Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #1 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg er en kronisk buksebruker. Men nå har jeg litt lyst til å endre stilen, og bruke skjørt en gang iblant. I den anledning lurer jeg på hva som er ok lengde på et skjørt? De aktuelle lengdene er fra rett under kneet til fotsidt, jeg vil ikke gå med noe lårkorte greier. Jeg har et skjørt som stopper midt på leggen. Kan dette funkt? Jeg har også et skjørt som stopper rett over anklene. Er dette feil lengde? Det er jo nesten fotsidt, kommer folk til å tenke at det er for kort og at det er teit å ha et som er bare nesten fotsidt? Vanskelig... Jeg skulle ønske Trinny og Susanna kom til Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 24. juli 2009 #2 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg er en kronisk buksebruker. Men nå har jeg litt lyst til å endre stilen, og bruke skjørt en gang iblant. I den anledning lurer jeg på hva som er ok lengde på et skjørt? De aktuelle lengdene er fra rett under kneet til fotsidt, jeg vil ikke gå med noe lårkorte greier. Jeg har et skjørt som stopper midt på leggen. Kan dette funkt? Jeg har også et skjørt som stopper rett over anklene. Er dette feil lengde? Det er jo nesten fotsidt, kommer folk til å tenke at det er for kort og at det er teit å ha et som er bare nesten fotsidt? Vanskelig... Jeg skulle ønske Trinny og Susanna kom til Norge De mest kledelige skjørtelengdene til de fleste er knelangt eller rett under kneet. Skjørt til midt på leggen "deler opp" kroppen og kan få deg til å se kortere ut, men hvis du er veldig høy så kan det fungere bra. Hvis det ankellange skjørtet er veldig smalt, kan det nok se litt rart ut, men hvis det er god vidde i det, som et kappeskjørt f.eks., så kan det gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 24. juli 2009 #3 Del Skrevet 24. juli 2009 De mest kledelige skjørtelengdene til de fleste er knelangt eller rett under kneet. Skjørt til midt på leggen "deler opp" kroppen og kan få deg til å se kortere ut, men hvis du er veldig høy så kan det fungere bra. Hvis det ankellange skjørtet er veldig smalt, kan det nok se litt rart ut, men hvis det er god vidde i det, som et kappeskjørt f.eks., så kan det gå bra. Ja, det er rett under kneet jeg også synes ser best ut, men det er så merkelig vanskelig å finne. Det ankellange er ganske vidt, litt bohemaktig i stilen, masse stoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 25. juli 2009 #4 Del Skrevet 25. juli 2009 Ja, det er rett under kneet jeg også synes ser best ut, men det er så merkelig vanskelig å finne. Det ankellange er ganske vidt, litt bohemaktig i stilen, masse stoff. Da kan du jo prøve med noen kule, litt bohemaktige sandaler, gjerne flate. Til høsten/vinteren synes jeg det er kult med boots eller noen litt røffe støvletter til slike skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå