skrevet 24. juli 2009 Er du førti eller førtifem, Steinar? Hvorfor søker DU etter dame som er 5-10 år yngre enn deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #22 Del Skrevet 24. juli 2009 Er du førti eller førtifem, Steinar? Hvorfor søker DU etter dame som er 5-10 år yngre enn deg? Jeg tror de fleste mennesker foretrekker en ung partner, men ikke altfor ung. Menn har lenge hatt det privilegiet, men nå har heldigvis vi damer også å begynt å forsyne oss litt mer av fruktfatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #23 Del Skrevet 24. juli 2009 Er du førti eller førtifem, Steinar? Hvorfor søker DU etter dame som er 5-10 år yngre enn deg? Jeg er 40+ Vel, skal jeg være helt ærlig så har jeg vel egentlig ikke avskrevet muligheten for egne barn ennå. Når det gjelder dame i lederstilling så spiller det ingen rolle for meg. Derimot ser jeg det som normalt at jeg som mann bestemmer hjemme - hvis det er helt nødvendig. Dvs. at det ikke er mulig å bli enige. Samarbeide er ellers det naturlige i min verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #24 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg håper på en eldre mann. Handler litt om modenhet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juli 2009 #25 Del Skrevet 24. juli 2009 Vel. Blir nok en vanskelig en. Hvorfor ikke bare få seg en hushjelp som gjør alt med hus og mat istedet? Hadde heller satset på det enn å prøve å finne en kvinne til de kravene der. Du krever ALT av henne, og det ser ikke ut som du vil gi noe tilbake. Jeg hadde ikke blitt lykkelig i et sånt liv. Min mann skal gjøre minst like mye husarbeid som meg. Mannens jobb er å ha en bra inntekt. samt å holde seg i bra fysisk form. Da har en ikke tid til for mye husarbeid. Forøvrig kan en skaffe seg maskiner som vasker gulv, støvsuger, vasker klær og som tar oppvasken. Alt dette mens en er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 24. juli 2009 #26 Del Skrevet 24. juli 2009 Og så én ting som jeg har lurt på en stund, men ikke kommet meg til å starte egen tråd om. Jeg tar det her i stedet: Hvor mye yngre enn dere bør dama være? Det er merkelig det der, menn skal absolutt ha yngre damer. Ser det på datesider, er mannen 47, så søker han etter dame fra f.eks. 30-45 år. Ikke helt opp til sin egen alder, men bare nesten. Noen er forrestn "storsinnet" nok til å kunne ønske dem ett eller to år eldre enn seg selv, så jeg skal jo ikke skjære alle under én kam her. Ønske om ti år yngre kvinne - nesten uten unntak. Ønske om ti år eldre - skjer ikke. Snodig.... men, er det yngre menn så virker det nesten som de vil ha damer som er eldre enn seg... jeg har fått masse brev fra menn som er under 30 år... men, igjen - jeg vet ikke helt hvor seriøse de er da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #27 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Mannens jobb er å ha en bra inntekt. samt å holde seg i bra fysisk form. Da har en ikke tid til for mye husarbeid. Forøvrig kan en skaffe seg maskiner som vasker gulv, støvsuger, vasker klær og som tar oppvasken. Alt dette mens en er på jobb. Du er for gammeldags for meg, hvertfall. I mitt hjem skal ikke jeg være "offeret". Jeg er ingen husmor. Husarbeidet fordeles likt. Trene/gå turer kan man gjøre sammen. Jobbe gjør man begge, og bidrar begge til husets income. Jeg er en lederperson og underordner meg ingen på den måten. Så får vi se om jeg finner meg noen mann. Endret 24. juli 2009 av Miss X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juli 2009 #28 Del Skrevet 24. juli 2009 Lurer på hvorfor du la ut beskrivelse av meg i første innlegget her? :rødme: Fordi du fortjente oppmerksomheten Vil bare nevne at det var jeg som lærte hun franske dama der de moovsa... Moovsa fra 3.25... Mmmmm! vennligst lær dem bort til alle norske kvinner! Hva hvis hun er leder, da? Turn-on eller turn-off? (bare for å sammenligne med damenes krav, lizzom...) Så lenge hun oppfyller listen over er det irrelevant. - og bør hun tjene mer eller mindre enn dere? Så lenge hun oppfyller listen over er det irrelevant. Og så én ting som jeg har lurt på en stund, men ikke kommet meg til å starte egen tråd om. Jeg tar det her i stedet: Hvor mye yngre enn dere bør dama være? Det er merkelig det der, menn skal absolutt ha yngre damer. Ser det på datesider, er mannen 47, så søker han etter dame fra f.eks. 30-45 år. Ikke helt opp til sin egen alder, men bare nesten. Noen er forrestn "storsinnet" nok til å kunne ønske dem ett eller to år eldre enn seg selv, så jeg skal jo ikke skjære alle under én kam her. Ønske om ti år yngre kvinne - nesten uten unntak. Ønske om ti år eldre - skjer ikke. Snodig.... Biologi. Hvorfor skal alle kvinnene ha eldre menn? Henger sammen det der ser du Vår "frie vilje" er ikke så fri som vi tror. For min del så bør kvinner være 0 til 10 år yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juli 2009 #29 Del Skrevet 24. juli 2009 men, er det yngre menn så virker det nesten som de vil ha damer som er eldre enn seg... jeg har fått masse brev fra menn som er under 30 år... men, igjen - jeg vet ikke helt hvor seriøse de er da... De vil seriøst pule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juli 2009 #30 Del Skrevet 24. juli 2009 Du er for gammeldags for meg, hvertfall. I mitt hjem skal ikke jeg være "offeret". Jeg er ingen husmor. Husarbeidet fordeles likt. Trene/gå turer kan man gjøre sammen. Jobbe gjør man begge, og bidrar begge til husets income. Jeg er en lederperson og underordner meg ingen på den måten. Så får vi se om jeg finner meg noen mann. Men du vil fremdeles ha en mann som beskytter deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 24. juli 2009 #31 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg er 40+ Vel, skal jeg være helt ærlig så har jeg vel egentlig ikke avskrevet muligheten for egne barn ennå. Ok, når det er grunnen så er det vel greit da. Jeg tenkte ikke på det, men kanskje dette er grunnen til at menn uten barn ønsker damer under førti, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #32 Del Skrevet 24. juli 2009 Men du vil fremdeles ha en mann som beskytter deg. Ja. Jeg er fortsatt kvinne, selv om jeg er lederperson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 24. juli 2009 #33 Del Skrevet 24. juli 2009 De vil seriøst pule. hehe... ja, ikke sant... derfor det holder med det ene brevet de skriver når de ikke får napp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #34 Del Skrevet 24. juli 2009 men, er det yngre menn så virker det nesten som de vil ha damer som er eldre enn seg... jeg har fått masse brev fra menn som er under 30 år... men, igjen - jeg vet ikke helt hvor seriøse de er da... Sannsynligvis ikke veldig seriøse da, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 24. juli 2009 #35 Del Skrevet 24. juli 2009 Fordi du fortjente oppmerksomheten Åh takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #36 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Ok, når det er grunnen så er det vel greit da. Jeg tenkte ikke på det, men kanskje dette er grunnen til at menn uten barn ønsker damer under førti, selvsagt. Ja, det er vel som den "brutale" også skriver her - det er nok biologi. Endret 24. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #37 Del Skrevet 24. juli 2009 Ja. Jeg er fortsatt kvinne, selv om jeg er lederperson. Du kan lede alle ungene haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juli 2009 #38 Del Skrevet 24. juli 2009 Ja. Jeg er fortsatt kvinne, selv om jeg er lederperson. Og her vil det smelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #39 Del Skrevet 24. juli 2009 Og her vil det smelle Skjønte ikke helt hva du mente med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 24. juli 2009 #40 Del Skrevet 24. juli 2009 Er du førti eller førtifem, Steinar? Hvorfor søker DU etter dame som er 5-10 år yngre enn deg? Det går nok mest på fruktbarhet tenker jeg. For de mindre overfaltiske av oss menn er det egentlig synd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå