Gjest Cruella Skrevet 19. august 2003 #61 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg svarer hvis det er et kjent nummer på displayet, ellers ikke. Leser aldri meldingene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 19. august 2003 #62 Del Skrevet 19. august 2003 Ja, jeg tar den hvis den ringer og han ikke er til stede eller ikke rekker å ta den selv. Gjorde ikke det i begynnelsen av forholdet, men han sa tidlig fra om at han foretrakk at jeg tok tlf hvis det ringte og han ikke var til stede. Meldingene hans leser jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 20. august 2003 #63 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg tar hans mobil om den ringer og han ikke er tilstede. Så sant jeg vet hvem det. Er det ukjent nummer eller noen jeg ikke kjenner så lar jeg den ringe. Jeg sjekker ikke meldinger, men spør gjerne om det var noe spennende/hvem det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 20. august 2003 #64 Del Skrevet 20. august 2003 Tar hans om den ringer og han er opptatt og ber meg ta den. Er han ikke inne, sjekker jeg hvem som ringer. Er det familie eller nære kompiser så kan det hende jeg tar den, men ikke hvis det er jobb/kollegaer osv. Samme gjelder fra hans side. SMS leser jeg kun hvis han ber meg om det, og han leser sjelden mine. Vet ikke hvorfor, vi har vel rett og slett ikke så stor interesse av hva den andre sms'er om med venner bestandig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. august 2003 #65 Del Skrevet 20. august 2003 ?... Har det kommet fram noen argumenter for IKKE å ta telefonen?... Forstår ikke dette jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. august 2003 #66 Del Skrevet 21. august 2003 Tar telefonen om det er noen kjente (familie) og han ber meg om å ta den. Ellers ikke. Telefonen hans er privat. Leser ikke meldinger på telefonen hans heller og forventer det samme av ham. Det er like mye av hensyn til de som tekster til meg, eller ham som av hensyn til en av oss... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 21. august 2003 #67 Del Skrevet 21. august 2003 Tar telfonen hans hvis det ringer og han er langt borte fra tlf, tar den nesten uansett hvem det er, sier bare at han er opptatt og kan ringe tilbake etterpå. Er det ubesvarte anrop i displayet sjekker jeg ALDRI. Meldinger leser jeg ALDRI. Dette går selvsagt begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #68 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg sjekket aldri jeg heller, inntil jeg via andre veier fikk greei på at hun var utro bl.a. via mobil-teksting (SMS-sex) med en person vi begge kjenner. Vi har maktet å reparere forholdet, men nå leser jeg alt hun får - noe hun vil jeg skal. Det er tragisk at det ble sånn for å si det mildt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 21. august 2003 #69 Del Skrevet 21. august 2003 Tar alltid telefonen hvis jeg er i nærheten og det er ikke mannen min. Det samme gjør han også. Ser ingenting galt i det, kan ikke helt fatte at telefon ska være noe privat ting heller.. Men at andre mener det er privat så kan de syens det. Men ikke vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gundel Gaukeley Skrevet 21. august 2003 #70 Del Skrevet 21. august 2003 Joda vi tar hverandres telefoner hvis det ringer, men dersom han hadde lest meldingene mine hadde jeg nok blitt en smule irritert. Ikke fordi jeg har noen hemmeligheter, men det er det kanskje andre som har..... Jeg ville ihvertfall gjerne visst det dersom typene til mine venninner leste meldingene hennes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 26. august 2003 #71 Del Skrevet 26. august 2003 Svarer når det ringer-og motsatt Leser ikke meldinger.(uten spes.anledninger der jeg vet jeg må svare kjapt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 26. august 2003 #72 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg svarer på hans telefoner og han svarer på mine. Hender jeg leser hans meldinger og han mine ,men ikke for å "spionere". Leser bare hvis det er noe spes. Har ikke hemligheter og har andre hemligheter får han ikke lese den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2003 #73 Del Skrevet 28. august 2003 Besvarer kun telefonen hans hvis han ber meg om det - er jo ikke sekretæren hans heller, og telefonen viser jo både at det har ringt og hvem som ringte. Tekstmeldinger er private, er det noe morsomt eller noe som er aktuelt for begge leses det høyt, ellers har vi ikke noe med å lese hverandres meldinger. Det er ikke bare provat overfor hverandre, men noen har sendt disse meldingene til oss, og da er det ikke helt fair om begge leser den (selv hadde jeg ikke likt det om mine venninner viste alle mine tekstmeldinger - tull og alvor - til kjærestene sine. Det er MIN kommuntikasjon med DEM - ikke kjærestene). Hender han ber meg besvare telefonen eller lese meldinger høyt når han kjører bil eller noe, da gjør jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 29. august 2003 #74 Del Skrevet 29. august 2003 Vi tar hverandres vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 29. august 2003 #75 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg tar hans mobil om den ringer og han ikke er tilstede. Så sant jeg vet hvem det. Er det ukjent nummer eller noen jeg ikke kjenner så lar jeg den ringe. Jeg sjekker ikke meldinger, men spør gjerne om det var noe spennende/hvem det var. :enig_animasjon: Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 31. august 2003 #76 Del Skrevet 31. august 2003 Ligger den i nærheten ser jeg etter hvem som ringer. Er det familie eller noen jeg kjenner kan det hende jeg tar den for å fortelle hvorfor han ikke er tilgjengelig. Ville aldri finne på å lese medlinger. Aldri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bellamor Skrevet 5. september 2003 #77 Del Skrevet 5. september 2003 Ja, klart det, og han tar min. Vi leser hverandres meldinger også vi.... Har ingenting å skjule, og vi har selvfølgelig diskutert dette fø vi begynte med det. Synes det er en grei og ærlig ordning! Samme her. hadde han nektet hadde eg begynt å lure på hva han ville skjule! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tomine28 Skrevet 6. september 2003 #78 Del Skrevet 6. september 2003 Nei! Jeg tar ikke hans, og han tar ikke min. Noen ganger ber han meg ta den hvis han venter en viktig telefon og ikke kan ta den selv, da gjør jeg det selvfølgelig. Leser ikke hverandres meldinger heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 6. september 2003 #79 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg ser etter hvem som ringer - er det noen viktige eller ukjente pleier jeg å ta den for å ta imot beskjed. Er det foreldrene hans kommer det an på om jeg har lyst eller ikke til å snakke med dem... Han tar også min telefon hvis den ligger fremme. Tror ikke han tar den hvis den ligger i veska... Vi leser ikke hverandres meldinger uten videre, men det hender vi viser en melding til den andre hvis det er noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. september 2003 #80 Del Skrevet 6. september 2003 nei jeg tar ikke hennes tlf hvis hun ikke ber meg om det.. leser heller ikke hverandres mld.. litt priv. liv må man jo ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå