Gå til innhold

I badekaret til Pasha


Pasha

Anbefalte innlegg

har en jente fra før av. så det blir spennende å se hva det ender på denne gangen, har veldig guttefølelse..men det hadde jeg jo sist også :ler:

Ikke så lett å føle nei :fnise: Jeg var overbevist om at det var en gutt i magen min før vi var på ordinær UL, hadde også fått litt følelse av det på en tidlig UL. Glad vi skal ha 3D UL nå så jeg kan få en bekreftelse på kjønn.

Vil ikke gå ut å kjøpe en søt kjole lille nurk kan ha på julaften før jeg er litt mer sikker på kjønn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei, kanskje best å vente til det ja :ler:

Så en liten nissedrakt på hm i dag til halvpris av nedsatt pris.. tenkte at den hadde jo vært fin å ha til jul. men jeg er jo ikke garantert å ha en baby da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei, ikke sant. Ikke lett å planlegge når en har termin såpass tett opptil jul og førstemann kom tidlig...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tinuvel :)

Kommer du etter snart? (mener jeg leste at dere straks skulle begynne)

Nei, er ikke enkelt å planlegge sånne ting nei. man vet jo aldri med andremann har tenkt det samme som nr 1. (min bror kom 5uker før termin, mens jeg ventet til etter terminen).. men uansnett så greier den seg nok uten nissedrakt tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått vært på ultralyd :)

Alt så meget bra ut og var slik det skulle. Morkaka ligger bak slik den skal og fosteret så sterkt og fint ut. Terminen ble satt tilbake 1uke fra menstermin, så ny magisk dato er 13januar..men som kjent.. de kommer når de kommer.

Og kjønn? Trolig en liten jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper de får mye glede av hverandre opp gjennom oppvekste :) Håper i allefall det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo det som var planen da :ler:

Så tenkte vi at vi skulle begynne etter sommern/ferien, slik at jeg fikk nyti vin og annet snadder på feriene våre.. men slik gikk det nå ikke. Sluttet jo på piller til jul fordi jeg hadde hørt at på carazette kunne det ta lang tid før mensen kom.. og det gjorde det jo. hele 3md (altså var vesla 1,5år før jeg i det hele tatt hadde mensen).. brukte jo ikke noe annen beskyttelse i april..men kan ikke påstod at vi var så særlig aktive i sengehalme heller da :fnise:

men dagene kom og gikk og ingen mens. Testet 4 uker etter forrige mens og deretter 30 dager..men de var negative.. så etter nesten 6 uker etter forrige mens tok jeg en test fordi jeg tenkte at jeg skulle ringe å bestille time til fotsoneterapi igjen (gjorde det før å få tilbake mensen..men da kom den dagen før timen).. og fordi jeg tenkte å drikke vin i helga.. gikk i dusjen mens testen virket og tenkte i grunn ikke noe mer over det.. for gravid var jeg jo ikke..

men da jeg kom ut og så på den så var det jo 2 streker på den! :overrasket: Næh..det kunne jo ikke stemme tenkte jeg.. når og hvor har det liksom skjedd..

Men det stemte jo det og vesla skal bli storesøster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp..veldig deilig å slippe prøvingen sånn :)

selv om planen egentlig var å unngå januarunge så gikk det jo ikke slik :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes prøving bare er pes jeg, så hadde ikke hatt noe imot at det bare hadde sneket seg inn en liten svømmer sånn på egenhånd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt så bra ut på UL :hoppe:

På en måte kanskje greit å bli flyttet en uke tilbake, da kan det jo kanskje hende at hun venter til 2010 med å komme... Men de kommer når de kommer ja...

Moro med ei jente til da :danse:

Vil også tro det er store fordeler med samme kjønn, selv om det selvfølgelig er moro å få en av hver også. Tror det blir bra uansett jeg :) viktigste var jo at alt så bra ut :)

Næh..det kunne jo ikke stemme tenkte jeg.. når og hvor har det liksom skjedd..

:ler: Hørtes kjent ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok moro med 2 av samme kjønn ja :)

eneste problemet er navnet da.. :ler: hadde jo bare guttenavn klart..men men vi finner vel på et.

Nå har jo 2 ulike jordmødere sagt at det ikke er noe betydning at førstemann kom for tidlig,så da satser vi på at den holder seg inne til januar :)

Men jobbe så mye i julestresset fikk jeg ikke lov til..Permen starter jo 23 desemer, men jm ville ikke ha meg på jobb så lenge denne gangen.(forrige gang jobbet jeg til jeg fødte)

Takk for det revenka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje greit å bli sykemeldt litt tidligere når du fødte tidlig sist, men godt at det ikke nødvendigvis trenger å skje igjen.

Blir spennende å se hvilket år det blir da :)

Motsatt av oss dere da. Vi har hatt jentenavnet klart fra første svangerskap. Viser det seg at det skulle være en gutt denne gangen har vi et problem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde jo 2 navn klare første gangen,en til hvert kjønn.. så nå sliter vi litt ja :ler: Guttenavn finner jeg mange fine av nå også,men jenteavn er vist verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi slet med guttenavn sist, til slutt fikk jeg lurt Kjære til å like det samme som meg. Han hadde jo noe i mot alle navnene jeg likte.

Når det gjalt jentenavn derimot fant vi et vi begge likte med en gang, men jeg trodde egentlig aldri vi fikk bruk for det siden det ikke har blitt født jenter i Kjæres familie på over 30 år. Men nå ser det jammen lovende ut, så slipper vi heldigvis mer diskusjon om guttenavn. Skulle det vise seg å være feil at det er ei jente får vi heller ta diskusjonen den dagen det skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vel hatt guttenavnet klart siden jeg var 10 år eller no :fnise: og mannen var heldigivsi enig der. Jentenavn fant vi ut da vi begynte å tenke på barn... og vi var fort enige der og.

I grunn ble vi vel enige om at jeg bestemte guttenavn og han jentenavn..men det endte opp med at jeg fant jentenanvet også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...