Gjest Trulselinemor Skrevet 4. august 2003 #1 Del Skrevet 4. august 2003 Er ikke denne søt? Kan bruke som postkort på dyrenett. http://dyrenett.no/no/script/dyrekort/step...katt_potte0.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 4. august 2003 #2 Del Skrevet 4. august 2003 Jo den var nydelig Når jeg ser sånne forstår jeg ungene sitt ønske om katt litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. august 2003 #3 Del Skrevet 4. august 2003 Han ble født 17 mai 2000. Han er 3 år og veier 5,6 kg. Han er kastrert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. august 2003 #4 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg måtte bare vise han fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 4. august 2003 #5 Del Skrevet 4. august 2003 Næmen, helledussen så søt han er! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. august 2003 #6 Del Skrevet 4. august 2003 Så søt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 4. august 2003 #7 Del Skrevet 4. august 2003 åååååååååå han var søt koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. august 2003 #8 Del Skrevet 4. august 2003 Ååå så skjønn!!! Savner pusen min som bor hjemme hos min mor.... Men har nok kos med valpen vår <--------- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå