Gå til innhold

Jeg vil ha en Mann!

vilja

Anbefalte innlegg

Tror det at når jeg møter den rett er jeg villig til å se litt gjennom fingrene på noen av de kravene min da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Ja, du innehar nå rekorden i å være fullstendig urealistisk i hvert fall :ler:

Kunne være interessant å få vite hva du selv har å bidra med? ;) hehe

Nei, jeg synes ikke det er urealistisk-hva jeg kan bidra med vel:

- Er høyere utdannet.

- Reflektert.

- Har en høyere stilling.

- Søt og snill

- Har lest mer enn en bok

- Er ikke sjalu

- Gir andre mennesker rom for eget liv, dvs jeg godtar dem og valg de tar

- Rolig, tålmodig og støttene

- Jordnær og stabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Er høyere utdannet.

- Reflektert.

- Søt og snill

- Er ikke sjalu

- Jordnær og stabil

Du, og hun like over, har tydeligvis tatt poenget jeg prøvde meg på tidligere. Vi har alle våre kriterier overfor andre, men i ulik grad. Disse kriteriene vil heller ikke være konstante, så at drømmemannen kanskje ikke leser så mye bøker går kanskje bra det likevel.

Dog virker dere begge som fornuftige og reflekterte, noe som umulig kan slå negativt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Er høyere utdannet.

- Reflektert.

- Søt og snill

- Er ikke sjalu

- Jordnær og stabil

Herlighet. Og hvorfor må han ha en leder-stilling, og hvorfor ikke mange-millionær i tillegg? ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det at når jeg møter den rett er jeg villig til å se litt gjennom fingrene på noen av de kravene min da;)

Hvordan har tenkt å treffe noen med alle kravene dine da? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Herlighet. Og hvorfor må han ha en leder-stilling, og hvorfor ikke mange-millionær i tillegg? ;) hehe

Fordi jeg synes menn i ledende stillinger er tiltrekkende, mange av dem sitter inne med imponerende mye kunnskap. De er rolige, stabile og flotte mange av dem. Dvs, renner ikke på byen hver helg er voldelige osv. Har ro og selvrespekt, de lærer meg mye på andre nivåer enn andre uten særlig livserfaring-dessuten vil jeg bli stor selv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har tenkt å treffe noen med alle kravene dine da? hehe

Som sakt var jeg jo villig til å senke litt på dem da ;)

Men hvor finner man en uten disse kravene da? Regner med de begge finnes på samme plass, så jeg skal lete der i området tror jeg...

PS, har du sett noen må du gjerne gi beskjed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg synes menn i ledende stillinger er tiltrekkende, mange av dem sitter inne med imponerende mye kunnskap. De er rolige, stabile og flotte mange av dem. Dvs, renner ikke på byen hver helg er voldelige osv. Har ro og selvrespekt, de lærer meg mye på andre nivåer enn andre uten særlig livserfaring-dessuten vil jeg bli stor selv;)

Jaja - dream on! ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sakt var jeg jo villig til å senke litt på dem da ;)

Men hvor finner man en uten disse kravene da? Regner med de begge finnes på samme plass, så jeg skal lete der i området tror jeg...

PS, har du sett noen må du gjerne gi beskjed.

Først og fremst tror jeg det ville være lurt å fortelle hvilken ca alder du har og sånn ca hvor du bor. Og om du ellers har noe å bidra med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst tror jeg det ville være lurt å fortelle hvilken ca alder du har og sånn ca hvor du bor. Og om du ellers har noe å bidra med?

Så hvis jeg kommer med disse opplysningene vet du hvor jeg kan finne en mann?

*venter i spenning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høy, mørk, ikke røyker, sporty, liker å reise, liker bøker og kunnskap, film, er kjekk og sosial og er håndverker men jeg møter stort sett bare jenter som røyker, som ikke er interessert i hva som skjer rundt seg og i verden og som er bitre og skeptiske pga menn som har behandlet de som dritt. Ikke lett det her gitt.

Vil ikke du bare ta kontakt med meg?:);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan med sikkerhet si at dersom jeg treffer en jente som ikke stiller spesielle krav (som f.eks. de som allerede er nevnt), eller som stiller urealistisk høye krav, så er hun allerede der uaktuell. Man jo tåle å bli stilt krav til, realistiske rett nok.

Det jeg synes det skorter mest på er faktisk hvor reflektert hun er, f.eks. om hva som foregår i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det være så umulig å oppnå?

Fordi alle kravene dine ikke er realistiske.

Og fant du mirakuløst nok en sånn, så er han sannsynligvis en skikkelig drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis jeg kommer med disse opplysningene vet du hvor jeg kan finne en mann?

*venter i spenning*

Ja, da finnes han innen en radius av 20 mil rundt der du bor, og er fra 0-10 år eldre enn deg :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Og fant du mirakuløst nok en sånn, så er han sannsynligvis en skikkelig drittsekk.

Hvorfor i all verden skal han automatisk være en drittsekk? de mest suksessrike menneskene jeg vet om er langt fra drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor er han en drittsekk mener du?

Fordi han er leder?

Fordi han er sporty?

Fordi han er reflektert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva slags miljø er du i da? Finnes ikke redelige og ordentlige folk der du ferdes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skal han automatisk være en drittsekk? de mest suksessrike menneskene jeg vet om er langt fra drittsekker.
Da kjenner du dem ikke godt nok. For å komme opp i en lederstilling i nogenlunde alder (dvs. under 40) så man tråkke folk i trynet og sparke fra seg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...