Gå til innhold

tenner

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hva synes dere menn er best - Et lite mellomrom mellom fortennene på dama eller tenner som nærmest står oppå hverandre. Jeg forutsetter at tennene er rene, hvite og sunne.

(Og ja, jeg vet at det er forskjellig fra dame til dame=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rene, hvite og sunne er jo et must..

Selv har jeg hatt regulering, og de er jo ganske rette (er verken noe særlig mellomrom eller de står oppå hverandre), rene og sunne. Håper de er hvite også, men hjørnetennene mine er litt gulere *flau*. Altså - ikke gule - men man ser de er gulere en fortennene, dessverre. Vurderer å bleke om jeg finner noe billig og bra..

Endret av Miss X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg mellomrom mellom fortenna. Dette er det mange menn som synes er sjarmerende. Likte det ikke tidligere, men nå er jeg strålende fornøyd med mellomrommet mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_moi_*
Rene, hvite og sunne er jo et must..

Selv har jeg hatt regulering, og de er jo ganske rette (er verken noe særlig mellomrom eller de står oppå hverandre), rene og sunne. Håper de er hvite også, men hjørnetennene mine er litt gulere *flau*. Altså - ikke gule - men man ser de er gulere en fortennene, dessverre. Vurderer å bleke om jeg finner noe billig og bra..

Det er heeeeelt vanlig at hjørnetennene er gulere enn de andre tennene.... jobber på tannlegekontor så det vet jeg... Det er slik på alle mennesker fra "naturen sin side" i større eller mindre grad....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har ett lite mellomrom mellom fortennene, og det er mange menn som har fortalt meg at jeg har "ett sjarmerende og fint smil".

Men så hadde jeg en x en gang da. Jeg var 15, og litt brydd siden tennene mine ikke var helt rette. Han skrev ett brev til meg, hvor han fortalte hvor høyt han elsket meg, og at jeg var drømmedama - til tross for min "ikke helt perfekte tannstilling". Det var jammen storsinnet av ham!

Ellers så er det vel hovedsaklig kvinnfolk som ofte kommer for å fortelle meg at "Tenk så mye søtere du hadde vært med helt rette tenner da!" (Jeg er ikke stygg nei)

Jeg har en venninne med "samme lidelse", og vi ler godt av disse=)

Nå er jeg stolt over tennene mine, og synes de er fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...