Gå til innhold

Denne utrolig vakre og fantastiske jenta

Gjest Rikosjett

Anbefalte innlegg

Gjest Rikosjett

Jeg er ikke stygg. Ikke er jeg pen heller. Jeg er normal. I alle fall utseendemessig.

Denne fantastisk nydelige jenta (som ganske mange prøver seg på) og som de fleste synes er såkalt billedskjønn (men også veldig snokk og ok) har sagt ja til å gå ut med meg.

Vi er begge i begynnelsen av tyveårene. Jeg, jeg som aldri har fått ett blikk to ganger, fordi jeg "bare" er normal av så vakre jenter.

Hva ser hun i meg? Kan det være at hun er så lite overfladisk at hun ser at jeg har mange baller i luften. Kan en kvinne velge å se bort fra utseendet til en mann, dersom han har andre kvaliteter? Jeg er dog godt likt, har ganske mange prosjekter på gang, finner alltid på not nytt, gjør som jeg føler for. Er vel utadvendt og ganske morsom er det sagt. Sier ting som dem er, skaper mye liv.

Men kan dette være nok? Kan utseendet veies ned til fordel for dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pen pus

Ikke undervurder deg selv ;)

Jeg er en "pen" jente som egentlig alltid har kunnet velge, men min preferanse er menn som nok ikke er "objektivt pene" men som heller har sjarm, personlighet og et skarpt hode. Det trenger ikke nødvendigvis å være noen motsetninger mellom utseende og innhold, men jeg ser også at jeg i tillegg liker de små og tettbygde. Klassiske menn tiltrekker meg rett og slett ikke. De blir for platte utseendemessig.

Det aller viktigste er dog å finne noen som liker å gå litt i dybden intellektuelt, som har evnen til å reflektere, som er ærlig og likefrem, som har interessert ut over byturer, kropp og kosthold.

Så jeg synes bare du skal være glad og fornøyd, og jeg håper at denne jenta har nok mellom ørene til at du også blir fornøyd ut over det overfladiske ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er i den heldige situasjon at jeg har funnet meg en kjæreste. Jeg blir også sett på som "pen." Jeg falt for han med en gang jeg så ham. Han har en vanvittig utstråling, er morsom, snill, og jeg synes han er dritlekker! Noe han ikke i sin villeste fantasi kan forstå. Han mener selv at han er stygg. Nei, han er ikke modellpen, men det betyr ingenting for meg. Jeg liker ham jo kjempegodt! Det er han jeg vil ha! Jeg synes det er ganske trist at han ikke tror jeg mener det jeg sier. Når jeg kommer med komplimenter til han får jeg ofte høre fnys, og andre negative ting tilbake, liksom han ikke tror meg. Av og til blir jeg skikkelig irritert på ham for det. Jeg vil jo bare se et smil.

"Kan en kvinne velge å se bort fra utseendet til en mann, dersom han har andre kvaliteter?" spør du.

Mitt svar: En kvinne synes en mann er den vakreste på jord, nettopp på grunn av de gode kvalitetene!

Jeg vet det høres litt teit ut, men du skal være glad for at hun er kvalitetsbevisst, og ikke bare går etter utseende. Det viser jo at hun har gode holdninger og verdier, og ikke er overfladisk.

Mitt råd er derfor å være deg selv. Ikke undervurder deg selv, og for all del ikke snakk stygt om deg selv til henne.

Lykke til og hold oss oppdatert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D-shol

du elsker ikke mennesker fordi de er vakre, de er vakre fordi du elsker dem. Jada, klisjè, men det er noe i det. Jeg har vært sammen med gutter som ikke blir oppfattet som noe mer enn "normal", men for meg har de vært de deiligste guttene i verden!

Det første jeg tenkte på er at hun kanskje ikke ser seg selv på den måten du gjør. Slik at hun ikker søker de "dødskjekke" guttene, men de "normale" som du sier. Er ikke noe galt i det.

Og hvorfor skal det egentlig være slik at begge parter er på samme "nivå på utseendeskalaen".

Eller kanskje hun faktisk har et hjerte og en hjerne som klarer å tenke litt lenger?

hmm...vet ikke om jeg klarer å få frem hva jeg mener jeg... Uansett, hvorfor er alle så ekstremt fokusert på at utseende må bety så mye for et forhold? Et forhold blir ikke bra pga. rett vekt, hår og sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige kjæresten min synes heller ikke at han selv var noe pen eller kjekk. Han kunne ikke forstå hvorfor jeg likte han eller var tiltrukket av han. Jeg synes han var kjekk, han hadde humor og fikk meg til å le, utstråling ++ Jeg prøvde å fortelle han flere ganger at han var kjekk men nei.. Så jeg fortalte han også at jeg synes han så bra ut i de og de klærne. Det hjalp litt på selvtilliten hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss
Jeg er ikke stygg. Ikke er jeg pen heller. Jeg er normal. I alle fall utseendemessig.

Denne fantastisk nydelige jenta (som ganske mange prøver seg på) og som de fleste synes er såkalt billedskjønn (men også veldig snokk og ok) har sagt ja til å gå ut med meg.

Vi er begge i begynnelsen av tyveårene. Jeg, jeg som aldri har fått ett blikk to ganger, fordi jeg "bare" er normal av så vakre jenter.

Hva ser hun i meg? Kan det være at hun er så lite overfladisk at hun ser at jeg har mange baller i luften. Kan en kvinne velge å se bort fra utseendet til en mann, dersom han har andre kvaliteter? Jeg er dog godt likt, har ganske mange prosjekter på gang, finner alltid på not nytt, gjør som jeg føler for. Er vel utadvendt og ganske morsom er det sagt. Sier ting som dem er, skaper mye liv.

Jeg synes du høres ut som en typisk populær gutt jeg da. De fleste jenter vil ha typer med dine kvaliteter, så det er aboslutt ikke utenkelig at pene jenter faller for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke undervurder deg slik:) Du høres ut som en gutt med mange gode kvaliteter og det er det som er det viktige her. Jeg er sikker på du har utsråling og sjarm, og det er mye viktigere enn at man er superpen! Hun er tiltrukket av deg og i hennes øyne er du en kjekk gutt med gode kvaliteter. Så gå på date og kos deg masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Tja, det varer nok ikke så lenge. Hun finner nok en som har mange baller i lufta OG ser bra ut, så da stikker hun nok. Du får nyte det så lenge det varer. Eller om du reelt sett har en faaantastisk og overdrevent blendende personlighet så kanskje du klarer å holde på henne, men sterkt tvilsomt spør du meg. Nå har du vel ikke fått mer enn en date uansett, så du trekker nok vel forhastede konklusjoner uansett. :popcorn:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_OsloMann
Snokk er snill!!

Haha, jeg hadde tenkt å spørre deg om d var et ord - jeg kaller nemlig ei av mine beste venninner for "snokken" ;-D

Og begynte med ett å lure på om det faktisk betydde noe.... ;-)

Ps. Angående hun lekre dama - pass på at du ikke er et utnyttingsprosjekt, bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sandy_*

Selv om man er pen og tiltrekker seg et stort antall menn så er det likevel ikke lett å finne en man virkelig liker og klikker med. Å bare gå etter utseende er noe man for lengst har gitt opp.. faktisk kan man ikke gjøre det om man vil engang, det er først når folk åpner munnen og viser sin personlighet at man virkelig blir interessert (eller ikke interessert, som jo som oftest er tilfelle for de av oss som er kresne). I tillegg så er det jo fullstendig sant at den man er forelsket i blir den vakreste man vet, og at en bra personlighet og utstråling er vanvittig mye mer attraktivt enn et symmetrisk ansikt. Har du et helt OK utgangspunkt, altså ikke tre øyne og et ansikt fyllt med byller, så kan du dra hvem du vil om du har "riktig" personlighet. I tillegg har alle forskjellig smak og liker forskjellige ting, kanskje hun har en greie for neser og synes din bare er helt utrolig velformet for å ta et banalt eksempel.

Og dette med at folk er så fryktelig overfladiske og må ha en på samme nivå er fryktelig overdrevet. Til og med noen helt ekstremt overfladiske jenter jeg kjenner har falt for "stygge" menn.. det eneste problemet de har da er at de er bekymret for hva andre vil si :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med noen helt ekstremt overfladiske jenter jeg kjenner har falt for "stygge" menn.. det eneste problemet de har da er at de er bekymret for hva andre vil si :roll:

Overfladisk er da det helt rette uttrykket, ja. Stakkars mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det varer nok ikke så lenge. Hun finner nok en som har mange baller i lufta OG ser bra ut, så da stikker hun nok. Du får nyte det så lenge det varer. Eller om du reelt sett har en faaantastisk og overdrevent blendende personlighet så kanskje du klarer å holde på henne, men sterkt tvilsomt spør du meg. Nå har du vel ikke fått mer enn en date uansett, så du trekker nok vel forhastede konklusjoner uansett. :popcorn:

Hvorfor mener du dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ironi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du dette?

Hvorfor jeg mener dette? Hmm...

At TS trekker forhastede konklusjoner - siden han ikke har fått mer / skal på en 1 date - med den vakre dama må vel være ganske så klart. At hun gir han en sjangse på date er ikke det samme som at hun nødvendigvis trenger å være noe spes interessert. Mange som dater mye, og kanskje den vakre dama går på date med TS for at han virker snill/syns synd på han - ikke akkurat det beste grunnlaget for et forhold.

Sa jo også at mest sannsynelig - om dama er så strålende vakker - så spretter hun nok videre - om hun mot formodning blir sammen med TS - så fort hun finner en med full pakke - utseende og personlighet. Skjønner ikke at det kan være så sjokkerende å høre, er jo svært mange som tenker slik - både av gutter og jenter. Det har jeg i alle fall fått opp i mente bevist av venninner og kompiser - at en del folk er slik i alle fall.

Så da får TS satse på en blendende personlighet som utdanker alt av kjekke menn med god personlighet - for det er jo lett :ironi: , så muligens blir det et forhold med den vakre daten. Sa jo også lykke til - trodde jeg sa det - hehe, så syns alt i alt det var et ganske greit innlegg - selv om jeg ikke gadd å pjatte over at jeg mener det ikke er så mye håp og at TS trekker litt vel forhastede konklusjoner. :popcorn:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_gjesten_*

Men Kristian:

Jeg er jente og ikke kjempepen. Jeg har mange fine kvaliteter og gode verdier. Men jeg er ikke billedpen. De fleste ville nok beskrevet meg som søt, snill osv.

I tillegg til det er jeg mulatt. Jeg har funnet en mann som er vanvittig kjekk og fantastisk deilig. En mann som de fleste snur seg etter. Og vi er sammen på tiende året ;)

Hadde jeg aldri trodd :) :)

Så det kan vare. Det kan ikke vare. La oss ivertfall holde et åpent sinn og ikke trekke forhastede konklusjoner :)

Ha en fin dag alle sammen og lykke til ts ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva som oppfattes som vakkert, er så utrolig individuellt at å si at en vakker kvinner vil finne en vakker mann på ett tidspunkt, og at alle andre menn bare får nyte tiden de kanskje får med henne... må være sagt av en ung og overfladisk person!

Dersom man ser seg rundt, og virkelig legger merke til verden rundt seg, ser ihvertfall jeg mange par der de ikke er "like vakre", sett fra en helt overfladisk og upersonlig side. Mang en vakker og slående kvinne, har valgt en mann som i andres øyne ikke er like slående vakker. Mang en modellpen mann har endt opp med en kvinne som vinner ham av helt andre grunner en modellvakker.

å si at en slående vakker kvinne vil gå videre inntil hun finner en som er både slående vakker og smart, er å dømme alle slående vakre kvinner til å være overfladiske og platte. Og det å ha litt mer en utseende, er ikke bare oss "normale" forunt.

Nei, TS, ikke døm henne før du engang kjenner henne. Dra på date og bli kjent med henne.

Ikke alle slående vakre kvinner, ser på seg selv som slående vakre heller, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Volven

Så hyggelig at hun vil bli bedre kjent med deg! Gled deg over stevnemøtet og ikke tenk over hvorfor hun vil gå ut med deg. Det kan ødelegge for deg. Utseendet betyr mindre enn hvem man er, og liker du en person blir denne vakker i dine øyne. Husk en pen person har også følelser...

Hun er kanskje lei av overfladiske gutter som jakter på henne på grunn av hennes utseende og ikke for den hun virkelig ER. Og jeg ser ikke bort fra at hun faktisk ser deg som den DU ER.

Tror ikke hun tar deg for hva du gjør (at du har mange baller i luften samtidig osv), men fordi hun liker deg som person. Hun liker deg rett og slett. Gi henne sjansen og se hvordan det utvikler seg. Du må også lære å se din egen verdi. Du høres ut som en snill, morsom og sjenerøs person med selvinnsikt. Det er mange fine egenskaper som jeg synes er fint. Ha tro på deg selv, du har egenverdi fordi du er nettopp den du er.

Ønsker deg lykke til og håper det blir lykketreff :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva som oppfattes som vakkert, er så utrolig individuellt at å si at en vakker kvinner vil finne en vakker mann på ett tidspunkt, og at alle andre menn bare får nyte tiden de kanskje får med henne... må være sagt av en ung og overfladisk person!

Dersom man ser seg rundt, og virkelig legger merke til verden rundt seg, ser ihvertfall jeg mange par der de ikke er "like vakre", sett fra en helt overfladisk og upersonlig side. Mang en vakker og slående kvinne, har valgt en mann som i andres øyne ikke er like slående vakker. Mang en modellpen mann har endt opp med en kvinne som vinner ham av helt andre grunner en modellvakker.

:ler: Ja, for min del har jeg aldri sett en 10-er dame med en normalt utseende litt småkjedelig kar. Så sant ikke karen har vært og hentet henne i østeuropa da, da går det seff ann. Et snev av realisme kan være greit selv om man tydeligvis er gammel og satt!

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...