Gå til innhold

I badekaret til Pasha


Pasha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke sant :fnise:

Jeg trodde først at min termin var 27. desember. Veldig glad når den ble flyttet så langt frem at jeg styrte klar av hele desember til slutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Er vist ikke meningen at jeg skal gå gravid mer enn 36uker jeg :ler: Men så lenge barna er sunne og friske så får jeg bare overleve det.. er ting som er verre her i verden enn lettere prematur baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant pasha. Er jo ikke så mye for tidlig født, og viktigst at barnet er sunt og friskt ja. Lurer veldig på om jeg får lov å gå mer en 36 uker denne gangen, eller om det ikke er meningen det heller :fnise:

Er dere kommet hjem nå eller og tar hun bryst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir spennende å se det ja.

jeg har fått en terori om at det kanskje er kjønnet som gjør det jeg da :ler:

mamma fikk broren min 5uker for tidlig, jeg kom 1uke over.

venninen hennes fikk også sønnen sin 5uker før tiden, datteren kom 16 dager over.. og ei jeg traff på barsel hadde fått guttene sine 3 uker før.. jenta nå kom 1uke over.

så du som får et annet kjønn denne gangen for teste ut om det stemmer.

vi kom hjem i går. Deilig :) Tar puppen fint og jeg har mer enn nok melk. Forrige gang sleit vi jo med at hun ikke ville spise + at det tok lang tid før melken var ordentlig i gang.. da drev vi med koppmamting + amming de første 2ukene...og da fikk hun stort sett tilegg på kopp siden jeg ikke hadde mye melk (ammet fult etter 2uker da)... nå fikk hun tilegg det første 1.5 døgnet, mens resten av tiden har hun fått melk av meg på kopp (også sonde 1/2 døgn da hun plutslig ble veldig trøtt og slapp og ville ikke ta koppen)..og jeg har bare ammet siden fredagskvelden :) (dvs da var hun nesten 4døgn)

Endret av Pasha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke kjønnet har så mye å si. Storebror kom 2 dager før, lillesøster 6 dager før. Ikke så store forskjellen det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe raskere aktiv fødsel.

Kom inn rett over 23, ca 23.30 ble det målt 3cm åpning, og 01.15 var hun født. så ca 2 timer i aktiv fødsel..kan ikke klage på det :) Hadde mye kortere presstid denne gangen også.. ca 10 min. (forige gang hadde jeg åpningstid på 1.5time og presstid på 1.5time)..

Denne gangen startet det med murringer/svake rier da.. så tok litt tid før jeg skjønte at ting var i gang...trudde det bare var kynnere jeg :ler: er litt lettere å skjønne at ting var i gang når vannet gikk som det gjorde sist..

Så dersom vi skal ha et tredje barn (ingen planer forløplig altså..men hvis om adde).. så er jeg spent på hvor fort det går.. 1time kanskje? (siden jeg hadde 3timer første gangen, 2timer nå)..eller så sier dem jo at tredjemann er en luring,,så kanskje jeg får en sikkelig lang fødsel.

Jente79.. nei det har nok ikke noe å si egentlig..

Gratulerer forrestne... det har jeg helt glemt å gjøre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Jente79.. nei det har nok ikke noe å si egentlig..

Gratulerer forrestne... det har jeg helt glemt å gjøre :sjenert:

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...