waco Skrevet 24. juli 2009 #21 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei hvis det viser seg at kvinner blir mer flørtede, får mer lyst på oppmerksomhet fra fremmede, blir mer villige til snakk med ukjente, får mer følelsen av at ingen eier henne, - ønsker å teste grenser, - ETTER at hun har fått type?? Jøye meg og alle mine damer sier jeg da. Da er visst situasjonen straks mye mer ubehagelig enn det vi først trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. juli 2009 #22 Del Skrevet 24. juli 2009 . Må forresten tilføye at det er mange jenter som ikke ser på det som noen big deal å flørte litt og ta initiativ til å bli kjent / samtale selv om hun har kjæreste. Naturligvis frustrerende for mange menn, men sånn er det. Ja jeg var litt redd det var sånn, men er glad det ble bekfreftet av det "andre hold". Man vet at man skal ikke ligge med fienden, men akkurat når det kommer til damer så er det et heldig unntak! Jeg tror denne problemstillingen er uendelig mye værre for typer og samboermenn enn det er for de tilfeldige mennene på grønnsaksavdelingen på rema som blir flørta med av jenter som er sure og tverre fordi at typen deres bare sitter hjemme på dataen og nå har hun ferska ham på deiligst.no så nå driver hun å koser seg med å klekke ut hevnlystne flørtereplikker for å sette selvtilliten litt på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 24. juli 2009 #23 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg tror nok det stemmer det du sier her, hun trenger ikke jobbe for å finne seg en type. Hun er bare ute for å ha det moro med venninnene og er derfor mer avslappet. Og NEI, det betyr ikke at hun ønsker å være utro (til dem som alltid mener at norske jenter hele tiden er ute etter bekreftelse og alltid er utro) Nei, hun tenker nok ikke over det i det hele tatt. Hun vil bare ha en hyggelig kveld med jentene. Tror det er vi andre som legger merke til det. Hun mener ikke å flørte, men er åpen og hyggelig. Er absolutt ikke for å få bekreftelse heller, nei. Hun har jo drømmemannen hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 24. juli 2009 #24 Del Skrevet 24. juli 2009 Det vet jeg ærlig talt ikke. Selv har jeg aldri gjort det eller opplevd det. Men det kan jo være flere grunner. Kanskje hun vil ha flere venner og derfor tar kontakt. Det kan også være som du selv sier - at hun først nå har fått selvtillit nok til å ta initiativ. Eller det kan være at hun prøver å gjøre kjæresten sjalu / se hvor langt hun kan gå med andre før han reagerer. Det siste er vel minst sannsynlig, vil jeg tro. Må forresten tilføye at det er mange jenter som ikke ser på det som noen big deal å flørte litt og ta initiativ til å bli kjent / samtale selv om hun har kjæreste. Naturligvis frustrerende for mange menn, men sånn er det. Du har nokk riktig når det gjelder å få flere venner. Jeg ser det heller ikkje som noe big deal at en dame flørter litt når hun har type. Dog jeg liker det ikkje når dama ikkje har turd å tatt inisativ når hun har vært singel og først gjør dette etterpå. Som noen av de andre damene sier så får man en slags tryghet når man har kjæreste. Sikkert fordi man ikkje har noe å tape, selv om man i utgangspunktet ikkje hadde det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå