Gå til innhold

Hun svarer faen ikke på sms

Gjest Irritert

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_OsloMann
Det hender til og med at meldinger ikke kommer fram til mottaker... så det kan hende hun ikke har fått meldingen du sendte...

Ja, for det pleier jo å være det som er problemet... Å nei, du.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Noe har skjedd med mobilen så hun ikke har fått svart

2. Hun spiller et "spill"

3. Hun er ikke interessert

Miss X har oppsumert det hele perfekt!

TS kan slutte å "lure på" hvorfor han ikke får svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg kan f.eks. ikke svare på en sms fordi jeg er inne i tankeboksena ngående denne mannen. Betyr ikke at jeg ikke er interessert. Men av en eller annen grunn litt usikker på fremtiden med denne personen. Når det er sagt, kan jeg være sykkt tiltrukket av ham likevel, men det kan være et eller annet i livet ( ikke nødvendigvis ved ham) mitt som gjør at jeg backer off litt. Sist gang var det f.eks. krevende masterstudiet og mannen var på hjernen min hele tiden så jeg ikke klarte å konsentrere meg om studiene og fikk dårlige karakterer på eksamen. Når jeg sa i fra, klarte vi likevel ikke å gi hverandre opp eller ta ting saktere og jeg måtte slutte å svare selv om jeg likte ham enormt, fordi han fortsatte å sende sms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En halv dag uten å ha fått svar er vel ingenting å bli oppkavet over... Vent heller til det har gått mot to døgn før du fortviler.

Forresten ser det ut til at trådstarter ikke en gang følger med i tråden han startet... Så kanskje ikke vits for oss å svare her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo tydeligvis gjort en ganske god jobb med å få deg interessert nå, da. Det er vel det som er poenget hennes. Spille litt kostbar. Funker jo tydeligvis som faen det, selv om du kanskje blir mest irritert.

Eller så kan det hende hu er opptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hun har jo tydeligvis gjort en ganske god jobb med å få deg interessert nå, da. Det er vel det som er poenget hennes. Spille litt kostbar. Funker jo tydeligvis som faen det, selv om du kanskje blir mest irritert.

Ja, det beste er å ikke la seg affisere av mennesker som bruker lang tid på å svare. Bare hold på med ditt eget liv imens. Da kan det jo hende du har glemt hele spørsmålet på det tidspunktet du får svar. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ja, det beste er å ikke la seg affisere av mennesker som bruker lang tid på å svare. Bare hold på med ditt eget liv imens. Da kan det jo hende du har glemt hele spørsmålet på det tidspunktet du får svar. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite forslag; Ikke irriter deg om dette, og for all del ikke klag til henne. Om hun tester deg, så spill tilbake ved å virke uanfektet. Eneste som funker med slike vesen (Om hun ikke svarer med vilje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du behøver et svar hurtig, så ringer du eller bruker IM, hvis hun er pålogget.

Hvis du behøver svar i løpet av en dag eller to, sender du mail eller SMS. Selv om folk oftest er kjappe med å svare på meldinger, kan det hende vi er opptatt med å leke sykkelpumpe og sånn, og da er gjerne telefonen slått av, eller lydløs i jakkelomma i entreen.

Hvis det er viktig for deg å vite om hun har mottatt meldingen, bruker du meldingsbekreftelse.

Hvis det er viktig for deg å få svar på dette "opplagte" spørsmålet, er det ikke sikkert at hun deler oppfatningen din om at dette er noe som er viktig, nødvendig eller påkrevet å besvare.

Ikke alle kvinner oppfatter spørsmål som "Pule????" som noe de finner det opplagt å svare på.

Faktisk er det å svare på henvendelser en fullstendig frivillig sak i dette demokratiske samfunnet. Du kan derfor ikke kreve noe som helst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Hvis du behøver et svar hurtig, så ringer du eller bruker IM, hvis hun er pålogget.

Hvis du behøver svar i løpet av en dag eller to, sender du mail eller SMS. Selv om folk oftest er kjappe med å svare på meldinger, kan det hende vi er opptatt med å leke sykkelpumpe og sånn, og da er gjerne telefonen slått av, eller lydløs i jakkelomma i entreen.

Hvis det er viktig for deg å vite om hun har mottatt meldingen, bruker du meldingsbekreftelse.

Hvis det er viktig for deg å få svar på dette "opplagte" spørsmålet, er det ikke sikkert at hun deler oppfatningen din om at dette er noe som er viktig, nødvendig eller påkrevet å besvare.

Ikke alle kvinner oppfatter spørsmål som "Pule????" som noe de finner det opplagt å svare på.

Faktisk er det å svare på henvendelser en fullstendig frivillig sak i dette demokratiske samfunnet. Du kan derfor ikke kreve noe som helst.

Kamikatze, du er bare kul :briller:

Utrolig artig svar, spesielt dette: Ikke alle kvinner oppfatter spørsmål som "Pule????" som noe de finner det opplagt å svare på.

Fikk meg en god latter av den :)

Har du fått svar enda TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...