Gå til innhold

Spøtt - fant mamma i seng med dama mi

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest henrik20.

jeg skal fatte meg i korthet

hadde en sjokkerende opplevelse for noen uker siden. Jeg kom hjem en lørdag etter å ha vært på fisketur med noen kamerater og hørte noen "mystiske" lyder fra mors soverom. Mamma er nylig blitt singel etter en opprivende skillsmisse og jeg trodde hun hadde fått seg en kjæreste.

Etter er par minutter så begynte jeg å "lure" på noen av lydene og kunne ikke dy meg for å se etter hva som egentlig foregikk. Rommet hennes er i 2 etasje men døra sto nesten på vidt gap og der fikk jeg se min 43 år gamle mor som hadde munnsex sammen med min 18 år gamle kjæreste. (De var i full gang og så ikke meg)

Dette er to uker siden og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. jeg har ikke sagt noe til dama mi men hun merker at det er noe jeg holder inne med. Jeg har problemer med å snakke med både mamma og min veninne etter dette og misstenker at de har møttes flere ganger

Jeg kan ikke snakke med noen om dette. har ikke inntrykk at det er så mange som har opplevd noen lignende. Å finne dama i seng med en annen type er en ting, men med sin mor...??

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ikke greit ut det her nei.

Ville nok fortalt den "unge" damen om hva jeg viste, for så å sende henne dit pepper'n gror :frustrert:

Lykke til.

Finn deg i dame som ikke er SÅÅÅÅ glad i "svigermor. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henrik20

jeg vet det høres utrolig ut, men det er fakta

mulig jeg er naiv, men jeg har aldri vist om at mamma hadde slike lesbiske tendenser.

Jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal gå frem har. Er vel fremdeles i et slags sjokk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig vanskelig for å tro på dette, høres for sprøtt ut..

Men hvis det virkelig er sant er det jo en fryktelig pinlig situasjon for deg da.. Jeg hadde ikke visst hva jeg skulle gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp dere da...

OM dette er sant, er noen av dere her ikke akkurat vennlig mot han. Han spør om råd, eller om noen kan hjelpe han litt. Trenger vel ikke gjøre narr av gutten ??????

Tror jeg hadde fått meg ett rimellig stort sjokk jeg hadde jeg vært deg ja.. Det er ikke så lett å fortelle deg hva du bør gjøre/ hvordan du skal håndtere situasjonen...

Men jeg hadde UTEN tvil sagt det.. Tatt for meg begge to og spurt hva i svarteste som foregår. At du har sett de, og at dette IKKE ER AKSEPTABELT.

Så hadde jeg gjort som Cita skrev: Sendt henne på dør.. Fort som fy....

Tror neppe du har lyst å dele kjæresten din med MORA di.... :o

Å ettersom du ikke har sagt noe, er vel sjansen STOR for at de fremdeles holder på..

Kanskje moren din trenger trøst, og vil holde seg langt unna menn pga det hun har opplevd. Trenger ikke være lesbisk av den grunn... Men situasjonen er utvilsomt meget spesiell..

Konfronter de. Det er nok det eneste du kan gjøre om ikke dette skal utvikle seg til ett enda mer innvikla trekant forhold enn det allerede er... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en ny setting.... svigersønner som klarer å få svigermor overende er derimot veldig vanlig der jeg kommer fra... :ler:

...moralen her må være at fisketurer fører til mye dævelskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

tydelig hadde din mor en fantasi hun måtte få utløp for og din kjæreste ditto

[color=green]hvis dette er sant da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
tydelig hadde din mor en fantasi hun måtte få utløp for og din kjæreste ditto

[color=green]hvis dette er sant da....

tåpelig måte å svare på fy skam deg :frustrert::sinna::kjempesinna::sinna:

Til deg soms krev innlegget:

ta for deg begge to, og be dem ryke og reise begge to

om en mor gjør noe slikt mot sin sønn, da burde hun vært lobotomert

og en kjæreste som gjør noe slikt bør bare bli kastet på dør

hadde det vært meg hadde jeg ikke villet hatt noe med noen av dem å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det å bråke for, jeg pleier ofte å ta for meg svigermor også, det er da helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har da høvlet over både svigerfar, svogeren min, for ikke å snakke om katta til naboen.

Altså... Om min bedre halvdel hadde hatt en bifil fantasi, hadde det ikke meg imot at hun hadde praktisert det.... hvis jeg hadde fått være med vel og merke. :) Men, hadde hun hatt oralsex med min egen mor, hadde jeg fått usje-fysjende tanker hver gang jeg hadde kysset henne.

UUUUUSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det, Achmed, er det ikke fint å tusle ned Memory Lane da? Du har da vel niblet på understellet til moren din en gang før, litt hastig men dog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må si jeg tenke litt på det samme som en over her. Hvordan klarer du og kysse kjæresten din etter dette :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...