Gå til innhold

Forhold

Miss X

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er stadig med, ser jeg ;-)

Jeg bare sier sannheten - jeg har alltid vært en veldig ærlig og redelig kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Du møter vel også kvinner som er lavere enn deg?

Og det med hus og bil: man skal ikke tjene fryktelig mye for å ha sin egen bil og leilighet?

Jeg tror nok det finnes kvinner som vil ha deg som kjæreste, men det kan bli vanskelig når du har låst deg fast og bestemt for alle andre.

Alle kvinnene unntatt én har vert lavere enn meg. Det er ikke jeg som har problemer med at jeg er lav og lite muskløs ;)

Vi kan jo ta en håndsopprekning her på KG og se hvor mange som hadde orket tanken på undertegnede som partner :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Alle kvinnene unntatt én har vert lavere enn meg. Det er ikke jeg som har problemer med at jeg er lav og lite muskløs ;)

Vi kan jo ta en håndsopprekning her på KG og se hvor mange som hadde orket tanken på undertegnede som partner :cool:

Håper det er ok at jeg ikke rekker opp hånden..... ? ;)

Det med muskler kan du jo helt klart gjøre noe med - stemmer ikke det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Håper det er ok at jeg ikke rekker opp hånden..... ? ;)

Det med muskler kan du jo helt klart gjøre noe med - stemmer ikke det??

Rekk opp hånden så mye du vil, men jeg tenner nok ikke på deg :cool:;)

Ser, dessverre, ikke ut som om naturen har vert grei med meg der gitt. Har aldri klart å trene på meg noen som helst form for muskelmasse :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ser, dessverre, ikke ut som om naturen har vert grei med meg der gitt. Har aldri klart å trene på meg noen som helst form for muskelmasse :(

Så du er lav og tynn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Så du er lav og tynn?

Lav, spinkel (men med en liten bilring) og damehofter pga en medfødt feil i ryggen. Herregud så tent damene ble nå :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav, spinkel (men med en liten bilring) og damehofter pga en medfødt feil i ryggen. Herregud så tent damene ble nå :cool:

Ok, nå er du visst ikke som "Brutal" i "The Green Mile" likevel. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Nå rekker ikke jeg opp hånda ;).......men kan bare si at kjæresten min er ikke spesielt høy og han er veldig tynn. Damehofter har han ikke, men han eier ikke rumpe.

Likevel er han det mest sexy som finns i min verden.

Tenker at hvis du treffer en dame som virkelig faller for deg, spiller ikke fysikken din noen rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg ikke er dame så kan jeg ikke svare på akkurat det ;) hehe

Men livet er ikke rettferdig, har aldri vært rettferdig, og kommer heller aldri til å bli rettferdig. Like sikkert er det at livet aldri blir noe bedre av å bare sitte å se på alt som er feil og syns synd på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det mennesket som betyr noe, og ikke utdannelsen i seg selv. Det er viktigere at parteren fölger sine drömmer, framfor aa kun tenke paa status og yrke. Personlig synes jeg det er töft aa starte noe eget, mener det krever ganske mye av en som person, forretningssans, guts, drivkraft osv, det virker ikke som han er helt tafatt for aa si det slik. Hadde blitt imponert jeg, for man risikerer jo en del, baade av ökonomiske og personlige ressurser.

Det handler om aa se de positive sidene, framfor aa skape problemer som antageligvis ikke er der.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det mennesket som betyr noe, og ikke utdannelsen i seg selv. Det er viktigere at parteren fölger sine drömmer, framfor aa kun tenke paa status og yrke. Personlig synes jeg det er töft aa starte noe eget, mener det krever ganske mye av en som person, forretningssans, guts, drivkraft osv, det virker ikke som han er helt tafatt for aa si det slik. Hadde blitt imponert jeg, for man risikerer jo en del, baade av ökonomiske og personlige ressurser.

Det handler om aa se de positive sidene, framfor aa skape problemer som antageligvis ikke er der.

Høres bra ut, men har du kjøpt deg svensk PC eller? ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, men har du kjøpt deg svensk PC eller? ;) haha

Jeg er paa ferie i Tunisia. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er paa ferie i Tunisia. ;)

Aha - da forstår jeg de svenske tegnene - svenskene finnes overalt! :ler:

Jaja, fortsatt god ferie da. Håper ikke du smelter bort hehe Det er ikke noe stort problem her akkurat, selv om det faktisk var 25 grader i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann

Tviler på at det er umulig.. Om du oppsøker helsekostforretninger eller treningsstudio (de fleste har ernæringstilskudd) så kan du få kjøpt såkalt "weight gainer" i bøtter og spann, samt proteintilskudd osv. Jeg har en kompis som er lang og senete - reneste Leif Juster - og han går til lege og får råd om hvordan han skal legge på seg. Det hjelper jo ikke i det hele tatt - han ser om mulig enda mer Auchwitz ut. Jeg fatter ikke hvorfor folk går til leger for slikt - leger lærer minimalt om ernæringsfysiologi på studiet sitt. De man skal gå til er folk som driver med slikt daglig. Eventuelt en ernæringsfysiolog om man har råd til det, men jeg mener det ikke er nødvendig.

Bare pøs på med karbo og fett og proteiner, mens du trener som en dust.

Det burde hjelpe ;)

Damer flest liker litt muskler. Da jeg trente mye sist, fordi kreket kommanderte meg til å gjøre det, og forholdene ellers lå til rette for det, så fikk jeg så mye muskler på kort tid (noen få måneder) at damer i fleng befølte meg opp og ned legger og lår da jeg stod oppå en høyttalerseksjon og danset (jeg danset alltid der).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann

Hva i huleste er damehofter - på en mann?? Kan du forklare litt... ? :lete:

Hvis du har klart å pådra deg en liten bilring (antar den er virkelig liten) men ikke muskler, så må det vel være noe du gjør galt. Du har kanskje mye nervøs energi og høy forbrenning (har du ectomorph kroppstype? - kreket har det og hun spiste mer og raskere enn meg, men er likevel så tynn og vever som en kan bli), men det skal da vel uansett kunne hjelpe med målrettet styrketrening, kombinert med rikelig med proteintilskudd, egg, kyllingfileter, fisk og brokkoli osv.

Du må trene med maksimal belastning og så få repetisjoner som mulig.

Om en kar som deg trener med lette vekter og mange repetisjoner, så går det fullstendig galt (bortsett fra at kanskje bilringen forsvinner, men det er alt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_synne_*

Hææ.. skal du spørre en fyr rett ut om han er reflektert? Tror du han svarer nei? Og hva mener du egentlig med reflektert?

Jeg er enig i at det ofte er et lite gap mellom de med universitetsutdannelse og de som droppet ut av vgs, men dette er slett ikke en regel. Det kommer også an på hvilket fag man studerer. Veterinærutdannelsen er jo f eks ikke like "reflektert" som andre studier, duster som er gode til å pugge og elendige til å reflektere kan komme seg glatt gjennom det der. Imens kafé-eiere kan ha mye bedre grep om livets store filosofiske spørsmål. Den mest reflekterte fyren jeg kjenner har bare yrkesfaglig på videregående. Og jeg er selv stipendiat, så de fleste vennene mine er studenter på høyt nivå.

Det kan være forskjeller på høyt og lavt utdannede, jeg merker jo selv det, men du må nesten bare være med han og finne ut om han er såkalt "reflektert" eller ei. Ikke gjennom å spørre direkte om det, men gjennom normale samtaler..

Forøvrig en latterlig diskusjon om man leser boka før filmen. Hvilken verden lever dere i, hvor det alltid blir lagt film av bøker? Bokklubben? Om du skal ha en reflektert fyr i MIN definisjon fra reflektert, så leser han bøker som ikke akkurat hadde fungert som Hollywood-manuskript for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man kan spørre noen rett ut om de er reflekterte eller ei kommer da helt an på personen. Noen ville ha sagt ja uansett, andre ville sagt sannheten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Om man kan spørre noen rett ut om de er reflekterte eller ei kommer da helt an på personen. Noen ville ha sagt ja uansett, andre ville sagt sannheten. :)

Jeg vil påstå at dette er en naiv tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...