Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juli 2009 #161 Del Skrevet 25. juli 2009 Ja, du er definitivt inne på noe, så vel som det med interessen. Jeg har derimot til gode å se en mann diske opp med en avansert salat da, så vel som å se en jente som trakterer grillen...litt artig at det er slik, men gutta tar vel det avanserte, mens jentene holder seg til det sunne. Men for ALL del...det er ikke noen verdens ting i veien med damer som kan lage mat heller da Forsto nok hva du mente, ville bare få fram at mange menn er riktig så flinke til å lage mat. Salater....vel, de kan lage mange ulike spennende retter (kjøtt, fisk, grønnsaker, krydderurter) - som er sunne. Jeg har et inntrykk av at en del menn er opptatt av kosthold, mat, sammensetning av proteiner/karbohydrater og fysisk aktivitet. Det er gledelig, føler jeg blir litt inspirert av de, både til trening og matlaging. Menn kan være gode coucher. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #162 Del Skrevet 25. juli 2009 Og du forteller at man er reflektert og opplyst om man mener man er mer reflektert og opplyst enn andre? Når man ikke har peiling på uføretrygd i en alder av 40 ragerer jeg på mangel av kunnskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juli 2009 #163 Del Skrevet 25. juli 2009 Det går godt an å lage mat i sammen. Det syns egentlig jeg er det beste Det høres selvsagt mest morsomt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 25. juli 2009 #164 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Den dag noen stiller på date frister det å gjøre én av tre muligheter: a) standard ute- eller hjemmemiddag b) hjemmemiddag med "grisemat" som taco eller noe, bare for å være litt ekstra uformell, og litt for å se reaksjonen c) stormkjøkken og noe lett på en fjelltopp eller noe Edit: Hvem som koker er ikke viktig. Opplevelsen som teller. Til daglig bør man gjerne ordne seg mest mulig praktisk da, og etter interesse/evner også selvsagt Endret 25. juli 2009 av Snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne Bendiksen Skrevet 25. juli 2009 #165 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg vil ha en blå ballong! En sånn derre fin ballong. En med hatt og nese på. Den skal være blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 25. juli 2009 #166 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg vil ha en blå ballong! En sånn derre fin ballong. En med hatt og nese på. Den skal være blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Relativista Skrevet 25. juli 2009 #167 Del Skrevet 25. juli 2009 Du er jo inne på noe der, men god kysser og god kokk er nok likevel ganske viktig sånn jeg ser det. Jeg tror nok mitt ekteskap blir utenfor normalen, da jeg liker å være den som har orden på pengene, og å tjene penger, så mannen må gjøre husarbeid og lage mat han også, og jeg har sett at kokkekunnskaper er ikke alltid like lett å lære. Det har noe med teknikken å gjøre, og det er man jo delvis født med..? Første kjæresten min, en kunststudent, som jeg ble sammen med da jeg var 14, var utrolig dårlig til å kysse. Når selv en 14-åring merker at noen er dårlige til å kysse, da er de dårlige. Men det viste seg at han også var jomfru. Han ble helt utrolig til å kysse!! Jeg har vel bare hatt en kjæreste som har vært like rå til å kline som han var, så jeg føler meg på en måte litt stolt over å ha lært ham opp. På den annen side, så dumpet han meg den dagen jeg fylte 17. Senere har jeg hørt at han ble sammen med en 13 åring. Jaja. Hadde vel kanskje ikke vært så kult om jeg var 23, han var 30, og var utro mot meg med 13-åringer. Litt ekkelt å tenke på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 25. juli 2009 #168 Del Skrevet 25. juli 2009 Enig med deg der ja... Er man på jakt etter en mann så blir jeg overrasket dersom mannen blir dumpet fordi han er en dårlig kysser (og ikke har andre "skavanker"). Er han virkelig så dårlig så kan han nok læres opp, men har man ikke tid til det får man heller reise på byn og kline med så mange som mulig til man treffer et naturtalent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #169 Del Skrevet 25. juli 2009 Første kjæresten min, en kunststudent, som jeg ble sammen med da jeg var 14, var utrolig dårlig til å kysse. Når selv en 14-åring merker at noen er dårlige til å kysse, da er de dårlige. Men det viste seg at han også var jomfru. Han ble helt utrolig til å kysse!! Jeg har vel bare hatt en kjæreste som har vært like rå til å kline som han var, så jeg føler meg på en måte litt stolt over å ha lært ham opp. På den annen side, så dumpet han meg den dagen jeg fylte 17. Senere har jeg hørt at han ble sammen med en 13 åring. Jaja. Hadde vel kanskje ikke vært så kult om jeg var 23, han var 30, og var utro mot meg med 13-åringer. Litt ekkelt å tenke på. Du er veldig ung, uten noe særlig erfaring eller? Høres litt slik ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. juli 2009 #170 Del Skrevet 25. juli 2009 Når man ikke har peiling på uføretrygd i en alder av 40 ragerer jeg på mangel av kunnskap. Det er ikke noe man tenker på før man er helt nødt til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juli 2009 #171 Del Skrevet 25. juli 2009 Er man på jakt etter en mann så blir jeg overrasket dersom mannen blir dumpet fordi han er en dårlig kysser. Min erfaring er at en dårlig kysser ikke kan læres opp. Slik kyssingen er fra start, slik er den. Så dumping på grunn av elendig kyssing er helt vanlig. Det som er, det er, med i hele pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 25. juli 2009 #172 Del Skrevet 25. juli 2009 Det høres selvsagt mest morsomt ut. Ja, det syns jeg er kos da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juli 2009 #173 Del Skrevet 25. juli 2009 Den dag noen stiller på date frister det å gjøre én av tre muligheter: a) standard ute- eller hjemmemiddag b) hjemmemiddag med "grisemat" som taco eller noe Tacos er ut...det har blitt den nye Grandiosa. Hva er "standard" middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 25. juli 2009 #174 Del Skrevet 25. juli 2009 Tacos er ut...det har blitt den nye Grandiosa. Hva er "standard" middag? Taco var et eksempel. Noe som i alle fall utfordrer en, med tanke på hvordan å få det inn. Altså, her skal vi rett og slett se hvordan hun spiser noe litt upraktisk, og om eventuell kløning blir møtt med godt humør Standard mat er det som "alle" selger. Det kan være en klassisk kjøttrett på restaurant/kafé, pasta, suppe, fisk. Tallerkenrett kan man også kalle det. (jeg heller vel egentlig mest mot denne. Restaurant er kos) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 25. juli 2009 #175 Del Skrevet 25. juli 2009 Taco var et eksempel. Noe som i alle fall utfordrer en, med tanke på hvordan å få det inn. Altså, her skal vi rett og slett se hvordan hun spiser noe litt upraktisk, og om eventuell kløning blir møtt med godt humør Standard mat er det som "alle" selger. Det kan være en klassisk kjøttrett på restaurant/kafé, pasta, suppe, fisk. Tallerkenrett kan man også kalle det. (jeg heller vel egentlig mest mot denne. Restaurant er kos) Det er vel bare å bruke bestikk, så kan alt spises ordentlig... Hvis "standard"mat er det alle selger - hva er da ikke-standard mat? For alle selger jo ikke den samme "standard"maten? En indisk restaurant vil servere kylling på sin spesielle måte, en gresk restaurant vil ha sine egne smaker/kryddere, osv. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 25. juli 2009 #176 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvis "standard"mat er det alle selger - hva er da ikke-standard mat? For alle selger jo ikke den samme "standard"maten? En indisk restaurant vil servere kylling på sin spesielle måte, en gresk restaurant vil ha sine egne smaker/kryddere, osv. ? Standardmat, altså det som er vanlig å kjøpe når man er ute, og da tenker jeg ikke på kebab eller pølser. Indisk, kinesisk, somalisk, svensk eller japansk...samme det. Som sagt, tallerkenrett, der man ofte sitter ved et bord også. Vil tro du har et bilde av hva jeg mener med "vanlig restuarant", selv om det finnes mange varianter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 25. juli 2009 #177 Del Skrevet 25. juli 2009 Min erfaring er at en dårlig kysser ikke kan læres opp. Slik kyssingen er fra start, slik er den. Så dumping på grunn av elendig kyssing er helt vanlig. Det som er, det er, med i hele pakken. Det er min erfaring og. Jeg har truffet flere som har vært dårlig til å kysse. Husker ikke om jeg dumpet dem pga det men det kan nok hende. At en gutt er flink til å kysse, er viktig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2009 #178 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er min erfaring og. Jeg har truffet flere som har vært dårlig til å kysse. Husker ikke om jeg dumpet dem pga det men det kan nok hende. At en gutt er flink til å kysse, er viktig for meg. Tja, om man(n) er god til å kysse kommer jo litt an på hvordan dama liker og bli kysset også. Det er stor forskjell på folk der. Mens noen liker lett suging på leppene liker andre veldig heftige franske kyss med tunga mye lengere inn, har vært borti ei dame som ble svært tent av det, merket det på hele kroppen hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. juli 2009 #179 Del Skrevet 25. juli 2009 En mann som ikke er en god kysser, er heller ingen god elsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 25. juli 2009 #180 Del Skrevet 25. juli 2009 En mann som ikke er en god kysser, er heller ingen god elsker Jeg ligger plutselig sinnsvakt godt an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå