Gå til innhold

Jeg vil ha en Kvinne!

Gjest brutal_mann

Anbefalte innlegg

Du kan lede alle ungene ;) haha

Jaa.. x) Eller ikke. Jeg får nok ikke barn før jeg er oppi 30-åra om det blir noen. Må utforske verden og bare kose meg med mann (om jeg finner en) først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann
Skjønte ikke helt hva du mente med det?

Du krever at to motsetninger skal fungere sammen. Jeg tror du ikke blir lykkelig før du lar deg selv bli kvinne fullt og helt og avstår fra lederegenskapene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg er 40+ ;) Vel, skal jeg være helt ærlig så har jeg vel egentlig ikke avskrevet muligheten for egne barn ennå.

Når det gjelder dame i lederstilling så spiller det ingen rolle for meg.

Derimot ser jeg det som normalt at jeg som mann bestemmer hjemme - hvis det er helt nødvendig. Dvs. at det ikke er mulig å bli enige. Samarbeide er ellers det naturlige i min verden.

Normalt at du som mann bestemmer hjemme??? hehehhehehehehehehehe det vanlige er at det er to i ett forhold. To som samarbeider sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du krever at to motsetninger skal fungere sammen. Jeg tror du ikke blir lykkelig før du lar deg selv bli kvinne fullt og helt og avstår fra lederegenskapene dine.

Der er du igjen, du virkelig elsker å fortelle andre folk hvem de er, hva de skal gjøre og ikke. Og du snakker om reflekterte mennesker.. se på deg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok ikke til å skje. Jeg skal ha like mye ord med i laget i huset, og bestemme like mye, men jeg elsker likevel å bli holdt rundt og tatt vare på og bli "kvinne" mens man ser på en film f.eks. Jeg ser ikke noe problem i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normalt at du som mann bestemmer hjemme??? hehehhehehehehehehehe det vanlige er at det er to i ett forhold. To som samarbeider sammen ;)

Du leste tydeligvis ikke hele teksten min :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Der er du igjen, du virkelig elsker å fortelle andre folk hvem de er, hva de skal gjøre og ikke. Og du snakker om reflekterte mennesker.. se på deg selv

Registrer deg som bruker så skal jeg gidde kommentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, for å være brutal må man vite alt, vet du. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Registrer deg som bruker så skal jeg gidde kommentere.

Mye av det jeg leser fra deg er deprimerende, du har absolutt ingen rett til å fortelle noen hvem de er og hvordan folk er uten å kjenne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, med meg hadde ikke du fått det siste ordet. :skravle::ler:

Tviler ikke! haha

Men en del områder syns jeg faktisk det er naturlig at kvinnen bestemmer over, og andre områder mannen. Kommer mye an på interesser osv. også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke! haha

Men en del områder syns jeg faktisk det er naturlig at kvinnen bestemmer over, og andre områder mannen. Kommer mye an på interesser osv. også :)

Joda, det er klart, så lenge ingen av dem havner med "makta" i et forhold, og begge prøver å være imøtekommende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Rose_*
Mye av det jeg leser fra deg er deprimerende, du har absolutt ingen rett til å fortelle noen hvem de er og hvordan folk er uten å kjenne dem.

Deprimerende? Jeg synes det er underholdende, jeg. Tar du sånt såpass personlig innover deg, er det vel heller du som har et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er klart, så lenge ingen av dem havner med "makta" i et forhold, og begge prøver å være imøtekommende. :)

Nei, det vil aldri kunne fungere uten et godt samarbeide.

Det kan du jo drømme om snart :) hehe

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vil aldri kunne fungere uten et godt samarbeide.

Det kan du jo drømme om snart :) hehe

:sove:

Hehe. Jepp. Legger meg nok snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Deprimerende? Jeg synes det er underholdende, jeg. Tar du sånt såpass personlig innover deg, er det vel heller du som har et problem.

pft, har da lov å mene hva jeg vil uten at noen skal påstå at det er ett problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erfaren mann
Er du førti eller førtifem, Steinar? Hvorfor søker DU etter dame som er 5-10 år yngre enn deg?

Leste et sted at "regelen" for menn og nedre grense er: del på to og pluss på sju.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erfaren mann
Hehe, for å være brutal må man vite alt, vet du. ;)

Det er jeg ikke enig i. For å være brutal, så må en kunne innse sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...