Gå til innhold

Jeg vil ha en Mann!

vilja

Anbefalte innlegg

Ikke skal hun lese Se&Hør heller.

Ironi eller ei. Jeg er mer skeptisk til det som står i typisk livsstilsmagasiner (altså jente og gutteblader) enn det som står i Se&Hør, selv om det strengt tatt er som pest eller kolera å regne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går fint det, så lenge hun ikke liker TV. Ikke skal hun lese Se&Hør heller.

Jeg tror nesten vi er som skapt for hverandre, hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Nei, jeg måtte ikke det på noen som helst måte, fikk den stillingen i alder av 30, helt fortjent,tråkker ikke på mennesker.

Med andre ord mangler du totalt evne til refleksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viva surikatene! :enig:

"Meerkat manor and monkey life! Back to back on friday night" (eller noe i den dur) x)

Elsker å se på "Animal Cop" eller de veterinærturnusakkuratferdigmedutdannelsen-folka. :)

Wops. Digresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Der mamma jobbet var det en lederstilling ledig, og både hun som hadde hatt den og andre kolleger ville at hun skulle søke. Hun gjorde det og fikk den. Hun har absolutt ikke trampet seg til den, det er jeg 199% sikker på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går fint det, så lenge hun ikke liker TV. Ikke skal hun lese Se&Hør heller.

ikke noe problem, TV'en står sjeldent på.

Og Se&Hør leses kun på hytta. Men kan motstå fristelsen hvis det gleder min kjære ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe problem, TV'en står sjeldent på.

Og Se&Hør leses kun på hytta. Men kan motstå fristelsen hvis det gleder min kjære ;)

Jeg for min del synes det er fullstendig tåpelig å henge seg opp i en sånn liten detalj..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes det er fullstendig tåpelig å henge seg opp i en sånn liten detalj..!

Den var vel mest retta mot mitt tidligere innlegg om fotball på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Når det kommer til Se&Hør så er faktisk det en dealbreaker. Et kvalmende, forkastelig og lavpannet magasin det er tragisk har lesere. Den ukultur, kynisme, overfladiskhet og degenerering av medmenneskelighet det bladet og dets lesere representerer er kun slått av WWII og Nazistenes' herjinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, reflekterte evner er noe jeg har mest av. Har jobbet med mennesker i krise og har en livserfaring ikke alle på min alder har. Dyrekjøpt. Tenk på det før du uttaler deg om en du ikke kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til Se&Hør så er faktisk det en dealbreaker. Et kvalmende, forkastelig og lavpannet magasin det er tragisk har lesere. Den ukultur, kynisme, overfladiskhet og degenerering av medmenneskelighet det bladet og dets lesere representerer er kun slått av WWII og Nazistenes' herjinger.

Er jo forsåvidt enig.

Om det er en dame som leser Se&Hør vil det kanskje ikke være en dame for deg på andre punkter heller, ettersom det er en såpass stor kulturforskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg for min del foretrekker de som ikke lever seg alt for mye inn i kjendisenes verden, men jeg tåler det. Jeg har mye større problemer med de som henger seg opp i irrelevante bagateller slik mange her gjør, gutter som jenter.

Så kan vel egentlig være så (fri)modig å innvitere noen til å gi en lyd om det høres fornuftig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del foretrekker de som ikke lever seg alt for mye inn i kjendisenes verden, men jeg tåler det. Jeg har mye større problemer med de som henger seg opp i irrelevante bagateller slik mange her gjør, gutter som jenter.

Så kan vel egentlig være så (fri)modig å innvitere noen til å gi en lyd om det høres fornuftig ut...

Er så enig, er så enig. Jeg liker ikke de menneskene som bryr seg om kjendiser. De lever et annet liv, for å si det sånn.

Det spørs litt hva du mener med irrelevante bagateller, da. Eksempler? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det der med at noen ønsker seg en mann som er leder... jeg tror at det man kanskje ønsker da, er en ledertype. En med egne meninger og egen vilje. Integritet. En som står der støtt i storm. Tro meg, det finnes utrolig mange ledere som ikke innehar disse egenskapene, særlig mannlige ledere (sorry), og hvordan de har fått jobben sin er noen ganger en gåte for meg.

Eller så kan det bety at man bare er ute etter noen med makt og posisjon.

Og stort sett får de "leder"-jobbene fordi de ikke kan brukes til noe annet ;) og fordi de er med i gutteklubben grei. hehe Sånn er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig, er så enig. Jeg liker ikke de menneskene som bryr seg om kjendiser. De lever et annet liv, for å si det sånn.

Det spørs litt hva du mener med irrelevante bagateller, da. Eksempler? :)

Jeg tenkte primært på de som kverulerer og bruker denne tråden som rene rugemaskinen for å få mest mulig høns ut av færrest mulig fjær.

Ellers ser jeg på bagateller som hvem som skal ut med bosset, sitte oppe lenge, lage drama av hvor mange sko hun har og andre ting som i den store sammenheng betyr mer eller mindre nix...(kommer ikke på mer nå)

Og som en PS, sko er visst viktig for henne. Ferdig med det. Men å diskutere om det er viktig eller ikke, det er ikke viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som en PS, sko er visst viktig for henne. Ferdig med det. Men å diskutere om det er viktig eller ikke, det er ikke viktig.

Var du singel sa du??? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan det bety at man bare er ute etter noen med makt og posisjon.

Ja selvsagt, jeg glemte å ta de overfladiske med i beregningen, tenkte bare på meg selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...