Gjest Shelob Skrevet 6. august 2009 #481 Del Skrevet 6. august 2009 @LiselotteC Utover de tingene jeg har skrevet her så er viktigst av alt evnen til å være totalt sjelelig nakne for hverandre, elske hverandre og respektere hverandre ting som en gjerne skulle sett i et forhold. Poenget med et forhold bør være at en får det beste ut av hverandre. Samt å ha masse hemningsløs, lidenskapelig og ekstremt bra sex Gud, mange ganger du bare fæl, Brutal Mann, men innimellom treffer du spiker'n rett på hodet! For det her er noe av det aller viktigste i et forhold mener jeg Men akk så vanskelig innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 6. august 2009 #482 Del Skrevet 6. august 2009 Hmmm......vil du være med meg hjem og se på South Park og være vill i senga? South Park ??? Det er nok en deal-breaker :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. august 2009 #483 Del Skrevet 6. august 2009 Hehe, dette er stedet for kontaktannonser, skjønner jeg. Aha. Som jeg skulle sagt det selv. Og dette tror du altså er umulig? Dette har du gitt opp? Av hvilken grunn? Erfaringer? Egne? Andres? Egne erfaringer kombinert med andres erfaringer som igjen er kombinert med hva jeg ser og hører rundt meg. Jeg kan ikke huske sist jeg møte et par der forholdet var tuftet på kjærlighet. Forhold i dag er tuftet på "fornuft" og samfunnets tildels urealistske rammer. De vil si at samfunnets rammer og forventninger (spesielt amerikansk kulturfascisme sine idder om forhold) skaper forhold basert på alt annet enn følelser. Og på meg virker det som om det re viktigere for kvinner å oppnå ukebladenes oppskrifter på deet ideelle liv enn å faktisk leve et liv. Gud, mange ganger du bare fæl, Brutal Mann, men innimellom treffer du spiker'n rett på hodet! For det her er noe av det aller viktigste i et forhold mener jeg Men akk så vanskelig innimellom... Det er ikke jeg som er fæl, jeg bare serverer verden uten filter. Det er ikke vaskelig om en finner to mennesker som aksepterer og lever med hverandres styrker og svakheter. Men det fordrer to mennesker med et åpent og tilgivende sind. To mennesker som lever liv med følelser som kjernen for sine avgjørelser og ikke samfunnets til dels perverterte ideer om hva et samliv er og skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Christa_* Skrevet 6. august 2009 #484 Del Skrevet 6. august 2009 Det er ikke vaskelig om en finner to mennesker som aksepterer og lever med hverandres styrker og svakheter. Men det fordrer to mennesker med et åpent og tilgivende sind. To mennesker som lever liv med følelser som kjernen for sine avgjørelser og ikke samfunnets til dels perverterte ideer om hva et samliv er og skal være. Sagt på en annen måte: Det er ikke vanskelig å være to når man bare husker på at man skal ikke prøve å være en..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotta35 Skrevet 11. august 2009 #485 Del Skrevet 11. august 2009 Utover de tingene jeg har skrevet her så er viktigst av alt evnen til å være totalt sjelelig nakne for hverandre, elske hverandre og respektere hverandre ting som en gjerne skulle sett i et forhold. Poenget med et forhold bør være at en får det beste ut av hverandre. Samt å ha masse hemningsløs, lidenskapelig og ekstremt bra sex Du har jo faktisk skjønt noe, blir du skremt av det eller er image alt? Jeg synes det er bedre å leve fult ut og faktisk bli såret, en å dra alt av kyniske sluttninger i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nynaeve_* Skrevet 11. august 2009 #486 Del Skrevet 11. august 2009 ... Forhold i dag er tuftet på "fornuft" og samfunnets tildels urealistske rammer. De vil si at samfunnets rammer og forventninger .... Slik har det vært i mange hundre år. Forhold tuftet på fornuft og praktisk muligheter. At man skal leve lykkelig alle sine dager, av bare luft og kjærlighet er mer nymotens. Den gyldne middel veg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Top Gun Skrevet 18. oktober 2009 #487 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Ja, det fungerer jo som virkemiddel for å sikre kulturens overlevelse. Det har selvfølgelig andre negative konsekvenser som dårligere liv for kvinnene, stagnasjon også videre, men som middel for å sikre kulturens overlevelse fungerer det kjempeflott. Hva om vi forbyr abort? Vil fødselstallene gå opp nok til å sikre kulturens overlevelse da? Evt. bare forby prevensjon. Kanskje paven ikke er så dum likevel... :gjeiper: Jeg ser jo på meg selv som liberaler, så å foreslå dette blir litt fjernt. Men vår egen kulturs overlevelse er vel viktigere enn det meste annet... Hvem ser du for deg skal betale for kunstige livmorer, designbabyer og oppdragelsen av disse? Kanskje vi kunne ordnet statlig finansiering av disse ordningene, og foret ungene med billig grøt mens store datamaskiner foret dem med Matrix-illusjoner frem til de kan klare seg selv/har en utdannelse som kan brukes i den virkelige verden. Forutsatt at dette kan bli teknologisk mulig. Endret 18. oktober 2009 av Top Gun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #488 Del Skrevet 18. oktober 2009 Deg burde komme ut en gratisavis til alle Norges husstander 1 gang i uken som het Singleavisen. Den kunne oppdateres med fargebilder av aktuelle personer, intervju og kontaktinformasjon til single, spennende personer - og det må stå om de vil ha familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå