Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2003 #21 Del Skrevet 5. august 2003 Kommer litt ann på humøret... ..men jeg drikker vel for det meste øl! (eeeeelsker øl) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 5. august 2003 #22 Del Skrevet 5. august 2003 Mojito!! (Det er bare så forbaska irriterrende at den er så vanskelig å få laget!! Hvorfor har de ikke mynteblader på utestedene??? Vanker kanskje på feil plass.....) Kommer sikkert an på hvor du går hen, men på Tørst og Tea Lounge på Grünerløkka og på B&M Briskeby får du hvertfall ordentlige mojitos. Sikkert mange andre steder som lager den ordentlig også, men det var de jeg kom på hvor jeg har drukket mojitos i det siste. (Men hva i alle dager bruker de hvis de ikke har mynteblader?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinia Skrevet 5. august 2003 #23 Del Skrevet 5. august 2003 Er ingenting som slår en god Gin&Tonic :D Ellers går det i øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 5. august 2003 #24 Del Skrevet 5. august 2003 bacardi eller gin & tonic på bar, ellers går det i rødvin hjemme eller på jentekveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 5. august 2003 #25 Del Skrevet 5. august 2003 Rødvin, rødvin og atter rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #26 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg liker å drikke whisky på byen. Tequila hvis jeg er i "det" humøret. Ellers er jeg glad i å konsumere relativt store mengder kaldt øl på varme dager, og både hvit og rød vin "når det måtte passe". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 6. august 2003 #27 Del Skrevet 6. august 2003 Kommer sikkert an på hvor du går hen, men på Tørst og Tea Lounge på Grünerløkka og på B&M Briskeby får du hvertfall ordentlige mojitos. Sikkert mange andre steder som lager den ordentlig også, men det var de jeg kom på hvor jeg har drukket mojitos i det siste. (Men hva i alle dager bruker de hvis de ikke har mynteblader?? ) Merci!! Det skal jeg huske på neste jeg skal ut på byen i Oslo Ordla meg litt feil, de kan som regel ikke lage den fordi de ikke har mynteblader Og tequila glemte jeg! Den er det mye moro i!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2003 #28 Del Skrevet 6. august 2003 Den siste uken har det blitt mye Gul Enke - men ellers blir det egentlig mest vann for å skylle ned de små grønne og oransje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå