Noli Skrevet 15. september 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 15. september 2009 Enda en bivirkning: håravfall. Særdeles irriterende må jeg si, jeg røyter verre enn tre katter til sammen. Håper virkelig det er forbigående slik det står i pakningsvedlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 15. september 2009 #102 Del Skrevet 15. september 2009 Det er en kjedelig bivirkning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 15. september 2009 Forfatter #103 Del Skrevet 15. september 2009 Ja, veldig irriterende. Riktignok ikke den verste, for det gjør ikke vondt eller noe, men det er ekkelt. Jeg hater å ha hår overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. september 2009 #104 Del Skrevet 15. september 2009 håper alt blir bedre snart og at det kommer en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 15. september 2009 Forfatter #105 Del Skrevet 15. september 2009 Takk! Venter på EL nå. Eller, den skulle komme mellom fem og ti dager etter siste pergo-tablett er tatt, og nå er det gått tre dager, så jeg er spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. september 2009 #106 Del Skrevet 15. september 2009 Hei! Må følge med på andre på Pergo. Fikk resept på det selv i dag, og ble litt skremt av alle bivirkningene du har hatt. Håper jeg slipper unna alt det der... Men aller mest håper jeg vi begge får full klaff snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 15. september 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 15. september 2009 Etter som jeg har snakket med folk, virker det som de aller fleste ikke har noe særlig med bivirkninger, så vi får håpe du slipper unna! Det går uansett mye bedre nå, jeg har litt hodepine, men ikke mye. Ustabilt humør og føler meg nesten litt deprimert. Også er jeg ekstremt varm om natten. Ellers merker jeg ingenting lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 16. september 2009 #108 Del Skrevet 16. september 2009 Håravfall er kjedelig. Det bør gi seg snart! Har lest at man kanskje får mer eggløsningssmerter etter Pergo enn vanligvis. Har du hørt noe lignende? I så fall burde man jo få med seg når det skjer. Har ikke tenkt til å gå glipp av eggløsning denne gangen Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 16. september 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 16. september 2009 Har hørt det, ja. Men det gjelder vel ikke alle, enkelte får jo ikke engang EL av pergo. Jeg håper jeg ikke er en av dem. Bruker uansett EL-tester, for jeg vil heller ikke gå glipp av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 17. september 2009 Forfatter #110 Del Skrevet 17. september 2009 Tror faktisk EL nærmer seg. I så fall får jeg EL tidligere enn noensinne. Vi reiser bort i helgen, så det er jo litt dårlig planlagt, men kanskje babyen våre skal lages på gjesterommet hos søsteren min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 17. september 2009 #111 Del Skrevet 17. september 2009 Eggløsning er bra! :hoppe: Det er jo egentlig ikke så rart om eggløsning kommer tidligere enn vanlig. Hele ditt normale styringssystem for hormoner er jo satt ut av spill. Jeg skal krysse fingrene hele helgen for en "søstergjesterombabyellerto" *sender masse babystøv til Noli* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 17. september 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 17. september 2009 Nei, men har jo hørt så mye om folk som får sein EL eller ikke EL i det hele tatt på Pergo, så nevrotisk og pessimistisk som jeg er, trodde jeg jo jeg skulle bli en av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. september 2009 #113 Del Skrevet 20. september 2009 Håper det ble hvis dere hadde EL i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 21. september 2009 #114 Del Skrevet 21. september 2009 Hei kjære deg Er alt vel? Det ble så stille her. Har du sett sporet etter noen eggløsning enda? Jeg venter selv i spenning... *babystøv sendes til Noli i stooore mengder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 22. september 2009 Forfatter #115 Del Skrevet 22. september 2009 Hei! Er hjemme igjen nå, og har hatt EL, men jeg tviler sterkt på at det ble klaff. Mannen har vært ganske dårlig i helgen; skikkelig forkjølet og feber. I tillegg er det ikke så lett å ha seg når man ligger vegg-i-vegg med ungene til søsteren. Turde liksom ikke lage noe som helst lyder, og sengen knirket veeeeeeeeldig. Men, jeg er bare happy for å ha hatt EL, klaffer det ikke denne mnd. klaffer det neste. Om jeg nå skal ha EL på cd15 i stedet for cd30, betyr jo det at det ikke er fullt så lenge til neste gang. Føler det begyner å haste for 2010-barn, men vi er jo bare halvveis i 2010-terminer, så det skal jeg slutte å tenke på. Sånn bortsett fra sykdom og manglende sex, har helgen vært veldig fin! Hvordan går det med dere andre Pergo-damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 22. september 2009 #116 Del Skrevet 22. september 2009 Eggløsning er bra! Da skal du se at det klaffer neste måned Typisk at mannen din var syk akkurat denne helgen. Jeg skjønner godt at det ikke er så kjekt med vegg-i-vegg soverom og sånne aktiviteter... Vi var på besøk hos farmor til samboeren i sommer en hel uke da jeg trodde jeg skulle få EL. Der var det en veldig knirkete og gammel seng i et veldig gammelt og lytt hus. Så det endte opp med at vi stående i en hel uke Ikke så mye kos akkurat. Rart å tenke hvor mye merkelig en gjør bare for å få en sånn liten spire... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. september 2009 #117 Del Skrevet 22. september 2009 Det hørtes slitsomt ut Rubie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 22. september 2009 Forfatter #118 Del Skrevet 22. september 2009 Sex stående hadde ikke fungert her, siden han er over 2 meter høy og jeg knapt nok er 1,5.. Kunne vel neste blow'a ham stående.. Kan jo hende vi hadde sinnsykt flaks og fikk befruktet et egg eller to, men jeg gidder ikke håpe. Var litt dårlig planlagt dette kanskje, men det får nå bare være. Nå er jeg klart å bli skikkelig dårlig også. Har feber, vondt i huden, ømme muskler og vondt i leddene. Var bare så vidt jeg orket å gå hjem etter å ha vært hos svigermor og drukket te, hadde jeg vært litt smartere hadde jeg bedt henne kjøre meg hjem, men.. Jeg vil jo liksom ikke være til bry da. Merker at høsten er her i hvert fall, er grisekaldt ute nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rubie Skrevet 22. september 2009 #119 Del Skrevet 22. september 2009 Det var egentlig ikke et forslag på hvordan det skal gjøres, mer et dårlig eksempel.... Kjedelig å bli syk. Håper det er en kortvarig sykdom som er over etter en god natts søvn. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 23. september 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 23. september 2009 Er bedre i dag, men vannvittig tett i nesen. Hadde feber da jeg la meg i går, men den ser ut til å være borte nå, heldigvis. Får ta det rolig et par dager, så går det nok over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå