Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #21 Del Skrevet 27. juli 2009 Hva synes dere gutta om jenter med naturlig rødt hår? Liker det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 27. juli 2009 #22 Del Skrevet 27. juli 2009 Samtlige av de rødhårede damene jeg har hatt, inkludert kreket, har ganske eksplosivt temperament. Jeg har også en søster med rødt hår. Joda, de er eksplosive. Inkludert kreket, faktisk. Jeg møtte selv et rødhåret krek i mine yngre dager, tror kanskje jeg skal la mine dragninger mot rødhårede jenter fare, hvis de er så umulige å ha med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #23 Del Skrevet 27. juli 2009 Kreket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #24 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har rødt hår og er ganske rolig og avbalansert. Håret er nok ikke det som avgjør hvordan humøret er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #25 Del Skrevet 27. juli 2009 finnes jo mange dritsexy damer med rødt hår. som hun bra baywatch, husker ikke hva hun heter. amber smith har også hatt rødt hår: http://images.askmen.com/toys/interview/pi...amber_smith.JPG er ansiktstrekkene som betyr noe, ikke hårfarge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 27. juli 2009 #26 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har rødt hår og er ganske rolig og avbalansert. Håret er nok ikke det som avgjør hvordan humøret er Men i senga kan du bli helt vill og miste alle hemninger, vel? *venter i håpefull spenning*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #27 Del Skrevet 27. juli 2009 Men i senga kan du bli helt vill og miste alle hemninger, vel? *venter i håpefull spenning*. Kan stemme det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 28. juli 2009 #28 Del Skrevet 28. juli 2009 Inkludert kreket, faktisk. Jeg møtte selv et rødhåret krek i mine yngre dager, tror kanskje jeg skal la mine dragninger mot rødhårede jenter fare, hvis de er så umulige å ha med å gjøre. Ja, ikke minst kreket.. Hun har faktisk rødt hår, men det eneste stedet en kan se spor av det nå, eller muligens ikke engang der lenger, er øyenbrynene.. (Mulig hun har begynt å bleke dem også - går det an?) I mange år nå har hun bleket håret platinablondt, og der hvor det skulle vært en såkalt "fire crotch", holder hun det glattbarbert og velstelt hele tiden.. Måtte til og med inn på badet og foreta en siste finstuss - en finishing touch - før hun kunne presentere det til meg... *bzzzzzzzzzz* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engel med sorte vinger Skrevet 29. juli 2009 #29 Del Skrevet 29. juli 2009 Hadde voldsomt rødt/oransje hår som liten..har gått over i kobberfarga..takk og lov... var fryktelig mange "søte" rim på mi bekostning gitt! Kæsje derfor at rødhårede har temprament? Må ta at? Rødt,langt krøllete hår er kjempefint på damer og kort,krøllete på karer..rrrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå