Gjest Stjernedryss Skrevet 26. juli 2009 #21 Del Skrevet 26. juli 2009 Ja, for min del har jeg aldri sett en 10-er dame med en normalt utseende litt småkjedelig kar. Så sant ikke karen har vært og hentet henne i østeuropa da, da går det seff ann. Et snev av realisme kan være greit selv om man tydeligvis er gammel og satt! Det har jeg sett en del tilfeller av men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. juli 2009 #22 Del Skrevet 26. juli 2009 Det har jeg sett en del tilfeller av men... Du lever tydeligvis i samme verden som meg, så det er nok fordi du også er gammel og satt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. juli 2009 #23 Del Skrevet 26. juli 2009 Du lever tydeligvis i samme verden som meg, så det er nok fordi du også er gammel og satt. Ja, godt å høre at vi lever i samme verden, hehe, men vil ikke karakterisere meg som gammel og satt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 26. juli 2009 #24 Del Skrevet 26. juli 2009 Det har jeg sett en del tilfeller av men... Det er jo bra, kanskje jeg tar feil. Selv om jeg er litt skeptisk til alt dette "ja, en helt alminnelig utseende kar som jobber som snekker, har seff sjangs på 10-er dama alle i byen vil ha". Føler det blir et vel diplomatiske svar som ofte kommer på internett, men som ikke fult så ofte samsvarer med hvordan det er i virkeligheten. Er jo naturlig at en veldig vakker jente med mange tilbud siler hvem hun f.eks. vil ha en date med, er ganske naturlig at 1.silingsmekanisme er førsteinntrykk og utseende. Men nå liker jeg jo diplomati, og så er jeg seff over middels utseende, så sånn sett opplever jeg aldri å bli danket ut i noen konkurranse uansett - med andre ord helt greit om 10-er damer kun skal ha 10-er menn (eller 8-er menn da). (Selvskrytet er sagt på fleip, så ingen må ta det for bokstavelig altså ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 28. juli 2009 #25 Del Skrevet 28. juli 2009 Hvorfor jeg mener dette? Hmm... At TS trekker forhastede konklusjoner - siden han ikke har fått mer / skal på en 1 date - med den vakre dama må vel være ganske så klart. At hun gir han en sjangse på date er ikke det samme som at hun nødvendigvis trenger å være noe spes interessert. Mange som dater mye, og kanskje den vakre dama går på date med TS for at han virker snill/syns synd på han - ikke akkurat det beste grunnlaget for et forhold. Sa jo også at mest sannsynelig - om dama er så strålende vakker - så spretter hun nok videre - om hun mot formodning blir sammen med TS - så fort hun finner en med full pakke - utseende og personlighet. Skjønner ikke at det kan være så sjokkerende å høre, er jo svært mange som tenker slik - både av gutter og jenter. Det har jeg i alle fall fått opp i mente bevist av venninner og kompiser - at en del folk er slik i alle fall. Så da får TS satse på en blendende personlighet som utdanker alt av kjekke menn med god personlighet - for det er jo lett , så muligens blir det et forhold med den vakre daten. Sa jo også lykke til - trodde jeg sa det - hehe, så syns alt i alt det var et ganske greit innlegg - selv om jeg ikke gadd å pjatte over at jeg mener det ikke er så mye håp og at TS trekker litt vel forhastede konklusjoner. Dette er jo helt tåpelige argumenter. Selv om jenta er pen betyr ikke det at hun kun går etter utseendet, og er så "shallow" at hun dropper ham etter en stund fordi det kommer en pen fyr vandrende forbi. Synes dette er veldig fordømmende skrevet, og kjenner jeg blir litt lei meg på pene kvinners vegne. Er det slik de fleste menn tenker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 28. juli 2009 #26 Del Skrevet 28. juli 2009 hva som oppfattes som vakkert, er så utrolig individuellt at å si at en vakker kvinner vil finne en vakker mann på ett tidspunkt, og at alle andre menn bare får nyte tiden de kanskje får med henne... må være sagt av en ung og overfladisk person! Dersom man ser seg rundt, og virkelig legger merke til verden rundt seg, ser ihvertfall jeg mange par der de ikke er "like vakre", sett fra en helt overfladisk og upersonlig side. Mang en vakker og slående kvinne, har valgt en mann som i andres øyne ikke er like slående vakker. Mang en modellpen mann har endt opp med en kvinne som vinner ham av helt andre grunner en modellvakker. å si at en slående vakker kvinne vil gå videre inntil hun finner en som er både slående vakker og smart, er å dømme alle slående vakre kvinner til å være overfladiske og platte. Og det å ha litt mer en utseende, er ikke bare oss "normale" forunt. Nei, TS, ikke døm henne før du engang kjenner henne. Dra på date og bli kjent med henne. Ikke alle slående vakre kvinner, ser på seg selv som slående vakre heller, bare så det er sagt. : Er så enig med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 28. juli 2009 #27 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Dette er jo helt tåpelige argumenter. Selv om jenta er pen betyr ikke det at hun kun går etter utseendet, og er så "shallow" at hun dropper ham etter en stund fordi det kommer en pen fyr vandrende forbi. Synes dette er veldig fordømmende skrevet, og kjenner jeg blir litt lei meg på pene kvinners vegne. Er det slik de fleste menn tenker? Herregud! Jeg skriver de fleste 10-er damer vil ha en mann som ser bra ut OG har bra personlighet. Er det fordømmende, vel vel, syns du er sykt naiv om du tror noe annet. Skriver heller ikke alle, skriver de fleste! Mulig jeg fikk nyansert bedre hva jeg mente to-tre innlegg lenger opp. Skjønnheten og udyret er et EVENTYR. Endret 28. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juli 2009 #28 Del Skrevet 29. juli 2009 Herregud! Jeg skriver de fleste 10-er damer vil ha en mann som ser bra ut OG har bra personlighet. Er det fordømmende, vel vel, syns du er sykt naiv om du tror noe annet. Skriver heller ikke alle, skriver de fleste! Mulig jeg fikk nyansert bedre hva jeg mente to-tre innlegg lenger opp. Skjønnheten og udyret er et EVENTYR. Er ikke sikkert vi ikke skjønner hva du skriver, men at vi er uenige med deg? At du har rett i din verden, trenger tydeligvis ikke å si at vi andre oppfatter at du har rett, i vår verden. og det er da for guds skyld stoooooor forskjell på skjønnhet og udyr, så en skjønnhet kan altså fint falle for en normalt kjekk mann, og MÅ ikke ha en som, i andres øyne, er like stor skjønnhet som henne selv. Alle som ikke er 10ere, er ikke 1ere, og en 10er kan da fint falle for en 7er, og kanskje ikke se ham som en 7er engang, men som en 10er, selv om ikke alle er enige. Fordi, ihvertfall for mange kvinner da, så har personlighet en stor innvirkning på hvor kjekk eller tiltalende en mann ser ut!! Utseendet har sin del, personligheten skaper mang en vakker og skjønn mann. Igjen, det er ikke sikkert hun SER å seg selv som noe vakrere en ham engang!!! og ja, det er fordømmende å skrive at en 10-er dame stort sett alltid vil velge en 10er mann! Du dømmer de aller fleste vakre damer til å være overfladiske, og det er vel der ikke alle vi damene er enige med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #29 Del Skrevet 29. juli 2009 Herregud! Jeg skriver de fleste 10-er damer vil ha en mann som ser bra ut OG har bra personlighet. Er det fordømmende, vel vel, syns du er sykt naiv om du tror noe annet. Skriver heller ikke alle, skriver de fleste! Mulig jeg fikk nyansert bedre hva jeg mente to-tre innlegg lenger opp. Skjønnheten og udyret er et EVENTYR. Ja for du har sikkert enormt mye innsikt inn i hodet til 10-er damer. Sier ikke at du ikke er en 10-er, men du er i hvert fall ikke ei dame? Du har nok rett i at man drømmer om en som er både usannsynlig kjekk og har århundrets personlighet. Men møter man en med århundrets personlighet så svinner fort det andre kravet hen, evt så faller man pladask og synes han er usannsynlig kjekk uansett. I min krets er det utrolig mange "blandede" par, altså hvor den ene kanskje er flere nivå over den andre på utseendeskalaen. Det er faktisk ikke så forbanna unormalt. I mitt fordomsfulle hode har jeg dog en liten teori om at dette er mer vanlig blant høyt utdannede, intellektuelle, intelligente, kritiske, misantropiske, kulturelle, beleste, politisk engasjerte, interessante, spennende mennesker..i mens folk som er dumme som et brød og like interessante som en boks med makrell i tomat går mer etter utseende. Bare en teori altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fix Skrevet 29. juli 2009 #30 Del Skrevet 29. juli 2009 Herregud! Jeg skriver de fleste 10-er damer vil ha en mann som ser bra ut OG har bra personlighet. Er det fordømmende, vel vel, syns du er sykt naiv om du tror noe annet. Skriver heller ikke alle, skriver de fleste! Mulig jeg fikk nyansert bedre hva jeg mente to-tre innlegg lenger opp. Skjønnheten og udyret er et EVENTYR. Det er fordømmende. Det er ikke snakk om de fleste. Jeg er midt på treet utseendemessig og jeg er ganske sikker på at jeg har en 10'er i boks. Har tidligre vært med 9'ere og 3'ere men jeg hater å rangere dem slik. At din omgangskrets kansje består av overfladiske jenter er ditt problem og ikke alle andres sitt. ' De fleste damer går etter personen du er, og den kjemien som oppstår mellom dere. Jeg vet det er slik og du er på bærtur her. Litt bitter kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fix Skrevet 29. juli 2009 #31 Del Skrevet 29. juli 2009 Ja for du har sikkert enormt mye innsikt inn i hodet til 10-er damer. Sier ikke at du ikke er en 10-er, men du er i hvert fall ikke ei dame? Du har nok rett i at man drømmer om en som er både usannsynlig kjekk og har århundrets personlighet. Men møter man en med århundrets personlighet så svinner fort det andre kravet hen, evt så faller man pladask og synes han er usannsynlig kjekk uansett. I min krets er det utrolig mange "blandede" par, altså hvor den ene kanskje er flere nivå over den andre på utseendeskalaen. Det er faktisk ikke så forbanna unormalt. I mitt fordomsfulle hode har jeg dog en liten teori om at dette er mer vanlig blant høyt utdannede, intellektuelle, intelligente, kritiske, misantropiske, kulturelle, beleste, politisk engasjerte, interessante, spennende mennesker..i mens folk som er dumme som et brød og like interessante som en boks med makrell i tomat går mer etter utseende. Bare en teori altså.. Jeg er helt enig, men mobbing av makrell i tomat vil jeg gjerne ha meg frabedt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 29. juli 2009 #32 Del Skrevet 29. juli 2009 Er ikke sikkert vi ikke skjønner hva du skriver, men at vi er uenige med deg? At du har rett i din verden, trenger tydeligvis ikke å si at vi andre oppfatter at du har rett, i vår verden. og det er da for guds skyld stoooooor forskjell på skjønnhet og udyr, så en skjønnhet kan altså fint falle for en normalt kjekk mann, og MÅ ikke ha en som, i andres øyne, er like stor skjønnhet som henne selv. Alle som ikke er 10ere, er ikke 1ere, og en 10er kan da fint falle for en 7er, og kanskje ikke se ham som en 7er engang, men som en 10er, selv om ikke alle er enige. Fordi, ihvertfall for mange kvinner da, så har personlighet en stor innvirkning på hvor kjekk eller tiltalende en mann ser ut!! Utseendet har sin del, personligheten skaper mang en vakker og skjønn mann. Igjen, det er ikke sikkert hun SER å seg selv som noe vakrere en ham engang!!! og ja, det er fordømmende å skrive at en 10-er dame stort sett alltid vil velge en 10er mann! Du dømmer de aller fleste vakre damer til å være overfladiske, og det er vel der ikke alle vi damene er enige med deg. Til Kristian82: Det Aline sa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 29. juli 2009 #33 Del Skrevet 29. juli 2009 Herregud! Jeg skriver de fleste 10-er damer vil ha en mann som ser bra ut OG har bra personlighet. Er det fordømmende, vel vel, syns du er sykt naiv om du tror noe annet. Skriver heller ikke alle, skriver de fleste! Mulig jeg fikk nyansert bedre hva jeg mente to-tre innlegg lenger opp. Skjønnheten og udyret er et EVENTYR. Du får litt tyn fra alle drømmerne her, ser jeg, men vit at det er du som har rett. Tierdamer ender omtrent uten unntak sammen med nier/tier-menn, og hvis de ikke gjør det, så må du legge til x antall hundre tusen over gjennomsnittsinntekt eller formue for hvert tallpoeng mannen synker nedover stigen... Forhold mellom folk som er av forskjellig tallverdi er mer ustabile enn mellom dem med lik tallverdi. Det er vitenskapelig bevist. Og til slutt ender folk sammen med folk som har samme tallverdi som dem selv, som hovedregel. (Viser til unntaket over.) Jeg har hatt en tierdame selv (kreket) og vet hvordan det oppleves å dra en sånn rundt i Oslo by. Hun blir straks ganske fritt vilt, siden hun er sammen med en som hverken er nier eller tier. Så da føler veldig mange andre menn at de også har en sjanse på denne sjeldne tieren. Ikke rart at en ikke klarer å holde på et forhold under slike omstendigheter - det vil rive og slite i forholdet. Eneste limet som kan motvirke dette, er hans enorme inntekt eller formue. Og IKKE hans enormt gode personlighet, slik enkelte damer her ser ut til å tro. Men, for all del, i beste fall kan jo slike sprell vare i flere år, og er den uformuende mannen virkelig heldig, så får han kanskje barn med vidunderet (tierdamen). Men stort sett vil nok disse klare å knipe igjen til de treffer tiermannen eller han med alle pengene. Drømmere går det for øvrig tretten av på dusinet, og det er overtydelig i hvilket som helst samlivsforum.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2009 #34 Del Skrevet 29. juli 2009 Er ikke sikkert vi ikke skjønner hva du skriver, men at vi er uenige med deg? At du har rett i din verden, trenger tydeligvis ikke å si at vi andre oppfatter at du har rett, i vår verden. og det er da for guds skyld stoooooor forskjell på skjønnhet og udyr, så en skjønnhet kan altså fint falle for en normalt kjekk mann, og MÅ ikke ha en som, i andres øyne, er like stor skjønnhet som henne selv. Alle som ikke er 10ere, er ikke 1ere, og en 10er kan da fint falle for en 7er, og kanskje ikke se ham som en 7er engang, men som en 10er, selv om ikke alle er enige. Fordi, ihvertfall for mange kvinner da, så har personlighet en stor innvirkning på hvor kjekk eller tiltalende en mann ser ut!! Utseendet har sin del, personligheten skaper mang en vakker og skjønn mann. Igjen, det er ikke sikkert hun SER å seg selv som noe vakrere en ham engang!!! og ja, det er fordømmende å skrive at en 10-er dame stort sett alltid vil velge en 10er mann! Du dømmer de aller fleste vakre damer til å være overfladiske, og det er vel der ikke alle vi damene er enige med deg. Ja, det er mulig dere er uenige ja, det tenkte jeg virkelig ikke på. Men ut i fra svarene begynner jeg jo å lure på om du har lest innlegget godt nok. Du syns det er fordømmende jeg syns du/dere er utrolig naive og blåøyde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2009 #35 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Det er fordømmende. Det er ikke snakk om de fleste. Jeg er midt på treet utseendemessig og jeg er ganske sikker på at jeg har en 10'er i boks. Har tidligre vært med 9'ere og 3'ere men jeg hater å rangere dem slik. At din omgangskrets kansje består av overfladiske jenter er ditt problem og ikke alle andres sitt. ' De fleste damer går etter personen du er, og den kjemien som oppstår mellom dere. Jeg vet det er slik og du er på bærtur her. Litt bitter kansje? Nå er jo jeg som tidligere sagt en 9-10er selv, så har aldri plaget meg noe at 10-er damer bare vil ha kjekke menn. Sorry kompis! For min del syns jeg det er utrolig urealistisk å tro at en vakker "10-er" dame ikke også vil ha en kjekk mann. Jo mer de fleste har av utseende og personlighet, jo mer av utseende og personlighet krever de også at en partner har. Noen unntak, men helt latterlig å tro at utrolig vakre jenter på det jevne faller for helt middels utseende menn. Ta deg en titt rundt, ser ikke så mange 10-er damer med småkjedelig og småtykke lave menn. Selv om det sikkert er noen unntak. Bare å lese noe av kritierene til kvinner her - og de fleste er ikke 10-er damer engang - så er det jo ikke grenser for hva de krever av utseende og personlighet. Kunne jo hørt hva 10-er damene sier selv, men ser de ikke har svart på tråden. Endret 29. juli 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. juli 2009 #36 Del Skrevet 29. juli 2009 Du syns det er fordømmende jeg syns du/dere er utrolig naive og blåøyde. jepp, vi lever i forskjellige verdener. Så lenge du er lykkelig i din, og jeg er lykkelig i min, så går det vel igrunnen greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 29. juli 2009 #37 Del Skrevet 29. juli 2009 Dagens agurk-nyhet er jo akkurat for TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. juli 2009 #38 Del Skrevet 29. juli 2009 jepp, vi lever i forskjellige verdener. Så lenge du er lykkelig i din, og jeg er lykkelig i min, så går det vel igrunnen greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #39 Del Skrevet 29. juli 2009 Nå er jo jeg som tidligere sagt en 9-10er selv, så har aldri plaget meg noe at 10-er damer bare vil ha kjekke menn. Sorry kompis! For min del syns jeg det er utrolig urealistisk å tro at en vakker "10-er" dame ikke også vil ha en kjekk mann. Jo mer de fleste har av utseende og personlighet, jo mer av utseende og personlighet krever de også at en partner har. Noen unntak, men helt latterlig å tro at utrolig vakre jenter på det jevne faller for helt middels utseende menn. Ta deg en titt rundt, ser ikke så mange 10-er damer med småkjedelig og småtykke lave menn. Selv om det sikkert er noen unntak. Bare å lese noe av kritierene til kvinner her - og de fleste er ikke 10-er damer engang - så er det jo ikke grenser for hva de krever av utseende og personlighet. Kunne jo hørt hva 10-er damene sier selv, men ser de ikke har svart på tråden. Litt skremmende å komme fra en som bor på forumet. Hvor mange innlegg har du siden mai 2009? 1800? Kvinner er mindre opptatt av utseende. Se hva som er idealet for en mann: Michelangelo`s David som er innen rekkevidde for en enhver normal mann. Ansikt kan være helt "average". Livsstil, holdninger og selvtillit er faktorene som tiltrekker en kvinne. Kropp, jobb, utdanning er effekter av disse komponentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2009 #40 Del Skrevet 29. juli 2009 Herlig at det er menn her som hopper inn og kaller oss damer naive, og vet bedre hva vi vil ha enn hva vi selv gjør. Hva hvis noen av oss er tiere, eller kjenner tiere, og har sett dem være sammen med menn som verken er spesielt pene eller rike..? Er vi drømmere fordi vi selv sier, og selv har erfart, at vi går mer etter personlighet eller utseende? Det måtte isåfall vært menn som påsto dette som var naive og drømmere, vi damer sitter ikke og drømmer om å finne en "stygg" kjæreste. Men det skjer! INGEN jeg har vært sammen med har vært spesielt velstående, og de fleste har hatt et helt gjennomsnittlig utseende. Å finne en fyr med bra personlighet som man har topp kjemi med er så sjeldent og så spesielt at man virkelig faller pladask når det skjer. Jeg ser forresten allerede hva motsvaret blir her: Du er nok ikke en tier, ergo vet du ikke noe om det.. Vel, la oss anta for sakens skyld at jeg er en helt streit gjennomsnittlig 6er da, eller stygg som juling for all del. Jeg har likevel et mer nøytralt og innsiktsfullt perspektiv på det enn dere som ser det fra ståstedet til en vanvittig bitter mann. Og jeg vil påstå at det er fullstendig mulig at en utrolig vakker kvinne faller for en ikke så utrolig vakker mann om han bare rett og slett er fantastisk bra for henne. Skaff dere litt selvtillit og karisma og slutt og sutre over disse naturlovene som styrer all kjønnsdrift og gjør alt helt umulig for dere. Ta litt kontroll selv, se litt forbi statistikken som sier ditt og kompisen som sier datt, glem hun ene dama som dumpa dere, tørk snott og tårer og vær et sjarmerende vesen og se magien skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå