Gå til innhold

Hun svarer faen ikke på sms

Gjest Irritert

Anbefalte innlegg

Gjest Irritert

Nu har jeg sendt en sms til denne kvinnen, men hun svarer f**n ikke, jeg blir ganske frustrert. Sendte en sms med opplagt spørsmål, som krever ett svar. Men nå har tiden (ca en halv dag gått) uten svar... Og dette er ei som sjekker telefonen ganske ofte, hvorfor svarer hun ikke mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nu har jeg sendt en sms til denne kvinnen, men hun svarer f**n ikke, jeg blir ganske frustrert. Sendte en sms med opplagt spørsmål, som krever ett svar. Men nå har tiden (ca en halv dag gått) uten svar... Og dette er ei som sjekker telefonen ganske ofte, hvorfor svarer hun ikke mon tro?

1. Noe har skjedd med mobilen så hun ikke har fått svart

2. Hun spiller et "spill"

3. Hun er ikke interessert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lazzis

En halv dag er jo ikke så lenge egentlig, men siden du da "vet" at hun svarer raskt så er det kansje lenge for deg...

Jeg ville ikke reagert noe særlig før det hadde gått et par dager. Men har ikke alltid vært slik.

Det er ingenting du får gjort som gjør at hun svarer raskere på mld du sendte,. Så bare prøv å blokkere ut tankene rundt det, og at ting som de kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel ombestemt seg da og er ikke interessert lenger. Eller kanskje hun spiller et spill. Du må vel bare desverre vente å se om du hører noe, eller slå det fra deg. Men typisk det, er et lite fåtall som klarer å svare på meldingen å si de ikke er interessert lenger, de fleste bare overser. Mixed signals er synonymt med jenter. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis du har datet denne damen og spørsmålet er relatert til det så er det fordi hun spiller "spill" og egentlig ikkje er interrisert i å svare deg. Hvis det er tilfelle så er det beste for deg å ikkje bry deg å gå videre.

Det dummeste du gjør no er å sende flere meldinger iallefall, det gjør det bare verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg svarer ikke han jeg dater noen ganger og da er det fordi han har oppført seg dårlig, f.eks. brukt lang tid på å svare selv. Men vi har datet kjempelenge og hos oss har ting for lengst gått over i en maktkamp. Men jeg ER interessert i ham og haralltid vært det, men jeg kommer ikke løpende hvis han har gjort noe jeg ikke liker som sagt. Vet ikke vhordan det er med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ikke han jeg dater noen ganger og da er det fordi han har oppført seg dårlig, f.eks. brukt lang tid på å svare selv. Men vi har datet kjempelenge og hos oss har ting for lengst gått over i en maktkamp. Men jeg ER interessert i ham og haralltid vært det, men jeg kommer ikke løpende hvis han har gjort noe jeg ikke liker som sagt. Vet ikke vhordan det er med dere.

Høres ut som et fint grunnlag for et seriøst forhold ja. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann

Hvis hun ikke svarer på sms, så prøv å ringe henne - hvis dere allerede har datet.

Svarer hun ikke da heller - og ikke ringer opp igjen siden - så vet du hva det er.

Bit det i deg, i så fall.. Enten går hun glipp av noe, eller så går du glipp av noe. Hva som er hva, vet vel bare du selv/dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender til og med at meldinger ikke kommer fram til mottaker... så det kan hende hun ikke har fått meldingen du sendte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Høres ut som et fint grunnlag for et seriøst forhold ja. :ler:

Ja, vi driver og piner hverandre med telefonen. Det er sant. Klarer ikke å gjøre slutt på det eller dette "forholdet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det går jo an å sende en melding til og spørre om hun fikk den første..? :)

Kommer litt an på hva slags spørsmål du stilte, ts. Var det et uvesentlig spørsmål, som hun bare kunne glemme, eller var det en invitasjon til date?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, nei jeg synes ikke sånn "hevn-forhold" høres noe særlig ut. Appelerer ikke til meg hvertfall...kjipt dersom man stadig vekk skal overgå hverandre med å "ta igjen"liksom. LItt barnslig, rett og slett. og utrolig slitsomt i lengden...

-en annen ting er at man helt klart bør si fra dersom man føler seg uretteferdigbehandlet..men da er det vel bedre å si det rett ut enn å gå rundt og være sur, ikke svare på sms osv..

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[/quo

enig i at det er veldig avgjørende hvilket spm som faktisk ble stilt..men skjønner at du ikke vil skrive det her!

hadde ventet litt med å sende ny sms uansett! kjipt å bli tatt for å være innpåsliten..(hvis du ba om et møte) kan du jo etterhvert ta en litt "festlig tone" og spør om du skal sitte å spise romantisk middag alene elr hur?? hvertfall dumt å virke hysterisk eller dødsfornærmet....d er bare turn-off!

ååå, kommer jo an på hvor godt du kjenner vedkommende også og hvilken tone dere har!!

dette ble vanskelig :-p

Humor er hvertfall bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tine_*

Selv om hun sjekker telefonen ofte trenger ikke det bety at hun har tid til å svare.

Jeg svarer aldri på anrop eller sms før jeg har tid til det, og det verste jeg vet er purresms.

Man kan rett og slett ikke være tilgjengelig for alle døgnet rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_jente_*

det tror jeg er det dummeste du kan gjøre! jeg hadde i alle fall IKKE likt det!

Og jeg bruker ofte en dag på å svare på melding fra en gutt, rett og slett fordi jeg vil tenke ut et bra svar og svare ordentlig på melding, og det gjør jeg ikke når jeg er opptatt med noe annet... så kan faktisk være positivt at det tar litt tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erfaren mann

Gå videre, kamerat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erfaren mann
Gå videre, kamerat!

Sorry... Overså en halv dag...

Besøk henne med en pen blomsterbukett. Blir hun glad, er det positivt, blir hun sur, så gå videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...