Gå til innhold

Jeg vil ha en Mann!

vilja

Anbefalte innlegg

Jeg vil også ha en!

Med puls og egne tenner. Hår er ikke et krav.

Imidlertid kan menn med munkesveis, mustasj, mage og mercedes bare kjøre forbi...

Men vittig...det er noe jeg savner hos jenter generelt faktisk. Det å være selvironisk og uformell, i formelle situasjoner.

Tsss, se nordover da vel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det ikke for meg. Jeg må nok ha alle tre egenskapene hos min fremtidige mann, men intelligens og evnen til å reflektere og diskutere er utrolig viktig for meg. Jeg trenger å bli "stimulert" mentalt - helst daglig. :ler:

Selvsagt, selvsagt, selvsagt!!! Og her er jeg inne på det jeg sa over om i hvor stor grad man ønsker de ulike kriteriene/ønskene.

Selv ønsker jeg meg de samme tre som deg, men jeg mener at fornuft og intelligens er noe som i sjelden grad blir nevnt som viktig, dog det kanskje er underforstått.

Mental utfordring er omtrent som oksygenet. Har man bare "tomme" samtaler om dagens jobb så dør jo forholdet rimelig kjapt vil jeg tro.

Nei, tror jeg summerer meg fram til at jeg ønsker drøssevis av egenskaper, men jeg er ikke spesielt bastant på graden av den enkelte. Noen kommer derimot lenger opp på lista enn andre...sportsidiot (eller serienerd, joggefantom og andre "idioter" og "fantom" innkludert) er absolutt ikke en av de.

Litt av alt? Ja, takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsss, se nordover da vel ;-)

Nordover som i nordlendinger? Ikke meg i mot. Evnen til å gapskratte (på en sjarmerende måte) så man omtrent ser ned i magen kan jeg lett like...spesielt om det er på ens egen bekostning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intelligens, ja! Det teller mer enn utseende (så lenge han ikke har bart).

...1000 ganger viktigere at HUN ikke har bart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å være snill er også veldig viktig, men man får liksom inntrykket av at snille folk er kjedelige. Imidlertid kan det bli mye kjedeligere når en person ikke er snill ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet du hva? Jeg vil ha en maskulin mann (selvfølgelig med evne til å vise følelser) som bare holder meg inntil seg og får meg til å føle meg trygg. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes DU ja! :fnise:

Selvsagt snakker jeg om mine preferanser, og ikke for å være kravstor altså, men dersom noen vil anlegge bart (eller skjegg for den del) så gi gass. Jeg tror derimot jeg måtte lete en stund for å finne en jente som ønsker hårvekst i ansiktet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann32

Jeg er høy, mørk, ikke røyker, sporty, liker å reise, liker bøker og kunnskap, film, er kjekk og sosial og er håndverker men jeg møter stort sett bare jenter som røyker, som ikke er interessert i hva som skjer rundt seg og i verden og som er bitre og skeptiske pga menn som har behandlet de som dritt. Ikke lett det her gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vil ha en som:

- Er en ledertype

- Høyere utdannet

- Reflektert

- Fysisk sterk

- Følger med på hva som skjer i verden

- Friluftslivsinteressert

- Kan utfordre meg

:) gi beskjed om det finnes en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha en som:

- Er en ledertype

- Høyere utdannet

- Reflektert

- Fysisk sterk

- Kan utfordre meg

Det hadde kanskje vært en idé å si om du er mann eller kvinne? Antar at du er kvinne siden du skriver "Fysisk sterk"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde kanskje vært en idé å si om du er mann eller kvinne? Antar at du er kvinne siden du skriver "Fysisk sterk"?

Minner om at tråden heter "jeg vil ha en mann!".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høy, mørk, ikke røyker, sporty, liker å reise, liker bøker og kunnskap, film, er kjekk og sosial og er håndverker men jeg møter stort sett bare jenter som røyker, som ikke er interessert i hva som skjer rundt seg og i verden og som er bitre og skeptiske pga menn som har behandlet de som dritt. Ikke lett det her gitt.

Høres ut som du beskriver mennene jeg møter;)

Eller er det bare det at man rett og slett er for kravstor...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vil ha en som:

- Er en ledertype

- Høyere utdannet

- Reflektert

- Fysisk sterk

- Kan utfordre meg

Ja, du innehar nå rekorden i å være fullstendig urealistisk i hvert fall :ler:

Kunne være interessant å få vite hva du selv har å bidra med? ;) hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på meg selv som bevisst på mine krav, uten at jeg er kravstor. De kravstore er ikke realistiske. Jeg er realist (som ofte forveksles med pessimist).

Uansett følte jeg meg i større eller mindre grad innenfor kriteriene som ble ramset opp over, noe som også "halvparten" av resten av norges menn også er. Det eneste jeg ikke kan svare på er "utfordre"-punktet. Er det snakk om å utfordre deg i kunsteriske aktiviteter melder jeg pass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å skrive mine viktigste punkter..

- Kosete/viser følelser, men på samme tid maskulin nok til å "beskytte" meg

- Litt veltrent. Trenger ikke være noe voldsomt, bare magen er stram og overarmene har en viss størrelse

- Intelligent, reflektert og i stand til å ha diskusjoner om alt fra politikk til andre mennesker/psykologi

- Tar initiativ til ting man kan finne på sammen

- Setter meg høyere enn "fotballgutta"

- Utfordrer meg og er eventyrlysten

Endret av Miss X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en lys sjokolademann som får meg til å føle meg trygg <3

Da tror jeg det er det samme om han stemmer frp, har litt bollemage og en fæl svigermor.

Endret av rox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...