Gå til innhold

rødt hår

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samtlige av de rødhårede damene jeg har hatt, inkludert kreket, har ganske eksplosivt temperament.

Jeg har også en søster med rødt hår. Joda, de er eksplosive.

Inkludert kreket, faktisk. :ler:

Jeg møtte selv et rødhåret krek i mine yngre dager, tror kanskje jeg skal la mine dragninger mot rødhårede jenter fare, hvis de er så umulige å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har rødt hår og er ganske rolig og avbalansert. Håret er nok ikke det som avgjør hvordan humøret er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rødt hår og er ganske rolig og avbalansert. Håret er nok ikke det som avgjør hvordan humøret er :ler:

Men i senga kan du bli helt vill og miste alle hemninger, vel? *venter i håpefull spenning*. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Men i senga kan du bli helt vill og miste alle hemninger, vel? *venter i håpefull spenning*. :)

Kan stemme det :jepp: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Inkludert kreket, faktisk. :ler:

Jeg møtte selv et rødhåret krek i mine yngre dager, tror kanskje jeg skal la mine dragninger mot rødhårede jenter fare, hvis de er så umulige å ha med å gjøre.

Ja, ikke minst kreket.. ;) Hun har faktisk rødt hår, men det eneste stedet en kan se spor av det nå, eller muligens ikke engang der lenger, er øyenbrynene.. (Mulig hun har begynt å bleke dem også - går det an?) I mange år nå har hun bleket håret platinablondt, og der hvor det skulle vært en såkalt "fire crotch", holder hun det glattbarbert og velstelt hele tiden.. Måtte til og med inn på badet og foreta en siste finstuss - en finishing touch - før hun kunne presentere det til meg... *bzzzzzzzzzz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde voldsomt rødt/oransje hår som liten..har gått over i kobberfarga..takk og lov... var fryktelig mange "søte" rim på mi bekostning gitt! Kæsje derfor at rødhårede har temprament? Må ta at? :tongue:

Rødt,langt krøllete hår er kjempefint på damer og kort,krøllete på karer..rrrrrrrrr :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...