Gå til innhold

Alder

Gjest Gjest_Lisa_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*

Heisann kvinner.

Jeg har et spørsmål her.

Jeg er 17 år, og har en kjæreste på 25 år. :yvonne: Tør ikke si det til noen da, for da får jeg bare drit slengt tilbake.

Men hva mener dere? Han bor også et stykke unna, har vært sammen med han i 4 år, og har aldri møtt hverandre. Har snakket mye på msn, hver dag. Og vi snakkes på telefon hver dag.

Sykt, men sant. Vi har det fint.

Men vil høre hva andre mener om den saken? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Euforia

Det at en gutt på 21 blir sammen med ei jente på 13 synes jeg blir litt for ekkelt, i hvert fall over Internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring

Hmm, syns dette virker meget spesielt.

Kjærester uten å ha møtt hverandre? Sånt tar jeg ikke seriøst.

Tviler på at han kun har "dratt skinnet", og ikke vært på noen jente på 4 år.

Men koselig for dere da, så lenge alt er fint og flott. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Enig med h*n over meg. Når man er 13 går man jo i 7. klasse (8.?), og 21 er man ferdig med videregående. Høres meget spesielt ut at en på 21 viser så stor interesse for ei jente på 13 som han ikke engang har møtt.

Hvorfor har dere ikkt møtt hverandre? Og hvordan tror du dette kommer til å ende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er en jente på snart 15 som nylig kom i kontakt med en på 23. Han bor i Australia, vi snakker engelsk sammen over MSN. Han satt lenge oppe for å prate med meg, og jeg venter hele tiden på at han skal logge på igjen. Vi har veldig mye til felles. Faktisk så mye at jeg vil ha ham i tankene helt til jeg blir 18. Det er jo umulig for oss å ha noe forhold før jeg er 18, jeg ville aldri finne på å bli kjæreste med noen over internett.

Dette høres kanskje litt drøyt ut, men jeg vil klassifisere meg selv som moden, og han er ganske moden han også. Vi snakker åpent om alt, og jeg føler at vi har blitt bestevenner på de få dagene vi har hatt kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
Jeg er en jente på snart 15 som nylig kom i kontakt med en på 23. Han bor i Australia, vi snakker engelsk sammen over MSN. Han satt lenge oppe for å prate med meg, og jeg venter hele tiden på at han skal logge på igjen. Vi har veldig mye til felles. Faktisk så mye at jeg vil ha ham i tankene helt til jeg blir 18. Det er jo umulig for oss å ha noe forhold før jeg er 18, jeg ville aldri finne på å bli kjæreste med noen over internett.

Dette høres kanskje litt drøyt ut, men jeg vil klassifisere meg selv som moden, og han er ganske moden han også. Vi snakker åpent om alt, og jeg føler at vi har blitt bestevenner på de få dagene vi har hatt kontakt.

Selv om det bare er to år mellom deg og da denne jenta ble sammen med han på 21, er det ganske stor aldersforskjell likevel. Man er som regel mye mer moden som 15-åring enn når man er 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Euforia

8 års aldersforskjell er ikke så mye når man er i 30-årene, men det er veldig mye i begynnelsen av tenårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, det vet jeg. Jeg trives veldig godt med eldre mennesker, og blir ofte irritert over umodne 15-åringer. :fnise: Det som hindrer meg mest i en situasjon som denne er mine foreldre og venner og deres tanker.

Det er faktisk 7 år mellom mamma og pappa, og de møttes da mamma var 18. :) De har vært gift i nokså mange år nå, så det sier jo seg selv at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze
Heisann kvinner.

Jeg har et spørsmål her.

Jeg er 17 år, og har en kjæreste på 25 år. :yvonne: Tør ikke si det til noen da, for da får jeg bare drit slengt tilbake.

Men hva mener dere? Han bor også et stykke unna, har vært sammen med han i 4 år, og har aldri møtt hverandre. Har snakket mye på msn, hver dag. Og vi snakkes på telefon hver dag.

Sykt, men sant. Vi har det fint.

Men vil høre hva andre mener om den saken? :sjenert:

Dere har vært sammen i 4 år, men aldri møtt hverandre? Jeg syns det er mye mer merkelig enn aldersforskjellen.

Jeg vil ikke si at man er sammen med noen man aldri har møtt. Dere har et nettforhold, verken mer eller mindre. Også i 4 år! Hvorfor har dere ikke møttes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EmilyLane

Jeg er enig med de som sier at man ikke er kjærester om man ikke har møtt hverandre.

Og om dere har vært sammen siden han var 21 så (beklager å måtte si det) så driver han nok ikke å sparer seg til deg med mindre han er en sånn supersjenert nerdefyr som besvimer om han ser en pupp.

Kanskje på tide å møtes så du ser om dere har kjemi i det virkelige liv og?

Ser for meg virtuelt bryllup, virtuell volvo stasjonsvogn, virtuell bikkje og virtuell baby i framtiden din.

Jeg tror nok du er litt for naiv her dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Det blir nok bedre for deg også å skaffe deg en ordentlig (unnskyld) kjæreste du er med i virkeligheten også. Surt å kaste bort ungdomstiden på en fyr du aldri har møtt. Og i fire år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Don Giovanni
Dere har vært sammen i 4 år, men aldri møtt hverandre? Jeg syns det er mye mer merkelig enn aldersforskjellen.

Jeg vil ikke si at man er sammen med noen man aldri har møtt. Dere har et nettforhold, verken mer eller mindre. Også i 4 år! Hvorfor har dere ikke møttes?

For min del var det godt å lese at de ikke har møttes....herregud...13/21??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sassssay

Jeg syns ikke alder er så viktig om man har felles interesse og er forholdvis "like" sånn set.. mentalt altså..

A selvfølgelig blir det rart når man snur på alderen og sier sånn .. når hun så gammel.. var han så mye elder.. MEN gutter er ofte litt mere barnsligere enn jenter.. og noen jenter er utrolig modene for sin alder.. såe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN gutter er ofte litt mere barnsligere enn jenter.. og noen jenter er utrolig modene for sin alder.. så..

Det har du pokker så rett i.......derfor funker vel ofte kjemien med en eldre gutt, overfor en yngre jente. Helt enig der, men...... til deg TS på 17 år, hvordan er det mulig å kalle seg kjæreste med en du aldri har truffet ??? det er jo tross alt 2009 vi lever i......men dette høres jo ærlig talt ut som et cyberspace forhold. Unnskyld uttrykket......og jeg sammenligner følgende : om min oldefar på 90 år hadde sagt at han hadde en kjæreste som var kanskje 10 år yngre så ville jeg kanskje ikke stusset på det. Om han også sa at han kun hadde telefonisk kontakt med henne på gamlehjemmet så hadde jeg heller ikke blit forundret over det. Du er jo tross alt 17 år og litt oppegående, hvorfor ikke treffe fyren da ??? spesielt om det er følelser der......aldersforskellen dere imellom gir jeg blaffen i. Det kan være muligheter for dere også....men den fysiske tiltrekningen må også være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...