Gå til innhold

Hva liker du å drikke? PÅ fest, by´n....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mojito!!  

(Det er bare så forbaska irriterrende at den er så vanskelig å få laget!! Hvorfor har de ikke mynteblader på utestedene??? Vanker kanskje på feil plass.....)

Kommer sikkert an på hvor du går hen, men på Tørst og Tea Lounge på Grünerløkka og på B&M Briskeby får du hvertfall ordentlige mojitos. Sikkert mange andre steder som lager den ordentlig også, men det var de jeg kom på hvor jeg har drukket mojitos i det siste.

(Men hva i alle dager bruker de hvis de ikke har mynteblader?? :forvirra: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg liker å drikke whisky på byen.

Tequila hvis jeg er i "det" humøret.

Ellers er jeg glad i å konsumere relativt store mengder kaldt øl på varme dager, og både hvit og rød vin "når det måtte passe". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer sikkert an på hvor du går hen, men på Tørst og Tea Lounge på Grünerløkka og på B&M Briskeby får du hvertfall ordentlige mojitos. Sikkert mange andre steder som lager den ordentlig også, men det var de jeg kom på hvor jeg har drukket mojitos i det siste.  

(Men hva i alle dager bruker de hvis de ikke har mynteblader?? :forvirra: )

Merci!! Det skal jeg huske på neste jeg skal ut på byen i Oslo :)

Ordla meg litt feil, de kan som regel ikke lage den fordi de ikke har mynteblader :wink:

Og tequila glemte jeg! Den er det mye moro i!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Den siste uken har det blitt mye Gul Enke - men ellers blir det egentlig mest vann for å skylle ned de små grønne og oransje...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...