Gjest Thgiliwt Skrevet 21. juli 2009 #1 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja.. Jeg bryr meg ikke så mye om regler og sånn, i forhold til om gutten eller jenta skal ta det første steget! MEN.. jeg lurer bare på hva gutter syns om jenter som sender første meldingen etter en date, er det masete eller koselig?? Det er jo selvfølgelig avhengi av hvordan gutten er, men har dere gutter noen slags varsels tegn på hva jenter bør gjøre og ikke gjøre etter en date? =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 21. juli 2009 #2 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja.. Jeg bryr meg ikke så mye om regler og sånn, i forhold til om gutten eller jenta skal ta det første steget! MEN.. jeg lurer bare på hva gutter syns om jenter som sender første meldingen etter en date, er det masete eller koselig?? Det er jo selvfølgelig avhengi av hvordan gutten er, men har dere gutter noen slags varsels tegn på hva jenter bør gjøre og ikke gjøre etter en date? =P Kan ikke skjønne hva som skulle være negativt med å få en melding etter en date. Det er i alle fall ikke mer masete om jenta sender først enn om gutten sender først...og koselig kommer jo an på innholdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 21. juli 2009 #3 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tja Skrevet 21. juli 2009 #4 Del Skrevet 21. juli 2009 Send på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #5 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja.. Jeg bryr meg ikke så mye om regler og sånn, i forhold til om gutten eller jenta skal ta det første steget! MEN.. jeg lurer bare på hva gutter syns om jenter som sender første meldingen etter en date, er det masete eller koselig?? Det er jo selvfølgelig avhengi av hvordan gutten er, men har dere gutter noen slags varsels tegn på hva jenter bør gjøre og ikke gjøre etter en date? =P Hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 22. juli 2009 #6 Del Skrevet 22. juli 2009 Ja.. Jeg bryr meg ikke så mye om regler og sånn, i forhold til om gutten eller jenta skal ta det første steget! MEN.. jeg lurer bare på hva gutter syns om jenter som sender første meldingen etter en date, er det masete eller koselig?? Det er jo selvfølgelig avhengi av hvordan gutten er, men har dere gutter noen slags varsels tegn på hva jenter bør gjøre og ikke gjøre etter en date? =P Bare positivt syns nå jeg. Jeg syns at jenta skal være ærlig, ikke spille spill. Syns hun daten gikk bra, kan hun sende en melding når hun kommer hjem om hun vil det. Syns hun den ikke gikk bra kan hun la være osv. Rett og slett utrolig behagelig med en jente som ikke spiller spill/gjør seg til/ men er slik så du vet hvor du har henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #7 Del Skrevet 22. juli 2009 Så søte dere gutter er. Skal huske det neste gang, at jeg skal sende melding hvis jeg har hatt en hyggelig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fix Skrevet 22. juli 2009 #8 Del Skrevet 22. juli 2009 Ja.. Jeg bryr meg ikke så mye om regler og sånn, i forhold til om gutten eller jenta skal ta det første steget! MEN.. jeg lurer bare på hva gutter syns om jenter som sender første meldingen etter en date, er det masete eller koselig?? Det er jo selvfølgelig avhengi av hvordan gutten er, men har dere gutter noen slags varsels tegn på hva jenter bør gjøre og ikke gjøre etter en date? =P Jeg personlig skiter en lang marsj i regler og det spillet noen prøver å spille. Så det er helt klart bare koselig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #9 Del Skrevet 22. juli 2009 Hadde ikkje hatt noe imot om jeg hadde fått en medling etter en bra date :D kommer litt annpå innholdet og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #10 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvis han sitter igjen med gode følelser for deg etter en date, setter han sikkert pris på at du gir livstegn. Dersom han syntes daten var sånn passe, kan det føles litt svett. Men det gjelder vel uansett kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thgiliwt Skrevet 23. juli 2009 #11 Del Skrevet 23. juli 2009 Sente en melding jeg da! og fikk veldig koselig svar tilbake ^^ Snart blir det date nr 2 :D hihi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå