StSol87 Skrevet 21. juli 2009 #1 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er ikke ofte jeg skriver her på kvinneguiden - men når frustrasjonen begynner å ta over er det greit å ha andres syn på saken. Ikke at jeg har lite venner, det er intet tema - men jeg anser de som inhabile, ettersom de oftest vil snakke til fordel for meg... Saken er en gutt :rødme: Naturligvis. Vi møttes første gang på en fest tidligere i vår. Jeg kan huske at jeg la merke til han, men mer kontakt ble det ikke før i sommer. I og med begge er aktive volleyballspillere har det blitt litt sandvolleyball, men vi har ikke vært sammen utenfor volleyballbanen (utover første møte, som nevnt). Han er kjekk, omsorgsfull og intelligent. Vi deler en rekke interesser, hvilket jeg anser som en fordel.. Her forleden, etter en intensiv arbeidsperiode og lite volley, sendte denne karen meg melding helt plutselig og inviterte meg med på å spille sandvolley med han. Jeg hadde sagt at han måtte bare si ifra om han hadde volleyplaner tidligere i sommer, men jeg ble likevel overrasket da jeg fikk meldingen.. Det er nemlig som regel jeg som tar initiativ. Vi gikk til volley og pratet ilag.. Var litt redusert av forkjølelse den dagen, så føler kanskje jeg ikke akkurat var representabel for 'mitt vanlige jeg'. Likevel, den dagen ble jeg litt svak for han. Og jeg ble klønete, slik jeg alltid blir når jeg begynner å få sansen for en gutt. På veien hjem fikk han komme innom meg og se mitt praktverk av en stue jeg har pusset opp - (alt er relativt, vi snakker kollektivstue her;). Han likte det, og jeg er ganske sikker på at han mente det... Jeg hadde det dessverre ganske travelt, så han fikk en is av meg (!), før jeg dessverre måtte si takk for idag. Han tok initiativet til en klem, men som jeg klarte å kløne til.. Det ble imidlertid luftet at jeg kanskje skulle ha fest der påfølgende helg, han å sin side skulle kanskje på tur. Men han understreket at det var ikke sikkert de kom til å reise, pga været. Jeg benyttet anledningen til å invitere han, såklart.. Problemet var at festen ble flyttet til en kamerat. Jeg insisterte på å ha nach, og sendte melding og lurte om det ble tur eller ikke. Gav beskjed om at festen dessverre var flyttet, men at det var duket for nach hos meg. Jeg fikk jo svar, det ble ingen tur pga været - og ut var det ikke umulig han skulle. Jeg sa han skulle gi en lyd om det skulle bli aktuelt.. Ingen lyd..... Og tilfeldigvis så møtte jeg på ham i kebabsjappen på vei hjem til nach med en gjeng! Det ble en kort hilsen, for jeg ble så overumplet.. Han kom ikke på nach, og jeg gikk ganske fort - visste ikke helt hva jeg skulle si eller gjøre.. Men ble jo skuffet. Og her sitter jeg - det har gått en uke med mye tenking, liker han veldig godt. Det er mest sannsynlig tre uker til neste gang jeg ser han - og planen er at frem til da skal jeg bare la tiden gå og se om jeg liker ham like godt da. Kan godt hende han hadde bestemt seg for å ta en rolig kveld den kvelden - og derfor ikke sendte melding, det sies at man ikke skal lese alt for mye mellom linjene... Lurer uansett om det er lurt å finne på krumspring med å invitere ut på noe date eller lignende da.. Kanskje innlede med å invitere han med på en runde sandvolley? Deretter? En tur på fjellet? Jeg er så usikker... Har vært single i 1,5 år, og bare vært i ett 8 mnd langt forhold. Er 22, han er 29! (bare sånn btw, men ser ikke det som noe hindring!) Er altså ikke tidenes sjekker... Får spørsmål om hvorfor i all verden jeg er single, hyggelig i og for seg - men det sier noe om meg som person.. har kanskje mange venner, mange kompiser - men klarer ikke å føre noe videre!! Har virkelig lyst å få til noe med denne sjarmøren... Takker for alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GjesteCronos Skrevet 21. juli 2009 #2 Del Skrevet 21. juli 2009 Ta bare kontakt med ham igjen, du. Og avtal noe KONKRET, jenta mi :D "Vil du komme over på Pizza på fredag?" På forhånd har du seff avtalt med en venninne med type, slik at dere blir fire, og så må de andre gå hjem etter hvert. Hvis han blir sittende (du kan hinte litt uten pinligheter: "jaja, de er jo forelsket, men jeg hadde ikke tenkt å legge meg riktig enda"), kan du ta utgangspunkt i at han enten er et matvrak, eller interessert i å bli bedre kjent med deg. (jeg er mann og nærmere 40 enn 30) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå