Gå til innhold

rødt hår

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva synes dere gutta om jenter med naturlig rødt hår?

Det kan sikkert være fint det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hår på jenter er sexy:)

Flere gutter digger det fordi dem tror rødhåra jenter er ville i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det passer helheten er det fint. Men hvis det er farget rødt (dårlig fraget) og ikke passer er det ganske avskrekkende i mine øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Rødt hår på jenter er sexy:)

Flere gutter digger det fordi dem tror rødhåra jenter er ville i senga.

Det er ikke bare en myte... Det har blitt forsket en hel del på dette, og forskere har funnet ut at folk med rødt hår og de pigmentene, har høyere smerteterskel.

Her kan en trekke sine egne konklusjoner...

Selv har jeg hatt en del rødhårede kjærester osv, og det er tak i dem ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare en myte... Det har blitt forsket en hel del på dette, og forskere har funnet ut at folk med rødt hår og de pigmentene, har høyere smerteterskel.

Her kan en trekke sine egne konklusjoner...

Selv har jeg hatt en del rødhårede kjærester osv, og det er tak i dem ja!

Hm, kan du dokumentere dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes rødt hår er eksotisk og sexy på en del jenter (hvis de har fregner også blir jeg helt vill). :wow:

Enkelte rødhårede damer er imidlertid svært stygge, så det er litt enten-eller med disse rødtoppene. :)

Rødtoppene er visst kjent for sitt eksplosive temperament, og det vil jeg i hvert fall ikke ha noe av. En avbalansert, rolig og harmonisk rødtopp hadde gjort seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan like så godt spørre hva gutter syntes om hvite sokker... Det er helheten som teller...

Endret av Tja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sexy... Jeg vil farge det rødt selv :)

Nei, nei og atter nei! Naturlig rødt er bra sikkert men ikke farget da :nei: hehe

Har ikke du naturlig svart hår da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Euforia
Nei, nei og atter nei! Naturlig rødt er bra sikkert men ikke farget da :nei: hehe

Har ikke du naturlig svart hår da?

Jo? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_OsloMann
Rødtoppene er visst kjent for sitt eksplosive temperament, og det vil jeg i hvert fall ikke ha noe av. En avbalansert, rolig og harmonisk rødtopp hadde gjort seg. :)

Samtlige av de rødhårede damene jeg har hatt, inkludert kreket, har ganske eksplosivt temperament.

Jeg har også en søster med rødt hår. Joda, de er eksplosive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen
Samtlige av de rødhårede damene jeg har hatt, inkludert kreket, har ganske eksplosivt temperament.

Jeg har også en søster med rødt hår. Joda, de er eksplosive.

Rødt hår kan være pent og SEXY .Finnes kjekke rødtopper av menn også .

Selv trodde jeg først at jeg ikke likte menn med rødt hår ...Helt til jeg så en slik mann på jobb .

Han var utrolig høy og kraftig .Og jobbet i et litt røffere yrke kan du si ...he he

Kunne ikke glemme den mannen helt - eller få han ut av hodet : ) . Og jeg merket jeg var veldig sexuelt tiltrukket av han , ble våt bare av tanken på han -bare skjedde , kunne ikke noe for det - hadde utrolig kåte tanker om han .Skulle gjerne hatt han til sengs - for en hingst ...he he Men turte selvfølgelig ikke lage noe tull .Da vi ses på samme arb. plass og han sikkert var gift / samboer . Så holdt meg unna !

Var nok ikke selve håret jeg tente på - men hele personen : )

Ikke tenk så mye på hårfargen din . Når noen liker deg - liker de hele deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...