Gå til innhold

På Håret i Vika i Oslo?

cappocino

Anbefalte innlegg

Hei

Har noen av dere erfaring fra denne frisørsalongen?

Hvor fikser dere håret og sminken ellers (kun i oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har svært gode erfaringer med Jasmine Stahl som jobber i denne salongen, hun er en tryllekunstner både med hår og make-up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jasmin har flyttet til På håret i Bogstadveien. Jeg var hos henne på torsdag :D

Hun er kjempeflink!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Skal ringe igjen imorgen og bestille time!

Håper hun er ledig, hadde ikke noe planlegger så langt frem så jeg krysser fingrere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På håret i Bogstadveien har eget VIP rom, slik at man kan ha litt privatliv. Tror de har spesialisert seg på bruder. Den salongen sto på min "topp 3" liste over frisørsalonger.

Jeg hadde Thomas Mørk på Studio Alf i Oslo og Marianne på Petite frisørene i Sandvika på min liste.

Lykke til, Cappo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Trodde ikke avdelingen i Bogstadvn. hadde VIP-rom jeg! Men det er jo kjempefint hvis de har det, for jeg skal trolig få satt opp håret der på min dag! Har bestilt time, og skal ned og sjekke forholdene snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det var dumt! Jasmin er på ferie i januar :( men jeg har bestilt Gina istedet.

Noen som har noen erfaringer med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ingen erfaring med Gina, men jeg har erfaring med Anette (Borggården), Steffen (sjefen i bogstadveien) og Tine (bogstadveien).

Alle disse er kjempeflinke! Du kan ta det helt med ro... de som jobber med brud hos På håret vet hva de driver med. Det er de som pynter brudene til Christiane Brudesalong på brudeshow på Plaza også.

Du blir helt sikkert kjempefin. Det viktigste er at du får en god tone med frisøren og at dere forstår hverandre.

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...