Gå til innhold

Jeg vil ha en Mann!

vilja

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha en Mann!

Jeg vil ha en mann som ikke røyker, er snill, og levende med latter, gode opplevelser og har inteligens. Han skal være hjelpsom og ha omsorgsevne.

Han bør også være kjekk, og eller være sjarmerende.

-Jeg trenger det. Jeg har hatt noen kjærester, men de har liksom ikke hatt noen særlig interesse for meg på lengre sikt..

Noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si ifra når du finner han og om han har en bror;)

Han bør også kunne snekre og lage mat. Ikke like fotball

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kan like, men ikke se på da ;)

Hvorfor ikke det? Så lenge han respekterer dine interesser kan jo du respektere hans også? Og så lenge han ikke blir en gammel gubbe med ølmage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha en Mann!

Jeg vil ha en mann som ikke røyker, er snill, og levende med latter, gode opplevelser og har inteligens. Han skal være hjelpsom og ha omsorgsevne.

-Jeg trenger det. Jeg har hatt noen kjærester, men de har liksom ikke hatt noen særlig interesse for meg på lengre sikt..

Noen flere?

Ditto...men motsatt kjønn vel å merke ;)

Si ifra når du finner han og om han har en bror;)

...eller søster - som gjerne liker fotball/sport, men som ikke er fotball-/sportsgal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, engasjerende!

Poenget med å i det hele tatt skrive noe sånt er vel at mannen med "alle" de spesifikasjonene man ønsker finnes neppe. Men det går jo ann med en mellomting.

Om jeg møter en mann som er interesert i fotaball skal han så klart få ha den interessen. Men jeg synes det er noen som er mer en gjennomsnittet interesert, har noen venninner med mann som er det. Og det kan til tider virke slitsomt, når det går ut over alt annet. Jeg har null interesser for akkurat den typen aktivitet (sofasliting med bare fotball på kassa) blir for kjedelig.

Så tingen er hvor finner jeg en mann som er kjekk, morsom, håndverker, liker vin, kos, lager mat, glimt i øyet, aktiv, syter ikke, ser ikke fotaball, hjelpsom, sjarmerende, sosial, flink, ikke røyker osv sov....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto...men motsatt kjønn vel å merke ;)

...eller søster - som gjerne liker fotball/sport, men som ikke er fotball-/sportsgal

HAHAHAHA! Storsmile.:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som gjerne liker fotball/sport, men som ikke er fotball-/sportsgal

Hehe, kanskje det var en enklere, kortere og bedre formulering en den jeg ga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tingen er hvor finner jeg en mann som er kjekk, morsom, håndverker, liker vin, kos, lager mat, glimt i øyet, aktiv, syter ikke, ser ikke fotaball, hjelpsom, sjarmerende, sosial, flink, ikke røyker osv sov....

Du er ikke spesielt kravstor heller, nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest damedna

Krever kun puls og førerkort! :)

Men så har det vist seg at noen har ikke DET, heller.- Jeg mener førerkort.

Syns liksom ikke jeg kan gå lenger ned på krava.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krever kun puls og førerkort! :)

Men så har det vist seg at noen har ikke DET, heller.- Jeg mener førerkort.

Syns liksom ikke jeg kan gå lenger ned på krava.

Har du puls og førerkort selv da? ;) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje det var en enklere, kortere og bedre formulering en den jeg ga ;)

Enkel mannfolklogikk vs. "enkel" damelogikk vettu ;)

Jeg vil påstå at alle har de samme kriteriene/ønskene (rett nok noen forskjeller mellom kjønnene), men at det som er forskjellig er graden av f.eks. nevenyttighet, humør, intelligens, ordenssans m.m.

Men vittig...det er noe jeg savner hos jenter generelt faktisk. Det å være selvironisk og uformell, i formelle situasjoner. Mennokomdet...bortkastet å forklare egne kriterier/ønsker uten å utdype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en Mann!

Noen flere?

J

eg røyter, er dumsnill, ler så andre blir flaue (høyt), jeg er en hedonist, og er såpass smart at jeg lett irriterer andre med mine bastante meninger.

Jeg er også både kjeks og marsjerende.

Hva mer kan man ønske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest damedna
Har du puls og førerkort selv da? ;) haha

Hehe, ja sist jeg sjekket så stod det en bil utenfor døra mi, som jeg selv i egen person kjører på lovlig vis, så det så.

Pulsen er det verre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja sist jeg sjekket så stod det en bil utenfor døra mi, som jeg selv i egen person kjører på lovlig vis, så det så.

Pulsen er det verre med.

Men du har jo i hvert fall bil :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har jo i hvert fall bil :) hehe

Puls, bil OG lappen er på ingen måte noen garanti for at vedkommende kan kjøre, gutter som jenter, ei heller at jeg frivillig blir passasjer. Mange kjører jo som om de tok sertifikatet som brevkurs, så jeg ville ikke lagt for mye vekt på akkurat de kriteriene selv.

Jeg tror, etter litt tankevirksomhet, at fornuft og intelligens er to ønsker som gjerne kommer litt i skyggen av morsom etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror, etter litt tankevirksomhet, at fornuft og intelligens er to ønsker som gjerne kommer litt i skyggen av morsom etc.

Sånn er det ikke for meg. Jeg må nok ha alle tre egenskapene hos min fremtidige mann, men intelligens og evnen til å reflektere og diskutere er utrolig viktig for meg. Jeg trenger å bli "stimulert" mentalt - helst daglig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...