Gå til innhold

Jeg vil ha en Mann!

vilja

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Hva slags miljø er du i da? Finnes ikke redelige og ordentlige folk der du ferdes?

Nja, innimellom men er en del ureflekterte folk, nyskjerrige naboer og folk som ønsker å styre livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor i all verden skal han automatisk være en drittsekk? de mest suksessrike menneskene jeg vet om er langt fra drittsekker.

Neida, jeg kan jo ikke uttale meg om det egentlig - alle mennesker er forskjellige :)

Men du har altfor spesifikke krav som i sum blir for urealistiske.

Fysisk sterk også - et merkelig krav - forstår ikke poenget med det engang.

Menn er nesten uten unntak sterkere enn kvinner uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Da kjenner du dem ikke godt nok. For å komme opp i en lederstilling i nogenlunde alder (dvs. under 40) så man tråkke folk i trynet og sparke fra seg.

Nei, jeg måtte ikke det på noen som helst måte, fikk den stillingen i alder av 30, helt fortjent,tråkker ikke på mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er han en drittsekk mener du?

Fordi han er leder?

Fordi han er sporty?

Fordi han er reflektert?

Lederstilling er det som mest sannsynlig gjør at en mann kan være en drittsekk, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg måtte ikke det på noen som helst måte, fikk den stillingen i alder av 30, helt fortjent,tråkker ikke på mennesker.

I følge deg selv, ja ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at "jeg vil ha en mann" har utviklet seg til "hva er urealistisk med de ulike egenskapene til mannen jeg vil ha"

Mangler bare popcorn, samtidig som jeg blir litt oppgitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at "jeg vil ha en mann" har utviklet seg til "hva er urealistisk med de ulike egenskapene til mannen jeg vil ha"

Mangler bare popcorn, samtidig som jeg blir litt oppgitt...

Ja, kan det komme av at det ikke finnes noen seriøse folk (kvinner) her tro? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
I følge deg selv, ja ;) hehe

Hvilke rett har du til å fortelle meg at jeg må tråkke på mennesker for å få en ledende stilling? Hadde jeg måttet gjøre det hadde jeg gått arbeidsledig. Alle ledere er ikke drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke rett har du til å fortelle meg at jeg må tråkke på mennesker for å få en ledende stilling? Hadde jeg måttet gjøre det hadde jeg gått arbeidsledig. Alle ledere er ikke drittsekker.

Nei, sikkert ikke. Men mange er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja, kan det komme av at det ikke finnes noen seriøse folk (kvinner) her tro? ;)

Synes du damer med krav er useriøse? skal si deg en ting jeg, da jeg var yngre og mer naiv tenkte jeg ikke over slikt.. lærte meg at det er viktig med krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei, sikkert ikke. Men mange er det.

Vil alltid være mennesker som misbruker makt, men heldigvis finnes det hele snille mennesker der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du damer med krav er useriøse? skal si deg en ting jeg, da jeg var yngre og mer naiv tenkte jeg ikke over slikt.. lærte meg at det er viktig med krav.

Prøv å finne en gyllen middelvei. Det er et godt råd.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg har en mann - verdens beste kjæreste for meg - som er:

snill, som meg

kjærlig, som meg

kjekk og sporty, her er jeg kanskje heller i kategorien søt og sporty

liker naturen, som meg

intelligent, som meg

har høyere utdanning, som meg

har lederstilling, som meg

bryr seg om verden rundt seg, som meg

er reflektert, som meg

er rolig, som meg

er omtenksom som meg

og ELSKER MEG LIKE HØYT SOM JEG ELSKER HAN

og liker fotball - og det er helt ok!! For han er den perfekte mann for meg på alle områder, akkurat som jeg er hans perfekte kvinne.

Summen av alle hans gode og kanskje mindre gode sider gjør han til den han er - min perfekte mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men mange er det.

Fordommer og vedtatte sannheter sier at det er slik. I praksis vil jeg tro det er balanse mellom dumme ledere og dumme folk på gulvet. Dette preger tråden også ser jeg.

Selvsagt er ledere idioter og mer til. Grunnen til det er vel gjerne misunnelse fra gulvet, samt at man står mer makelig til for hogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mann - verdens beste kjæreste for meg - som er:

snill, som meg

kjærlig, som meg

kjekk og sporty, her er jeg kanskje heller i kategorien søt og sporty

liker naturen, som meg

intelligent, som meg

har høyere utdanning, som meg

har lederstilling, som meg

bryr seg om verden rundt seg, som meg

er reflektert, som meg

er rolig, som meg

er omtenksom som meg

og ELSKER MEG LIKE HØYT SOM JEG ELSKER HAN

og liker fotball - og det er helt ok!! For han er den perfekte mann for meg på alle områder, akkurat som jeg er hans perfekte kvinne.

Summen av alle hans gode og kanskje mindre gode sider gjør han til den han er - min perfekte mann!

Halleluja og amen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordommer og vedtatte sannheter sier at det er slik. I praksis vil jeg tro det er balanse mellom dumme ledere og dumme folk på gulvet. Dette preger tråden også ser jeg.

Selvsagt er ledere idioter og mer til. Grunnen til det er vel gjerne misunnelse fra gulvet, samt at man står mer makelig til for hogg.

Virkeligheten er i hvert fall at det ikke er lett å være en god leder. Det er sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Prøv å finne en gyllen middelvei. Det er et godt råd.

Hvorfor er det ett godt råd?

Tiltrekker meg slike menn, kan derfor ikke gå lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkeligheten er i hvert fall at det ikke er lett å være en god leder. Det er sikkert!

...men ganske langt fra det til å være drittsekk (for andre enn et smalt utvalg av ansatte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg gjorde det veldig bra som leder, fokuserte positivt og fikk alle med meg, gav folk frihet og var rettferdig. Var ett fint sted å være og fikk kun positive tilbakemeldinger, kan ikke forstå at det skal være så negativt med å være leder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ett godt råd?

Tiltrekker meg slike menn, kan derfor ikke gå lavere.

Javel - dream on hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...