Gjest Stjernedryss Skrevet 27. juli 2009 #301 Del Skrevet 27. juli 2009 Stjernedryss er sikkert økonom hehe Hehe, stemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #302 Del Skrevet 27. juli 2009 Hehe, stemmer det! Var lett å se det igjennom resoneringen din - typisk økonomisk analyse hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 27. juli 2009 #303 Del Skrevet 27. juli 2009 Nå er det jo slik at kvinner eldes fortere enn menn, så dersom en mann og en dame som begge er 30 blir sammen vil det jo fort bli en mismatch. Jeg har flere ganger sett menn gå sammen med det jeg antar er deres mødre, før jeg etter hvert forstår at de faktisk er et par. Nei, menn på 30 passer med damer på 20-25. Platon sa visst en gang at den rette alder for ekteskap var 18 for kvinner og 50 for menn. Det er i drøyeste laget. Det stemmer ikke - at kvinner eldes fortere - siden kvinner lever ofte 6 - 10 år lengre enn menn , dvs de eldes langsommere og lever lengre faktisk . Da er det jo åpenbart mannen som ELDES raskere siden han dør tidligere . LOGISK . Eneste måten du kan si en kvinne går fortere ut på dato enn menn - er forde fruktbarheten er kortere på kvinnen .Men dette er et gode for kvinnen - da graviditet & fødsel er en helserisiko for kvinner .Hvem vil bli gravid i alder av 50 år liksom ? Ikke mange . Flott å få hvile fra det da . Mannens overgangsalder varer hele livet deres når den settesi gang i 40 års alder . Da får de et dramatisk tap av testosteron - og desverre blir menn aldri ferdig med overgangsalderen - forde testosteron- tapet fortsetter å synke hele livet deres . I motsetning til kvinner - som gjør seg ferdig med overgangsalderen etter siste menstruasjon i 55 års alder . Hvor fort man eldes er også genetisk bestemt - ikke bare kjønnsbestemte faktorer som spiller inn her .Dermed blir det feil å si at kvinner eldes raskere . Det finns menn som ser ut som 45 åringer før de er fylt 30 år !!! Og motsatt . Så generaliseringen din - konservative mann - kan ikke tas seriøst . Selv er jeg sammen med en gjevnaldrende mann på også 30 år og noe ... Jeg merker på han allerede - at han er begynt å bli eldre . Han er ikke like sprek i sengen blant annet , har begynt å få masse grå hår , litt pondus er allerede begynt å vise seg - selv om han er veldig høy og slank ...Han blir fortere trett og har mindre energi enn meg som er kvinne . Jeg har mye mer energi enn han faktisk .Og blir ikke så fort trett som han .Og vi er like gamle . Jeg kunne godt hatt en 5 år yngre mann egentlig - har jeg tenkt mange ganger .Siden han er såpass makelig anlagt . Hadde vært flott å hatt en mann med mere energi og pågangsmot - en yngre en : ) Forøvrig holder jeg meg veldig godt selv- mange tipper jeg er 5 år yngre enn jeg er faktisk . Har faktisk blitt sjekket opp av en russe gutt på 20 !!! he he Så det er absolutt mulig jeg velger en litt yngre mann senere . Se ikke bort ifra det - konservativ mann ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #304 Del Skrevet 27. juli 2009 Så det er absolutt mulig jeg velger en litt yngre mann senere . Se ikke bort ifra det - konservativ mann ! Det er interessant å se hvordan du resonerer - for å si det på den måten hehe Men du syns ikke at du er litt vel kynisk da? Er andre bare noen du kan utnytte så lenge det passer deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 27. juli 2009 #305 Del Skrevet 27. juli 2009 Det er interessant å se hvordan du resonerer - for å si det på den måten hehe Men du syns ikke at du er litt vel kynisk da? Er andre bare noen du kan utnytte så lenge det passer deg? Innlegget var ment til " konservativ mann" som selv uttalte seg temmelig nedlatende og bråkjekk . Syns han burde få et mer realistisk syn på dette med kvinner og alder - noe som er veldig individuelt og er genetisk bestemt , samt faktorer som livsstil og hvor mange barn de får - spiller inn på helse og skjønnhet og ungdommeligheten til en kvinne . Dermed er alderstegn veldig individuelt og forskjellig fra kvinne til kvinne .Og mann til mann . I eks Egypt - er levealderen på en mann bare 40 år - forde de jobber seg ihjel .... Til tross for fattigdom og hardt arbeid og mange risiko - svangerskap & fødsler uten legehjelp - har kvinnene i egypt likevell høyere levealder enn mennene der .Forteller litt om hvor " seige og hardføre " kvinner er og hvor mye de tåler .Om de ikke dør under første svangerskap da og veldig ung .Skjer jo slike tragedier i de fattigste landene . Mens levealder i Norge er vell 70 - 76 år vil jeg huske . At kvinner kan ønske en 5 år yngre partner - er faktisk klokt og langsiktig godt valg for en kvinne .Om hun vil at barna hennes skal få beholde far sin lengst mulig .Og om kvinnen ønsker å unngå å bli " gratis " sykepleier for mannen på hans eldre dager .Som oftest er det kvinnene som må ta seg av de gamle ekte-mennene sine . Jo eldre og klokere jeg blir selv - jo mer bevisst blir jeg på at jeg ikke vil ha en mye eldre mann . Er mest bare økonomiske fordeler ved eldre menn - men alle andre ting taler bare negativt for det .Mange ulemper . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 27. juli 2009 #306 Del Skrevet 27. juli 2009 Det stemmer ikke - at kvinner eldes fortere - siden kvinner lever ofte 6 - 10 år lengre enn menn , dvs de eldes langsommere og lever lengre faktisk . Da er det jo åpenbart mannen som ELDES raskere siden han dør tidligere . LOGISK . Eneste måten du kan si en kvinne går fortere ut på dato enn menn - er forde fruktbarheten er kortere på kvinnen .Men dette er et gode for kvinnen - da graviditet & fødsel er en helserisiko for kvinner .Hvem vil bli gravid i alder av 50 år liksom ? Ikke mange . Flott å få hvile fra det da . Mannens overgangsalder varer hele livet deres når den settesi gang i 40 års alder . Da får de et dramatisk tap av testosteron - og desverre blir menn aldri ferdig med overgangsalderen - forde testosteron- tapet fortsetter å synke hele livet deres . I motsetning til kvinner - som gjør seg ferdig med overgangsalderen etter siste menstruasjon i 55 års alder . Hvor fort man eldes er også genetisk bestemt - ikke bare kjønnsbestemte faktorer som spiller inn her .Dermed blir det feil å si at kvinner eldes raskere . Det finns menn som ser ut som 45 åringer før de er fylt 30 år !!! Og motsatt . Så generaliseringen din - konservative mann - kan ikke tas seriøst . Selv er jeg sammen med en gjevnaldrende mann på også 30 år og noe ... Jeg merker på han allerede - at han er begynt å bli eldre . Han er ikke like sprek i sengen blant annet , har begynt å få masse grå hår , litt pondus er allerede begynt å vise seg - selv om han er veldig høy og slank ...Han blir fortere trett og har mindre energi enn meg som er kvinne . Jeg har mye mer energi enn han faktisk .Og blir ikke så fort trett som han .Og vi er like gamle . Jeg kunne godt hatt en 5 år yngre mann egentlig - har jeg tenkt mange ganger .Siden han er såpass makelig anlagt . Hadde vært flott å hatt en mann med mere energi og pågangsmot - en yngre en : ) Forøvrig holder jeg meg veldig godt selv- mange tipper jeg er 5 år yngre enn jeg er faktisk . Har faktisk blitt sjekket opp av en russe gutt på 20 !!! he he Så det er absolutt mulig jeg velger en litt yngre mann senere . Se ikke bort ifra det - konservativ mann ! Nå er det en gang slik at de fleste jenter blir sammen med en eldre mann, ikke motsatt, og det har å gjøre med at menn holder seg fruktbare mye lenger enn kvinner. Det er dette det går på. At det finnes kvinner som holder seg bedre enn jevnaldrende menn er nå så, men jeg synes de fleste damer i midten av 30-årene virker veldig rynkete og lite attraktive. Dersom jeg sammenligner f.eks. et håndballag bestående av 16 år gamle jenter med et lag bestående av jenter i midten av 20-årene er det allerede der en betydelig forskjell i utseendet i favør av 16-åringene, og da snakker vi om to grupperinger som virkelig trener mye og holder seg i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #307 Del Skrevet 27. juli 2009 Jo eldre og klokere jeg blir selv - jo mer bevisst blir jeg på at jeg ikke vil ha en mye eldre mann . Er mest bare økonomiske fordeler ved eldre menn - men alle andre ting taler bare negativt for det .Mange ulemper . Joda, jeg forsto at du svarte "konservativ mann" og du hadde som vanlig mange gode poeng Du har en interessant personlighet - det er sikkert. Du er sannsynligvis en god del mer "logisk" enn kvinner flest vil jeg tro hehe Men, hva med en eldre manns større visdom da? Erfaring? Og selvfølgelig bedre økonomi. Dessuten finnes det ingen regel uten unntak. I min slekt var det et ektepar som var født samme år, hun ble godt over 70 år, men han ble faktisk 20 år eldre! Altså umulig å forutsi dette. Bor du i Norge forresten? Tidene du skriver på passer ikke helt med vår tidssone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #308 Del Skrevet 27. juli 2009 Womenwomen, nei det er ikke så sikkert at menn eldes raskere enn kvinner. At menn i gjennomsnitt har en lavere statistisk levealder er ikke nødvendigvis noen indikator at biologisk aldring skjer raskere hos menn enn hos kvinner. Det er en rekke biologer som har forsket på dette, og en artikkel om dette er her: Women age faster Der pekes det blant annet på at menn har en lavere gjennomsnittlig levealder fordi menn gjerne tar mer risiko, blant andre faktorer. Det vil si at det da er et mindretall som trekker gjennomsnittet ned for menn generelt, og man kan derfor få et misvisende bilde av hvor lenge menn kan leve sett fra et biologisk synspunkt. Faktisk hadde disse forskerne kommet frem til det motsatte, at aldringsprosesser biologisk sett begynte tidligere hos kvinner enn hos menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 27. juli 2009 #309 Del Skrevet 27. juli 2009 Målet er å legge til 120 000 på årslønnen før påsken kommer igjen. Og alle kvinner er golddiggere, så jeg ser ikke helt forandringen. Ehemm, Brutus... Du har vel ærlig talt innrømmet at ikke alle jenter er luxushorer(=golddigger), bare nesten alle. Og at disse er skjeldne. Men jeg presiserer igjen: Alle damer er ikke luxushorer, men ja, noen er det. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 27. juli 2009 #310 Del Skrevet 27. juli 2009 Ehemm, Brutus... Du har vel ærlig talt innrømmet at ikke alle jenter er luxushorer(=golddigger), bare nesten alle. Og at disse er skjeldne. Men jeg presiserer igjen: Alle damer er ikke luxushorer, men ja, noen er det. :gjeiper: Har null tro på at jeg treffer noe annet enn golddiggere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 27. juli 2009 #311 Del Skrevet 27. juli 2009 Joda, jeg forsto at du svarte "konservativ mann" og du hadde som vanlig mange gode poeng Du har en interessant personlighet - det er sikkert. Du er sannsynligvis en god del mer "logisk" enn kvinner flest vil jeg tro hehe Men, hva med en eldre manns større visdom da? Erfaring? Og selvfølgelig bedre økonomi. Dessuten finnes det ingen regel uten unntak. I min slekt var det et ektepar som var født samme år, hun ble godt over 70 år, men han ble faktisk 20 år eldre! Altså umulig å forutsi dette. Bor du i Norge forresten? Tidene du skriver på passer ikke helt med vår tidssone Jeg liker best litt eldre menn - nettopp pga deres indre kvaliteter , visdom , modenhet , bedre økonomi osv Sant nok . Men jeg liker yngre menns kropper bedre - også sant nok ! Så beste valg er da en på samme alder - for å få i pose og sekk .Men det finnes modne , reflekterte kloke unge menn også . Og eldre menn som er dumme som et " brød " - så umulig å generalisere her og sette folk i bås pga alderen deres . Og hva er alderdom og alderdomstegn , bare kosmetisk eller helse ? Forskere kan gjerne sitte å generalisere at kvinner eldes raskere - om de har 2 rynker mer enn en mann på samme alder eks 40 . Men har de da tatt i betraktning at denne mannen har begynnende sviktende potens kanskje istede for synlige rynker ? Begynnende tette blodårer til hjertet i alder av bare 40 år ? Hva er mest plagsomt og størst hinder for livsutfoldelse , jo sviktende potens ? En rynke kan fjernes på 3 minutt med en restilane injeksjon .En sviktende potens er tegn på for lite testosteron og kanskje tette blodårer ? Tenk på hjertets blodårer da ...om lillemann har tette blodårer . Er et sterkere alderdomstegn - enn rynker i hvertfall .Og forteller at mannen er i dårlig form og kondisjon . En kvinne kan ha mange rynker - men likevell en meget sprek og sunn kropp med fri flyt av blod gjennom alle årer og et sunt sterkt hjerte .En kan ikke se på alderdom kunn som yttre kosmetiske kjennetegn som rynker - men må og ta i betraktning personens kondisjon , helse , styrke og sunnhet & utholdenhet under påkjenning / trim . - dermed blir det helt feil å påstå kvinnen eldes tidligere - NÅR DE LEVER LENGST ! Alderdom er mer enn tap av ungdommelig skjønnhet kosmetisk - nemlig ! Alderdom er også tap av helse ! Og kvinner som ikke får barn - holder seg nok bedre og sunnere som eldre , og vakrere , strammere kropp osv - med mindre alderdomsplager - enn de som har født mange barn .Eks inkontinens plager o.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 28. juli 2009 #312 Del Skrevet 28. juli 2009 Har null tro på at jeg treffer noe annet enn golddiggere Og da gjør du helt sikkert det også... det blir en selvoppfyllende profeti... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. juli 2009 #313 Del Skrevet 28. juli 2009 Dersom jeg sammenligner f.eks. et håndballag bestående av 16 år gamle jenter med et lag bestående av jenter i midten av 20-årene er det allerede der en betydelig forskjell i utseendet i favør av 16-åringene, og da snakker vi om to grupperinger som virkelig trener mye og holder seg i form. Akkuratt set samme gjelder for menn, så jeg skjønner ikke hvor du tar det argumentet fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #314 Del Skrevet 28. juli 2009 Det stemmer ikke - at kvinner eldes fortere - siden kvinner lever ofte 6 - 10 år lengre enn menn , dvs de eldes langsommere og lever lengre faktisk . Da er det jo åpenbart mannen som ELDES raskere siden han dør tidligere . LOGISK . Eneste måten du kan si en kvinne går fortere ut på dato enn menn - er forde fruktbarheten er kortere på kvinnen .Men dette er et gode for kvinnen - da graviditet & fødsel er en helserisiko for kvinner .Hvem vil bli gravid i alder av 50 år liksom ? Ikke mange . Flott å få hvile fra det da . Mannens overgangsalder varer hele livet deres når den settesi gang i 40 års alder . Da får de et dramatisk tap av testosteron - og desverre blir menn aldri ferdig med overgangsalderen - forde testosteron- tapet fortsetter å synke hele livet deres . I motsetning til kvinner - som gjør seg ferdig med overgangsalderen etter siste menstruasjon i 55 års alder . Hvor fort man eldes er også genetisk bestemt - ikke bare kjønnsbestemte faktorer som spiller inn her .Dermed blir det feil å si at kvinner eldes raskere . Det finns menn som ser ut som 45 åringer før de er fylt 30 år !!! Og motsatt . Så generaliseringen din - konservative mann - kan ikke tas seriøst . Selv er jeg sammen med en gjevnaldrende mann på også 30 år og noe ... Jeg merker på han allerede - at han er begynt å bli eldre . Han er ikke like sprek i sengen blant annet , har begynt å få masse grå hår , litt pondus er allerede begynt å vise seg - selv om han er veldig høy og slank ...Han blir fortere trett og har mindre energi enn meg som er kvinne . Jeg har mye mer energi enn han faktisk .Og blir ikke så fort trett som han .Og vi er like gamle . Jeg kunne godt hatt en 5 år yngre mann egentlig - har jeg tenkt mange ganger .Siden han er såpass makelig anlagt . Hadde vært flott å hatt en mann med mere energi og pågangsmot - en yngre en : ) Forøvrig holder jeg meg veldig godt selv- mange tipper jeg er 5 år yngre enn jeg er faktisk . Har faktisk blitt sjekket opp av en russe gutt på 20 !!! he he Så det er absolutt mulig jeg velger en litt yngre mann senere . Se ikke bort ifra det - konservativ mann ! Snedig...ikke dumt. Bra resonnement for kvinnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 28. juli 2009 #315 Del Skrevet 28. juli 2009 Akkuratt set samme gjelder for menn, så jeg skjønner ikke hvor du tar det argumentet fra. Menn er på sitt fysisk sterkeste i midten av 30-årene. Det er derfor aldersklassen "junior" i styrkeløft varer helt til man er 23. I og med at det fysisk og kosmetisk viktigste for et realt mannfolk er rå muskelkraft og muskelmasse kan vi nok konkludere med at menn er på topp når de er rundt 35, mens kvinner er på topp når de er 16-18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #316 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg liker best litt eldre menn - nettopp pga deres indre kvaliteter , visdom , modenhet , bedre økonomi osv Sant nok . Men jeg liker yngre menns kropper bedre - også sant nok ! Så beste valg er da en på samme alder - for å få i pose og sekk .Men det finnes modne , reflekterte kloke unge menn også . Og eldre menn som er dumme som et " brød " - så umulig å generalisere her og sette folk i bås pga alderen deres . Og hva er alderdom og alderdomstegn , bare kosmetisk eller helse ? Forskere kan gjerne sitte å generalisere at kvinner eldes raskere - om de har 2 rynker mer enn en mann på samme alder eks 40 . Men har de da tatt i betraktning at denne mannen har begynnende sviktende potens kanskje istede for synlige rynker ? Begynnende tette blodårer til hjertet i alder av bare 40 år ? Hva er mest plagsomt og størst hinder for livsutfoldelse , jo sviktende potens ? En rynke kan fjernes på 3 minutt med en restilane injeksjon .En sviktende potens er tegn på for lite testosteron og kanskje tette blodårer ? Tenk på hjertets blodårer da ...om lillemann har tette blodårer . Er et sterkere alderdomstegn - enn rynker i hvertfall .Og forteller at mannen er i dårlig form og kondisjon . En kvinne kan ha mange rynker - men likevell en meget sprek og sunn kropp med fri flyt av blod gjennom alle årer og et sunt sterkt hjerte .En kan ikke se på alderdom kunn som yttre kosmetiske kjennetegn som rynker - men må og ta i betraktning personens kondisjon , helse , styrke og sunnhet & utholdenhet under påkjenning / trim . - dermed blir det helt feil å påstå kvinnen eldes tidligere - NÅR DE LEVER LENGST ! Alderdom er mer enn tap av ungdommelig skjønnhet kosmetisk - nemlig ! Alderdom er også tap av helse ! Og kvinner som ikke får barn - holder seg nok bedre og sunnere som eldre , og vakrere , strammere kropp osv - med mindre alderdomsplager - enn de som har født mange barn .Eks inkontinens plager o.l Joda, sikkert. Og det er liten tvil om at i gjennomsnitt (statistisk sett) lever kvinner et antall år lengre enn menn. Spørsmålet er vel egentlig bare om det har noen stor betydning lenger hvis man er så heldig å passerer 70-75 år? Og som du også har skrevet tidligere så er utseendets degenerering en kombinasjon av genetisk forutsetning (arv etc.) og livsstil. Og å få en masse barn vil typisk ikke være en fordel for en kvinnes fysikk - selvsagt. Men noen har ingen problemer med det heller En annen ting, jeg tror du trenger å tenke på noe mer enn bare "lillemann" hele tiden. Det finnes mange andre muligheter også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 28. juli 2009 #317 Del Skrevet 28. juli 2009 At kvinner kan ønske en 5 år yngre partner - er faktisk klokt og langsiktig godt valg for en kvinne Hvem vet, kanskje det er du som egentlig er født som en mann mentalt sett, og hadde trengt en kjønnskifteoperasjon? Når man ser på dine generelle holdninger, måte å skrive på og lignende ligner det langt mer på en bitter freppermann enn de andre kvinnene her. Du virker rett og slett ikke noe feminin i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 28. juli 2009 #318 Del Skrevet 28. juli 2009 Vel, jeg er 25 år og menn på 30 er uaktuelle for min del. Dere må gjerne like å tro at det passer best sånn, men eneste årsaken til det må jo være at dere ønsker en ung jente som er mye sprekere og freshere enn dere selv. Jeg synes det bare er ekkelt å tenke på menn som er 10 år eldre enn meg. Jeg har allerede en pappa Det funker nok på din alder, men blir nok mye vanskeligere når du runder 30 og særlig 35. Merker jo hvordan mange menn skriver hundre innlegg på datingsider uten positivt svar. Derimot har jeg merker at surfer man på profilene til damer som er noen år eldre så fylles innboksen rimelig raskt opp. Det er nesten en slags "kald krig" mellom menn og kvinner på de sidene virker det som, hvor begge ønsker partnere som er noen år yngre, men ingen ønsker å gi seg Jeg tror det ligger i menns biologi å unngå kvinner over en viss alder, fordi kvinnens fruktbarhet faller relativt raskt fra og med den alderen. Ihvertfall for menn som ikke har en tre fire barn fra før av. Min erfaring er at menn som ikke ønsker seg barn, godt kan tenke seg en eldre partner. For de som ønsker barn derimot, så tror jeg heller at de finner en kvinne fra utlandet heller enn å bli sammen med en norsk kvinne på 38 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. juli 2009 #319 Del Skrevet 28. juli 2009 Det funker nok på din alder, men blir nok mye vanskeligere når du runder 30 og særlig 35. Merker jo hvordan mange menn skriver hundre innlegg på datingsider uten positivt svar. Derimot har jeg merker at surfer man på profilene til damer som er noen år eldre så fylles innboksen rimelig raskt opp. Det er nesten en slags "kald krig" mellom menn og kvinner på de sidene virker det som, hvor begge ønsker partnere som er noen år yngre, men ingen ønsker å gi seg Jeg tror det ligger i menns biologi å unngå kvinner over en viss alder, fordi kvinnens fruktbarhet faller relativt raskt fra og med den alderen. Ihvertfall for menn som ikke har en tre fire barn fra før av. Min erfaring er at menn som ikke ønsker seg barn, godt kan tenke seg en eldre partner. For de som ønsker barn derimot, så tror jeg heller at de finner en kvinne fra utlandet heller enn å bli sammen med en norsk kvinne på 38 år. Stort sett enig i det du skriver her Imidlertid er vel 38 fortsatt ikke for sent. Når kvinnen derimot blir 40+ så øker jo risikoen ved å bli gravid vesentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 28. juli 2009 #320 Del Skrevet 28. juli 2009 - dermed blir det helt feil å påstå kvinnen eldes tidligere - NÅR DE LEVER LENGST ! Det blir slettes ikke feil, da det er ekstremt få som faktisk dør av alderdom. Menn dør ikke tidligere på grunn av alderdom, men på grunn av sykdommer som kreft, hjertesykdommer og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå