Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #121 Del Skrevet 24. juli 2009 Eller så kan det bety at man bare er ute etter noen med makt og posisjon. Og stort sett får de "leder"-jobbene fordi de ikke kan brukes til noe annet og fordi de er med i gutteklubben grei. hehe Sånn er livet. Du er bare missunnelig. Det er ingen som får ledende stillinger av å være med i "gutteklubben grei ". Mange av dem jeg vet om er reflekterte, empatiske og direkte flotte mennesker. Tror menneskeheten skal være glad for det finnes slike mennesker, nok av krisesituasjoner du tydligvis ikke kan forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #122 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg tenkte primært på de som kverulerer og bruker denne tråden som rene rugemaskinen for å få mest mulig høns ut av færrest mulig fjær. Ellers ser jeg på bagateller som hvem som skal ut med bosset, sitte oppe lenge, lage drama av hvor mange sko hun har og andre ting som i den store sammenheng betyr mer eller mindre nix...(kommer ikke på mer nå) Og som en PS, sko er visst viktig for henne. Ferdig med det. Men å diskutere om det er viktig eller ikke, det er ikke viktig. Hehe. En av mine dårlige sider du er inne på der. Jeg er flink til å kverulere til tider. Vet det, og prøver å skjerpe meg, men er ikke lett alltid når man er så lettirritert. x) Skal prøve å tenke meg om minst to ganger før jeg sender innlegg heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 24. juli 2009 #123 Del Skrevet 24. juli 2009 Var du singel sa du??? Ja, var nok det. Og nei, jeg deler ikke jenters oppfatning av sko, men jeg legger ikke energi i tapte saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #124 Del Skrevet 24. juli 2009 Og som en PS, sko er visst viktig for henne. Ferdig med det. Men å diskutere om det er viktig eller ikke, det er ikke viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 24. juli 2009 #125 Del Skrevet 24. juli 2009 Hehe. En av mine dårlige sider du er inne på der. Jeg er flink til å kverulere til tider. Vet det, og prøver å skjerpe meg, men er ikke lett alltid når man er så lettirritert. x) Skal prøve å tenke meg om minst to ganger før jeg sender innlegg heretter. Kverulering er moro. Spesielt når noen biter på ...men prøver å holde saklige emner saklige, og så får heller kveruleringa vente til jeg treffer den gretne kompisen\veninna en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 24. juli 2009 #126 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er ingen som får ledende stillinger av å være med i "gutteklubben grei ". Nehei? Hvilken planet kom du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 24. juli 2009 #127 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg vil ha en Mann! Jeg vil ha en mann som ikke røyker, er snill, og levende med latter, gode opplevelser og har inteligens. Han skal være hjelpsom og ha omsorgsevne. Han bør også være kjekk, og eller være sjarmerende. -Jeg trenger det. Jeg har hatt noen kjærester, men de har liksom ikke hatt noen særlig interesse for meg på lengre sikt.. Noen flere? Jeg har snekra, men jobber nå i barnehage. Du bor nok av like vel litt langt unna. *holder kjeft og kysser deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #128 Del Skrevet 24. juli 2009 Nehei? Hvilken planet kom du fra? Uten noe av papirer kommer du ingen vei juridisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 24. juli 2009 #129 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg vil ha en Mann. Jeg vil også ha en mann som kan holde rundt meg, slik at jeg føler meg trygg. :) Om ikke mannen klarer/vil innfri det kravet der har hatt med vitende vilje lagt hodet på blokka...Jenter vil være trygge, gutter vil skape trygghet. Begge liker den fordelingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 24. juli 2009 #130 Del Skrevet 24. juli 2009 Og som en PS, sko er visst viktig for henne. Ferdig med det. Men å diskutere om det er viktig eller ikke, det er ikke viktig. Sko er ikke viktig for meg. Ikke se og hør heller eller lignende. Jeg vil ha en Mann. Jeg vil også ha en mann som kan holde rundt meg, slik at jeg føler meg trygg. :) Ja, ikke sant!? Den følelsen er bare helt fantastisk. Jeg vet det uten å ha opplevd det. SÅ fantastisk er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg har snekra, men jobber nå i barnehage. Du bor nok av like vel litt langt unna. *holder kjeft og kysser deg* mmmmmm, liker så godt kyssing. Hvor bor du da? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 24. juli 2009 #132 Del Skrevet 24. juli 2009 mmmmmm, liker så godt kyssing. Hvor bor du da? ;) Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #133 Del Skrevet 24. juli 2009 Oslo Enig , for langt unna. Avstandsforhod sucks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #134 Del Skrevet 24. juli 2009 Enig , for langt unna. Avstandsforhod sucks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jess, unngå det for enhver pris!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 24. juli 2009 #135 Del Skrevet 24. juli 2009 Enig , for langt unna. Avstandsforhod sucks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! For meg også. Sucks long way... Men et godt kyss er et godt kyss uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest David John jr Skrevet 25. juli 2009 #136 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg vil ha en Mann! Jeg vil ha en mann som ikke røyker, er snill, og levende med latter, gode opplevelser og har inteligens. Han skal være hjelpsom og ha omsorgsevne. Han bør også være kjekk, og eller være sjarmerende. -Jeg trenger det. Jeg har hatt noen kjærester, men de har liksom ikke hatt noen særlig interesse for meg på lengre sikt.. Noen flere? Vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha ...................................... Hva med å tenke ... jeg vil gi.... jeg vil gi ..............? Kanskje noe å tenke over ift. at tidligere kjærester ikke har interesse på lengre sikt???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #137 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Vil ha, vil ha, vil ha, vil ha, vil ha ...................................... Hva med å tenke ... jeg vil gi.... jeg vil gi ..............? Kanskje noe å tenke over ift. at tidligere kjærester ikke har interesse på lengre sikt???? -Jeg synes jeg gav min x ganske mye. Jeg gav han penger, jeg gav han mat, Jeg gav han masse tid for seg selv, Jeg maste ikke på han,j eg kjøpte klær og jeg lagde mat til han, jeg masserte han mye, Jeg bad han med på restaurant og kino -OG betalte regninga, gjentatte ganger. Jeg inviterte han med på storbyferie i anledning min bursdag, og jeg betalte opphold, fly, hotell og mat. Jeg ordnet med gratis varer her og der gjennom mine bekjente til han. Jeg kjøpte varer til han. Jeg kranglet aldri med han, eller sa stygge ting til han. Jeg skrev mye fine sms og tok mye kontakt i tlf. Jeg gav han i haugevis av sex, kjærlighet og omtanke, jeg kjøpte utstyr, gav han midler til førerkort, og spleiset på en spesiell kjøreintettning til han. Jeg gav han det han ville ha. Jeg ville bare at han skulle være her sammen med meg. -Være glad i meg og å holde rundt med når jeg eller han trengte det. -Jeg vil bare ha en mann som kan være her sammen med meg. Noen krav må da jeg også få ha. Endret 25. juli 2009 av vilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 25. juli 2009 Forfatter #138 Del Skrevet 25. juli 2009 [ Men et godt kyss er et godt kyss uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. juli 2009 #139 Del Skrevet 25. juli 2009 -Jeg synes jeg gav min x ganske mye. Jeg gav han penger, jeg gav han mat, Jeg gav han masse tid for seg selv, Jeg maste ikke på han,j eg kjøpte klær og jeg lagde mat til han, jeg masserte han mye, Jeg bad han med på restaurant og kino -OG betalte regninga, gjentatte ganger. Jeg inviterte han med på storbyferie i anledning min bursdag, og jeg betalte opphold, fly, hotell og mat. Jeg ordnet med gratis varer her og der gjennom mine bekjente til han. Jeg kjøpte varer til han. Jeg kranglet aldri med han, eller sa stygge ting til han. Jeg skrev mye fine sms og tok mye kontakt i tlf. Jeg gav han i haugevis av sex, kjærlighet og omtanke, jeg kjøpte utstyr, gav han midler til førerkort, og spleiset på en spesiell kjøreintettning til han. Jeg gav han det han ville ha. Jeg ville bare at han skulle være her sammen med meg. -Være glad i meg og å holde rundt med når jeg eller han trengte det. -Jeg vil bare ha en mann som kan være her sammen med meg. Noen krav må da jeg også få ha. Herregud, du skjemte han totalt bort og det utnyttet han. Ikke smart dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Seigmann_* Skrevet 25. juli 2009 #140 Del Skrevet 25. juli 2009 Vil ha en som: - Er en ledertype - Høyere utdannet - Reflektert - Fysisk sterk - Følger med på hva som skjer i verden - Friluftslivsinteressert - Kan utfordre meg gi beskjed om det finnes en Han finnes nok dessverre bare i drømmene dine. Spørsmålet blir kanskje ikke om en slik drømmemann kan utfordre deg, men heller om du kan utfordre denne drømmemannen. Hvorfor skulle han velge akkurat deg? Ville du kunne oppfylle kravspesifikasjonene fra en mann som oppfyller kravene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå