Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #21 Del Skrevet 26. juli 2009 Meg som var gjesten over - det jeg egentlig skulle fram til, annet enn å fortelle om hvor ung og bra jeg ser ut, er at ettersom mer av personligheten og karakteren kommer fram med alderen (inntil det til slutt bikker i feil retning), tror jeg at den som har kjent deg og likt deg før, ser de gamle, positive trekkene forsterket når man blir eldre. Det er i hvert fall én forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. juli 2009 #22 Del Skrevet 26. juli 2009 Enig med gjesten over. En del trekk blir vakrere når man blir eldre. Ansiktet tar mer fasong, og den "rundheten" man har som ung, forsvinner litt. En del får et mer markant utseende. Faktisk syns jeg selv at jeg er mer å se på nå, enn jeg var da jeg var 25 (er 41). Min første kjæreste, som jeg var sammen med fra jeg var 16, sier at jeg er blitt vakrere med årene. Mulig han lider av samme syndrom som TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. juli 2009 #23 Del Skrevet 26. juli 2009 Meg som var gjesten over - det jeg egentlig skulle fram til, annet enn å fortelle om hvor ung og bra jeg ser ut, er at ettersom mer av personligheten og karakteren kommer fram med alderen (inntil det til slutt bikker i feil retning), tror jeg at den som har kjent deg og likt deg før, ser de gamle, positive trekkene forsterket når man blir eldre. Det er i hvert fall én forklaring. Kvinnfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #24 Del Skrevet 27. juli 2009 Enig i at noen kan bli mer markant og vakrere med årene. Se bare på Kylie Minogue i dag. Hun var jo ikke noe særlig da hun var 20 år. Synes også Katie Holmes har fått et vakrere ansikt nå; før så hun litt bollete ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #25 Del Skrevet 27. juli 2009 Hadde det enda vært så enkelt. :gjeiper: Dessverre er nok problemet heller at jeg ser for godt. I hvert fall når jeg treffer nye jenter på samme alder. Jeg tror jo ikke at mine ekser faktisk holder seg bedre enn andre jenter, forklaringen er nok at jeg ser dem med andre øyne fordi jeg husker dem fra deres beste år. Det vi ser er ikke entydig gitt gjennom de inntrykkene vi får fra øynene, det vi ser påvirkes i stor grad hva vi tolker inntrykkene som. Og når jeg ser en jente jeg har opplevd i sine beste år er inntrykket koblet til minner samlet gjennom flere år. Det jeg ser er preget av det bilde jeg har av henne fra før, et bilde som bærer i seg en hel historie. You never get a second chance to make a first impression, heter det. I forhold til mennesker vi møter tror jeg det bildet vi har av personen preges av den første tiden man var sammen. Her ligger forklaringen, men det er ikke så lett å finne en løsning på problemet. Det eneste jeg kan si er at det viser hvor heldig man er om man kan finne en livsledsager i unge år, en man kan gå gjennom alle faser av livet med. 30 + jenter i Norge er vrak. Det er fakta. Veldig sjeldent at man treffer en dame som ser bra ut, og dette er unntak. Og hvis du synes at dette ikke stemmer har du lave standarder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #26 Del Skrevet 27. juli 2009 Isabella Rossilini er blant verdens vakreste kvinner: http://no.wikipedia.org/wiki/Isabella_Rossellini Isabella Rossilini er blant verdens kvinner: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #27 Del Skrevet 27. juli 2009 30 + jenter i Norge er vrak. Det er fakta. Veldig sjeldent at man treffer en dame som ser bra ut, og dette er unntak. Og hvis du synes at dette ikke stemmer har du lave standarder Jeg synes ikke alderen er det som har mest betydning for om en dame er fin eller ikke. En middelmådig 20-åring vil jo aldri være penere enn en vakker 30-åring. Jeg vet ihvertfall at jeg ikke vil ha en mann med holdningen din. Han jeg er interessert i, klarer å se skjønnheten selv hos en kvinne i 40-årene (som han ikke har møtt da hun var ung!). Jeg er ikke så gammel, men det føles trygt hvis man kan bli eldre med en mann uten å miste verken sin verdi eller attraktivitet i hans øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #28 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg synes ikke alderen er det som har mest betydning for om en dame er fin eller ikke. En middelmådig 20-åring vil jo aldri være penere enn en vakker 30-åring. Jeg vet ihvertfall at jeg ikke vil ha en mann med holdningen din. Han jeg er interessert i, klarer å se skjønnheten selv hos en kvinne i 40-årene (som han ikke har møtt da hun var ung!). Jeg er ikke så gammel, men det føles trygt hvis man kan bli eldre med en mann uten å miste verken sin verdi eller attraktivitet i hans øyne. Fornuftig innstilling - helt enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #29 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg synes ikke alderen er det som har mest betydning for om en dame er fin eller ikke. En middelmådig 20-åring vil jo aldri være penere enn en vakker 30-åring. Jeg vet ihvertfall at jeg ikke vil ha en mann med holdningen din. Han jeg er interessert i, klarer å se skjønnheten selv hos en kvinne i 40-årene (som han ikke har møtt da hun var ung!). Jeg er ikke så gammel, men det føles trygt hvis man kan bli eldre med en mann uten å miste verken sin verdi eller attraktivitet i hans øyne. Nå snakker vi riktignok om utseendet her. Hva slags innstilling du er ute bryr jeg meg ikke om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 27. juli 2009 #30 Del Skrevet 27. juli 2009 Nå snakker vi riktignok om utseendet her. Hva slags innstilling du er ute bryr jeg meg ikke om Jeg aner ikke hva du prøver å si her engang - vet du det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 29. juli 2009 #31 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg synes også jeg er mer å se til nå, enn jeg var for 10 år siden. Det har vel en del med hvor jeg er i livet nå, og at jeg er trygg på meg selv, god selvfølelse og bedre selvtillit, er mer bevisst på hva kroppen min kler enn hva som er in, flinkere med sminke osv. Mulig en 25-årig unggutt vil synes jeg ser gammel ut, men så er ikke han i min "målgruppe" heller, så det gjør meg ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå