Gå til innhold

Denne utrolig vakre og fantastiske jenta

Gjest Rikosjett

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er en 3-er kvinne. Problemet mitt er at de som viser interesse for meg er 9-ere og 10-ere. Jeg vil ha en 2-er!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig at det er menn her som hopper inn og kaller oss damer naive, og vet bedre hva vi vil ha enn hva vi selv gjør. Hva hvis noen av oss er tiere, eller kjenner tiere, og har sett dem være sammen med menn som verken er spesielt pene eller rike..? Er vi drømmere fordi vi selv sier, og selv har erfart, at vi går mer etter personlighet eller utseende? Det måtte isåfall vært menn som påsto dette som var naive og drømmere, vi damer sitter ikke og drømmer om å finne en "stygg" kjæreste. Men det skjer! INGEN jeg har vært sammen med har vært spesielt velstående, og de fleste har hatt et helt gjennomsnittlig utseende. Å finne en fyr med bra personlighet som man har topp kjemi med er så sjeldent og så spesielt at man virkelig faller pladask når det skjer.

Jeg ser forresten allerede hva motsvaret blir her: Du er nok ikke en tier, ergo vet du ikke noe om det.. :fnise: Vel, la oss anta for sakens skyld at jeg er en helt streit gjennomsnittlig 6er da, eller stygg som juling for all del. Jeg har likevel et mer nøytralt og innsiktsfullt perspektiv på det enn dere som ser det fra ståstedet til en vanvittig bitter mann. Og jeg vil påstå at det er fullstendig mulig at en utrolig vakker kvinne faller for en ikke så utrolig vakker mann om han bare rett og slett er fantastisk bra for henne.

Skaff dere litt selvtillit og karisma og slutt og sutre over disse naturlovene som styrer all kjønnsdrift og gjør alt helt umulig for dere. Ta litt kontroll selv, se litt forbi statistikken som sier ditt og kompisen som sier datt, glem hun ene dama som dumpa dere, tørk snott og tårer og vær et sjarmerende vesen og se magien skje.

Høres jo flott ut, men i virkeligheten er det som regel langt i fra teori til praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Høres jo flott ut, men i virkeligheten er det som regel langt i fra teori til praksis.

Du disser mennesker Steinar40.

Sier de ikke det du mener og hvordan de forstår sin egen virkelighet kommer du med svada. Hvilke rett har du til å heve deg over andre slik du gjør? Du forhåndsdømmer mennesker ut fra ganske mye faktorer som jeg håper menn i 40 årsalderen har prellet av seg tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 3-er kvinne. Problemet mitt er at de som viser interesse for meg er 9-ere og 10-ere. Jeg vil ha en 2-er!!!

Beklager, men jeg er en 10-er hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du disser mennesker Steinar40.

Sier de ikke det du mener og hvordan de forstår sin egen virkelighet kommer du med svada. Hvilke rett har du til å heve deg over andre slik du gjør? Du forhåndsdømmer mennesker ut fra ganske mye faktorer som jeg håper menn i 40 årsalderen har prellet av seg tidligere.

Okay. Og hvilke faktorer tenker du på da? Alvorlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Beklager, men jeg er en 10-er hehe

Der ser dere hva jeg mener.

Å rangere folk på den måten blir for overfladisk og tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Okay. Og hvilke faktorer tenker du på da? Alvorlig talt.

Du kan heller lære deg å bli mer ydmyk til livet, tenke over holdningene dine, prøve å forstå mennesker i stedet for å dømme alle bare du hører vesentlige faktorer med dem. Ingen er bare hva du ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser dere hva jeg mener.

Å rangere folk på den måten blir for overfladisk og tomt.

Det der var et (sikkert dårlig) forsøk på en spøk i fra min side da men.

Jeg oppfattet også innlegget som en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan heller lære deg å bli mer ydmyk til livet, tenke over holdningene dine, prøve å forstå mennesker i stedet for å dømme alle bare du hører vesentlige faktorer med dem. Ingen er bare hva du ser.

Jeg prøver alltid å forstå mennesker, men her er det litt vanskelig pga at det bare er inntrykket fra hva som skrives jeg mottar her.

Uansett så prøver jeg ikke å disse noen - selv om du har det inntrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvem har sagt at dette bare er teori? Jeg lever da vitterlig i virkeligheten selv.

Bare fordi ditt livs- og verdenssyn er bedritent og du selv klarer å bekrefte det for deg selv gang på gang i en eller annen vond sirkel av selvoppfyllende profetier, så blir det litt for barnslig å totalt avvise andres reelle erfaringer når de ikke passer inn i denne formelen du klamrer deg til for å gi mening til livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt at dette bare er teori? Jeg lever da vitterlig i virkeligheten selv.

Bare fordi ditt livs- og verdenssyn er bedritent og du selv klarer å bekrefte det for deg selv gang på gang i en eller annen vond sirkel av selvoppfyllende profetier, så blir det litt for barnslig å totalt avvise andres reelle erfaringer når de ikke passer inn i denne formelen du klamrer deg til for å gi mening til livet.

Hmmmm - jeg forstår i hvert fall at du ikke har blitt imponert av min personlighet her.

Jeg mente egentlig ikke å avvise dine erfaringer da men.

Men jeg forstår at du kan oppfatte det på den måten - beklager.

Jeg får prøve å finne en annen formel - vet du om noen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fisken_*

kan noen komme med eksempler på både kvinner og menn som er såkalt 10'ere?

jeg reagerer så og si aldri på store skjevheter ift hvor man ligger på skalaen når det kommer til par jeg observerer.. for å være ærlig er det få jeg ser på gaten som faktisk er så pene at jeg vil kalle dem en "10'er".. fyr løs med eksempler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
for å være ærlig er det få jeg ser på gaten som faktisk er så pene at jeg vil kalle dem en "10'er".. fyr løs med eksempler.

Du er på helt riktig spor. Det er nemlig veldig få tiere. Sett en gausskurve noengang - på engelsk kalt bell curve? Hvis ikke, så slå det opp på wikipedia - poenget er at det er veldig få som befinner seg helt i ytterkantene, mens de aller fleste befinner seg rundt snittet.

Jeg var sammen med en tierdame, og du merker det når vanlige, flotte folk gjør fullstendig double-take midt på Karl Johan, på Aker Brygge eller på Jernbanetorget osv, og menn som går forbi holder blikket festet på henne til de er 50 meter forbi og nesten vrir nakken rundt 180 grader.

Kreket ser ut som den perfekte krysningen mellom Christina Applegate i Bundy-dagene, krysset med Kate Beckinsale. Kommer ikke stort nærmere å forklare det enn det.

I tillegg tas med i vurderingen at de fleste andre menn, erfarne og verdensvante sådanne, kaller henne en soleklar tier.

Slike damer er sjeldne, og de har stor makt bare i form av sin tilstedeværelse, med sitt utseende. Tierdamer lever et ganske annet liv enn folk flest gjør, og kan gå på flotte restauranter omtrent hver eneste dag.

En del av dem tjener også millioner i året på å være modeller (catwalkmodeller, glamourmodeller osv). Kreket fikk mange tilbud, men er for lat til å jobbe. I tillegg er hun sjofel og umoralsk - ergo "kreket" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt skremmende å komme fra en som bor på forumet. Hvor mange innlegg har du siden mai 2009? 1800?Kvinner er mindre opptatt av utseende. Se hva som er idealet for en mann:

Michelangelo`s David som er innen rekkevidde for en enhver normal mann. Ansikt kan være helt "average".

Livsstil, holdninger og selvtillit er faktorene som tiltrekker en kvinne. Kropp, jobb, utdanning er effekter av disse komponentene.

Å poenget ditt var hva? Det var det beste du hadde å komme med? Ja, 27 innlegg i snitt - noen er kjappere i hodet enn andre vettu.

1 time på KG om dagen klarer jeg pent å presse inn i løpet av dagen, men vurderer å kutte det ut. Så er du heldig slipper du snart å se meg her! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hmmmm - jeg forstår i hvert fall at du ikke har blitt imponert av min personlighet her.

Jeg mente egentlig ikke å avvise dine erfaringer da men.

Men jeg forstår at du kan oppfatte det på den måten - beklager.

Jeg får prøve å finne en annen formel - vet du om noen? :)

Haha!

Beklager selv, jeg "kjenner" deg ikke her på KG, jeg utredet alt dette om din personlighet ut i fra de få setningene jeg leste her. Mulig jeg forvekslet deg litt med de mange mennene her som er helt usannsynlig bitre, og pøste ut min bitterhet mot dem over deg, hehe.

Men man reagerer litt når menn kommer og påstår at alle vakre damer vil ha vakre og rike menn, og sånn er det bare basta bom punktum. Så kommer noen - ofte DAMER selv - og sier "det er ikke min erfaring" så får man slengt tilbake at man er naiv, eller at det høres jo fint ut i teorien men nå er det på tide å våkne opp søta, eller at man lever i en slags illusjon og lurer seg selv osv.

Men det er faktisk sånn at pene damer er sammen med mindre pene menn. Som ikke er rike engang. Det skjer hele jævla tiden! Mulig det er mer vanlig at de finner en på samme nivå, mulig vi henger i forskjellige miljø slik at det oftere skjer blant dine venner at pene finner pene.. men det jeg skriver er likevel ikke usant, faktisk heller ikke spesielt usedvanlig. Det er en del av virkeligheten kompis, tro det eller ei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Haha!

Beklager selv, jeg "kjenner" deg ikke her på KG, jeg utredet alt dette om din personlighet ut i fra de få setningene jeg leste her. Mulig jeg forvekslet deg litt med de mange mennene her som er helt usannsynlig bitre, og pøste ut min bitterhet mot dem over deg, hehe.

Men man reagerer litt når menn kommer og påstår at alle vakre damer vil ha vakre og rike menn, og sånn er det bare basta bom punktum. Så kommer noen - ofte DAMER selv - og sier "det er ikke min erfaring" så får man slengt tilbake at man er naiv, eller at det høres jo fint ut i teorien men nå er det på tide å våkne opp søta, eller at man lever i en slags illusjon og lurer seg selv osv.

Men det er faktisk sånn at pene damer er sammen med mindre pene menn. Som ikke er rike engang. Det skjer hele jævla tiden! Mulig det er mer vanlig at de finner en på samme nivå, mulig vi henger i forskjellige miljø slik at det oftere skjer blant dine venner at pene finner pene.. men det jeg skriver er likevel ikke usant, faktisk heller ikke spesielt usedvanlig. Det er en del av virkeligheten kompis, tro det eller ei ;)

Jaja, har du lyst til å bevise det også, så finner du mailen min under profilen min her ;) Men det å være kompis er uinteressant. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så klart kan en pen jente eller pen gutt være sammen med noen som kanskje ikke ser like pen ut på utsiden som vedkommende.

Jeg hadde en guttevenn som jeg først ikke synes var så pen utseendemessing, men han var en kjempegrei kar, og før jeg visste ordet av det så ble han veldig attraktiv både på innsiden og utsiden.

Jeg tror rett og slett man forandrer synet på folk når man blir kjent med dem. Man ser dem på en annen måte som enten gjør dem penere eller mindre pen. Kommer an på de indre kvalitetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart kan en pen jente eller pen gutt være sammen med noen som kanskje ikke ser like pen ut på utsiden som vedkommende.

Jeg hadde en guttevenn som jeg først ikke synes var så pen utseendemessing, men han var en kjempegrei kar, og før jeg visste ordet av det så ble han veldig attraktiv både på innsiden og utsiden.

Jeg tror rett og slett man forandrer synet på folk når man blir kjent med dem. Man ser dem på en annen måte som enten gjør dem penere eller mindre pen. Kommer an på de indre kvalitetene.

Ja, det er helt sant. Utseendet er bare førsteinntrykket - og det blir som regel feil dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supermimz

TS:

Du har humor,glimt i øyet,gøyal å være med, en interresant person.

Utseende er ikke så viktig for mange damer, spesielt om man har karisma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...