Umuriel Skrevet 26. august 2009 #41 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg syns guttenavn var kjempevanskelig, og jentenavn kjempelett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. august 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 27. august 2009 Det er vel mest det at vi har ledig guttenavn fra forrige gang (men har et par reserver på lur der også). har jo et par alternativer til jentenavn nå også.. men ikke helt det store navnet trur jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. september 2009 #43 Del Skrevet 1. september 2009 Det store navnet er ikke så lett nei... Får håpe dere finner ut av det, er heldigvis fortsatt god tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. september 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 1. september 2009 Jepp. Har jo forhåpentligvis mins 4mnd på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. oktober 2009 #45 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvordan går det med deg? Hvor mange uker er du egentlig på vei nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #46 Del Skrevet 7. oktober 2009 Her var det lenge siden sist ja.. treig av meg jeg Går bare bra her Formen er strålende og magen har poppet litt ut Jobber fremdeles 100% og gjør det nok en stund til.(men ikke til jeg føder denne gangen ) Er 26 +2 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. oktober 2009 #47 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikke såå lenge til du runder 30 uker da Da begynner ivertfall jeg nedtellinga Men vil gjerne gå lenger enn til uke 36 denne gangen, lille nurk har fått streng beskjed av mamman sin om å holde seg inne til jeg er hvertfall 38 uker på vei, så nå håper jeg han hører på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg også.. kan ikke føde i uke 36 denne gangen nei. Må vente til tidligst 12 dager før termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 18. oktober 2009 Rolig fra denne kanten ja. Men tiden går fort nok den. 28 uker i morgen og i tredje trimester!.. skjønner ikke hvor tiden blir av jeg. Alt står bra til, men magen er litt liten da (vokst litt mindre enn den skulle).. så skal tilbake til kontroll igjen om et par uker.. sannsynligvis ikke noe skummelt.. men greit å sjekke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. oktober 2009 #50 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det går unna ja... Snart jul Greit å bli sjekket en gang for mye enn en for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 29. oktober 2009 #51 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Denne gangen skal du føde ca. på termindagen! Endret 29. oktober 2009 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 30. oktober 2009 hallo skyen Koslig å se deg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 5. november 2009 #53 Del Skrevet 5. november 2009 Hvordan går det? Tenkt noe mer på vaksinen da? er fortsatt i tenkeboksen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. november 2009 Forfatter #54 Del Skrevet 5. november 2009 her skjer det ikke så mye nei. Babyen vokser og gror..selv om magen er liten. Var på 3D ultralyd her forrige uke Moro. Og det er definitvt en jente. vaksinen heller jeg mot å ikke ta.. har ikke lyst til å være prøvekanin heller.. vaksinerer meg heller etter fødsel trur eg.. så får jeg gjøre som han legen i bergen mente vi skulle gjøre.. leke erimitter frem til våren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 5. november 2009 #55 Del Skrevet 5. november 2009 Så moro med 3D ultralyd da Tenkte også på det å vaksinere meg etter fødsel, babyen får jo antistoffene gjennom melka da...Off, vanskelig valg dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. november 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 5. november 2009 samme hva man gjør så blir det feil føler jeg. og i verste fall: ta vaksinen, få masse bivirkninger, få si likevel og senskader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 17. desember 2009 #57 Del Skrevet 17. desember 2009 Gratulerer så mye som to barnsmamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 18. desember 2009 #58 Del Skrevet 18. desember 2009 Får gratulere deg her også med lille vidunderet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #59 Del Skrevet 18. desember 2009 Tusen takk Helt merklig å ha blitt mamma igjen,, hun skulle jo ikke ha vært her på minst 2uker enda hun men på den annen side..nå slapp vi i allefall unna fødsel på julaften da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. desember 2009 #60 Del Skrevet 18. desember 2009 Ble tidlig fødsel denne gangen også, skjønner jeg. Gratulerer så mye Godt det ikke ble midt i jula ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå