Gå til innhold

Jeg vil ha en Kvinne!

Gjest brutal_mann

Anbefalte innlegg

Gjest gjestdeluxe
Ja, og det er godt at det er pauseknapp på tuneren ellers hadde jeg misset mye av storyen ved å taste her :ler:

Jeg har ikke pauseknapp, så jeg må stoppe å skrive her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe
Det ideelle for deg kanskje, men ikke for meg ;)

Du må selvsagt få ha din egen smak, følte bare at jeg måtte balansere tråden ved å fronte min smak. Men ser at du liker menn som er tilnærmet jevngammel med deg selv. Håper du finner en snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, så du mener jenter skal ta til takke med en som er 10 år eldre? :klø:

Det er helt naturlig for en kvinne å være sammen med en mann som er en del eldre enn henne selv. Mange fortrekker faktisk det, fremfor en på egen alder, på samme måte foretrekker de fleste menn en yngre kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Det er helt naturlig for en kvinne å være sammen med en mann som er en del eldre enn henne selv. Mange fortrekker faktisk det, fremfor en på egen alder, på samme måte foretrekker de fleste menn en yngre kvinne.

Jeg er 30 og jeg vil helst ikke ha mye eldre menn .Av erfaring er eldre menn mindre virille en yngre menn . Og jo eldre de blir - jo slappere både her og der . Menn må gjerne drømme om yngre kvinner . Men husk at kvinner drømmer også om yngre menn - etter de har bikket 30 år selv og blitt ganske så spreke selv : ) . De er lærevillige , moderne , spreke - og elsker modne kvinner : ) Yngre menn - er fantastisk god kombinasjon med en litt eldre dame . Dette er vinn vinn situasjonen .Pluss at sjangsen for å få dele en alderdom sammen er større - i og med at kvinner lever mange år lengre , statistisk sett - enn menn .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og jeg vil helst ikke ha mye eldre menn .Av erfaring er eldre menn mindre virille en yngre menn . Og jo eldre de blir - jo slappere både her og der . Menn må gjerne drømme om yngre kvinner . Men husk at kvinner drømmer også om yngre menn - etter de har bikket 30 år selv og blitt ganske så spreke selv : ) . De er lærevillige , moderne , spreke - og elsker modne kvinner : ) Yngre menn - er fantastisk god kombinasjon med en litt eldre dame . Dette er vinn vinn situasjonen .Pluss at sjangsen for å få dele en alderdom sammen er større - i og med at kvinner lever mange år lengre , statistisk sett - enn menn .

Nå er det jo slik at kvinner eldes fortere enn menn, så dersom en mann og en dame som begge er 30 blir sammen vil det jo fort bli en mismatch.

Jeg har flere ganger sett menn gå sammen med det jeg antar er deres mødre, før jeg etter hvert forstår at de faktisk er et par. Nei, menn på 30 passer med damer på 20-25.

Platon sa visst en gang at den rette alder for ekteskap var 18 for kvinner og 50 for menn. Det er i drøyeste laget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fandanga
Jeg er redd at konklusjonen må bli at vi nå stort sett er en befolkning av bortskjemte, overfladiske og kravstore individer. Dessverre hehe

Ja, og det gjelder begge kjønn dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men ville du ikke heller sette pris på å bli kvitt gubben tidligere og få alle penga selv? ;) hehe

Men alvorlig talt, så har jeg litt problemer med å se hvorfor en mann i f.eks 40-årene skulle ville ha ei dama i 50-årene. Jeg vet om flere slike tilfeller IRL. Det må nesten hovedsaklig være av praktiske årsaker tror nå jeg - foran behovet for kjærlighet. Barn i sammen er åpenbart ikke interessant, og hun har selvfølgelig vanligvis bedre råd enn ei i 30-årene.

Jeg tror på at mannen bør være 0-10 år eldre enn kvinnen. Dvs at DU ikke bør ha en mann eldre enn 40 år. Der forsvant jeg gitt ;) hehe

PS! Sover du aldri eller?

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det gjelder begge kjønn dessverre.

Ja, men vet du allikevel om ei søt kvinne som ikke er sånn, så må hun gjerne kontakte meg altså :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Platon var en dust.

Fordi at?

Aha - rette alder for ekteskap var 18 for kvinner og 50 for menn - hmmmm det var vel forsåvidt sagt for et par tusen år siden da ;) hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Nå er det jo slik at kvinner eldes fortere enn menn, så dersom en mann og en dame som begge er 30 blir sammen vil det jo fort bli en mismatch.

Jeg har flere ganger sett menn gå sammen med det jeg antar er deres mødre, før jeg etter hvert forstår at de faktisk er et par. Nei, menn på 30 passer med damer på 20-25.

Platon sa visst en gang at den rette alder for ekteskap var 18 for kvinner og 50 for menn. Det er i drøyeste laget. :)

Vel, jeg er 25 år og menn på 30 er uaktuelle for min del. Dere må gjerne like å tro at det passer best sånn, men eneste årsaken til det må jo være at dere ønsker en ung jente som er mye sprekere og freshere enn dere selv. Jeg synes det bare er ekkelt å tenke på menn som er 10 år eldre enn meg. Jeg har allerede en pappa :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Vel, jeg er 25 år og menn på 30 er uaktuelle for min del. Dere må gjerne like å tro at det passer best sånn, men eneste årsaken til det må jo være at dere ønsker en ung jente som er mye sprekere og freshere enn dere selv. Jeg synes det bare er ekkelt å tenke på menn som er 10 år eldre enn meg. Jeg har allerede en pappa :filer:

Heldigvis er kvinner som deg i mindretall :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Heldigvis er kvinner som deg i mindretall :cool:

Du kan jo si det på den måten ja. Du får øke inntekten din med noen hundretusen da vet du, så kanskje du klarer å skaffe deg en yngre golddigger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Noe merkelig hvis pappa`n min skulle være bare 10 år eldre enn meg...;)

Men vi er alle forskjellige, og har ulike preferanser. Tenk det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er 23, kunne gått ha tenkt meg en mann på runddt 27-31 da jeg synes alle på min alder blir for umodene for meg, godt mylig ikke alle er det, men de jeg har vært borti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Du kan jo si det på den måten ja. Du får øke inntekten din med noen hundretusen da vet du, så kanskje du klarer å skaffe deg en yngre golddigger ;)

Målet er å legge til 120 000 på årslønnen før påsken kommer igjen. Og alle kvinner er golddiggere, så jeg ser ikke helt forandringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stjernedryss
Målet er å legge til 120 000 på årslønnen før påsken kommer igjen. Og alle kvinner er golddiggere, så jeg ser ikke helt forandringen.

Inntekten din er proposjonal med hvor mye yngre og vakrere kvinne du klarer å skaffe deg vet du. Jo eldre du er, jo høyere må inntekten din være for at du skal være attraktiv. Har du bare et kort å spille på, må dette kortet være et ess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen kvinne, tydeligvis. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Inntekten din er proposjonal med hvor mye yngre og vakrere kvinne du klarer å skaffe deg vet du. Jo eldre du er, jo høyere må inntekten din være for at du skal være attraktiv. Har du bare et kort å spille på, må dette kortet være et ess.

Ikke verst, en kvinne som faktisk tør si hvordan ting fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst, en kvinne som faktisk tør si hvordan ting fungerer.

Stjernedryss er sikkert økonom hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...