Gå til innhold

Hva gjør jeg? Hva kan neste steg være?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg traff en utrolig søt og snill gutt på fest. Vi pratet en del sammen og jeg kjørte han hjem fra denne festen. Vi pratet mye sammen på turen om løst og fast.

Problemet er at han er en kamerat av min søster. Hva gjør jeg? Jeg har jo lyst til å bli bedre kjent med han...

Jeg tok å la han til på facebook to dager etter festen.

Noen tips som ikke virker for desperate eller irriterende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kavring

Neste steg kan vel helt enkelt være at du sender han en melding på facebook og hører hvordan det går? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men jeg kjenner han jo ikke. Vi bare pratet tilfeldig på fest...

Off, jeg kjenner jeg mangler selvtillit til å gjøre det...:S Jeg tenker at han hadde vel tatt kontakt på facebook om han var interessert, siden jeg la han til liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Dere har møtt hverandre og snakket på fest og er venner på Facebook, da er det vel ikke så rart å spørre hvordan det går. Da er man jo bare høflig.

Du skrev jo selv at dere hadde snakket en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Off, jeg kjenner jeg mangler selvtillit til å gjøre det...:S Jeg tenker at han hadde vel tatt kontakt på facebook om han var interessert, siden jeg la han til liksom...

Og han sitter og tenker det motsatte. Etter som du la han til, så er du nok interessert. Men nei, han hørte jo aldri mer fra deg....

Du har da ikke noe å tape på å sende en helt alminnelig melding på FB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære du....her kommer vel det gamle ordtaket inn : Det er bedre å angre på ting man HAR gjort, fremfor ting man IKKE HAR gjort...... eller ??

GO FOR IT GIRL !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte når jeg har gutter på facebook jeg vil ha kontakt med, men ikke vil virke for desperat, bruker jeg bare å kommentere statusene demmes eller trykke på "liker" og slike ting så begynner de etter hvert og spør etter MSN min og snakke med meg der også utvikler det seg derfra :) kanskje du kan prøve det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Trådstarter her...

Ville bare si at jeg sendte han en melding i dag, men har ikke fått svar enda. Angrer litt på at jeg sendte...:S Takket bare for sist og spurte hvordan han hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her...

Ville bare si at jeg sendte han en melding i dag, men har ikke fått svar enda. Angrer litt på at jeg sendte...:S Takket bare for sist og spurte hvordan han hadde det.

Helt greit det vel. Det verste som kan skje er jo bare at du ikke får svar, og da vet du jo det :) Life goes on ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han svarte meg :D

Tenkte bare jeg skulle oppdatere dere...

Det var en hyggelig mail der han spurte litt og fortalte litt. Men vet ikke om han er interessert for det :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
Han svarte meg :D

Tenkte bare jeg skulle oppdatere dere...

Det var en hyggelig mail der han spurte litt og fortalte litt. Men vet ikke om han er interessert for det :S

Bør vel uansett bli litt kjent først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...