Gå til innhold

Jeg vil ha en Mann!

vilja

Anbefalte innlegg

...men ganske langt fra det til å være drittsekk (for andre enn et smalt utvalg av ansatte)

Ja, det er sant det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde det veldig bra som leder, fokuserte positivt og fikk alle med meg, gav folk frihet og var rettferdig. Var ett fint sted å være og fikk kun positive tilbakemeldinger, kan ikke forstå at det skal være så negativt med å være leder.

Nei, det høres jo bare helt fantastisk ut det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner på en måte du som vil ha mann med lederstilling med tanke på at du har det selv. Like barn leker best, bla bla bla...

Dette ligger vel også litt i tankte på hvilken utdanning man har. Merker at det er forskjell der. Jeg har vært på date med menn som har både høyre og menn med lavere utdanning. Det jeg forteller nå gjelder selfølgelig ikke for alle, og de med lavere utdanning er ikke dumme.

Men merker at jeg kan har mer tilfelles med, og ha mer å snakke med de som har satset på mer utdanning, som meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Javel - dream on hehe

Hvis jeg ikke kan drømme om det skjer det hvertfall aldri.

Mennesker skulle hatt mer drømmer, er for mye fordommer i det Norske samfunn. Stopper mange bra mennesker fra å ta kontakt med hverandre, tenk over det og personlig utvikling i stedet for å skape begrensninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke kan drømme om det skjer det hvertfall aldri.

Mennesker skulle hatt mer drømmer, er for mye fordommer i det Norske samfunn. Stopper mange bra mennesker fra å ta kontakt med hverandre, tenk over det og personlig utvikling i stedet for å skape begrensninger.

Joda, sikkert en del i det - i den perfekte verden.

Men når du bare drømmer om urealistiske mål, så skjer det heller aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men merker at jeg kan har mer tilfelles med, og ha mer å snakke med de som har satset på mer utdanning, som meg selv.

Enig!

Tror ikke jeg har spesielt mye til felles uføretrygdede (uten å rakke ned på de) eller toppsjefer i næringslivet, for ikke å snaaaaakke om en A- (eller B-)kjendis. Like leker best ja...villig til å teste den teorien når som helst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Joda, sikkert en del i det - i den perfekte verden.

Men når du bare drømmer om urealistiske mål, så skjer det heller aldri.

Hvem sier at jeg har urealistiske mål? har oppnådd alle mål jeg har satt meg til nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Enig!

Tror ikke jeg har spesielt mye til felles uføretrygdede (uten å rakke ned på de) eller toppsjefer i næringslivet, for ikke å snaaaaakke om en A- (eller B-)kjendis. Like leker best ja...villig til å teste den teorien når som helst ;)

Så kult profil bilde du har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier at jeg har urealistiske mål? har oppnådd alle mål jeg har satt meg til nå:)

Javel, så fortelle meg hvordan din konkrete plan er når det gjelder å oppnå dette målet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av dem som vil ha menn og kvinner?

Kverulanter, finn deres egen tråd.:)

Still here! :P

Har prøvd å hinte om det i lengre tid her nå...

Så kult profil bilde du har:)

Tackar...men jeg er ikke på bildet altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg vil ha en Mann!

Jeg vil ha en mann som ikke røyker, er snill, og levende med latter, gode opplevelser og har inteligens. Han skal være hjelpsom og ha omsorgsevne.

Han bør også være kjekk, og eller være sjarmerende.

-Jeg trenger det. Jeg har hatt noen kjærester, men de har liksom ikke hatt noen særlig interesse for meg på lengre sikt..

Noen flere?

Beklager men en slik Mann vil kjede deg over tid da han er for snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Si ifra når du finner han og om han har en bror;)

Han bør også kunne snekre og lage mat. Ikke like fotball

Går fint det, så lenge hun ikke liker TV. Ikke skal hun lese Se&Hør heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Si ifra når du finner han og om han har en bror;)

Han bør også kunne snekre og lage mat. Ikke like fotball

Det er jo min kjæreste det! I tillegg liker han å shoppe...det har forsåvid alle mine siste kjærester gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Nei, vet du hva? Jeg vil ha en maskulin mann (selvfølgelig med evne til å vise følelser) som bare holder meg inntil seg og får meg til å føle meg trygg. :rødme:

Poeng utdeles for tilnærmet 100% ærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Går fint det, så lenge hun ikke liker TV. Ikke skal hun lese Se&Hør heller.

Hm. Burde ikke være noe problem. Jeg kommer aldri til så mye som ta på Se&Hør noen gang, og TV brukes til kveldskos sammen med mannen, evt. Animal Planet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan det komme av at det ikke finnes noen seriøse folk (kvinner) her tro? ;)

Joda, var bare seriøst opptatt med real life en stund ;-)

Det der med at noen ønsker seg en mann som er leder... jeg tror at det man kanskje ønsker da, er en ledertype. En med egne meninger og egen vilje. Integritet. En som står der støtt i storm. Tro meg, det finnes utrolig mange ledere som ikke innehar disse egenskapene, særlig mannlige ledere (sorry), og hvordan de har fått jobben sin er noen ganger en gåte for meg.

Jeg er såpass voksen at jeg vil ikke ha en guttunge i pene sko bare fordi han har tittelen direktør. Noen ganger er de best, de kloke, voksne, stødige klippene som klarer seg uten fancy stillingstitler og pene dresser. Hvis de har autoritet i kraft av seg selv, så kan jeg lett falle.

Intelligens er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mann - verdens beste kjæreste for meg - som er:

snill, som meg

kjærlig, som meg

kjekk og sporty, her er jeg kanskje heller i kategorien søt og sporty

liker naturen, som meg

intelligent, som meg

har høyere utdanning, som meg

har lederstilling, som meg

bryr seg om verden rundt seg, som meg

er reflektert, som meg

er rolig, som meg

er omtenksom som meg

og ELSKER MEG LIKE HØYT SOM JEG ELSKER HAN

og liker fotball - og det er helt ok!! For han er den perfekte mann for meg på alle områder, akkurat som jeg er hans perfekte kvinne.

Summen av alle hans gode og kanskje mindre gode sider gjør han til den han er - min perfekte mann!

Kjenner jeg ble litt misunnelig på deg nå.... Håper jeg er så heldig en dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...