Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #1 Del Skrevet 3. august 2003 Er litt nysgjerrig på hvordan fiskemenner er. Er det noen som kjenner en eller som er/har vært kjæreste med en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #2 Del Skrevet 3. august 2003 En sleip liten ål som skal ha alt på sin måte, sutrer som en liten baby om det ikke går han vei, men det er jo bare en av mange da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. august 2003 #3 Del Skrevet 3. august 2003 En sleip liten ål som skal ha alt på sin måte, sutrer som en liten baby om det ikke går han vei, men det er jo bare en av mange da Hi hi han kjenner jeg også...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 4. august 2003 #4 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg er gift med en FISK. Min oppfatning er : Sleip til tider,avansert humor(skjønner meg ikke på den),RASTLØS,det må skje noe hele tiden. Sjarmerende og dumsnill. Ikke romantisk,men liker sene kvelder på byen med kompiser. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 4. august 2003 #5 Del Skrevet 4. august 2003 Fant forresten dette i et ukeblad som var typisk FISK Fiskemannen er en uhelbredelig romantiker. Fiskemannen er kunstnerisk. Fiskemannen er en drømmer. Fiskemannen liker å flykte fra hverdagen. Fiskemannen liker ikke for faste rutiner. Fiskemannen elsker musikk. Fiskemannen er meget sensitiv. Fiskemannen er opptatt av religion. Fiskemannen er uselvisk. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #6 Del Skrevet 4. august 2003 Fant forresten dette i et ukeblad som var typisk FISK Fiskemannen er en uhelbredelig romantiker. JA OM DET GÅR HANS VEI Fiskemannen er kunstnerisk. IKKE DET JEG VET Fiskemannen er en drømmer. JA DET KAN STEMME, DRØMMER SEG LANGT LANGT BORT Fiskemannen liker å flykte fra hverdagen. SANT NOK, BRYR SEG IKKE OM DET VANLIGE DØDELIGE KALLER HVERDAG Fiskemannen liker ikke for faste rutiner. SÅ SANT SOM DET ER SAGT, OG DET KAN MIN SØNN SKRIVE UNDER PÅ, SIDEN FAREN IKKE GIDDER Å KOMME NÅR HAN SKAL Fiskemannen elsker musikk. JA JOBBER PÅ BARER OL, EN VANLIG JOBB ER IKKE TINGEN Fiskemannen er meget sensitiv. Fiskemannen er opptatt av religion. TJA KAN VEL DISKUTERES Fiskemannen er uselvisk. SÅ FEIL SOM EN KAN SI DET, FOR HAN ER UTROLIG EGOISTISK, TENKER BARE PÅ SEG SELV Koldbruna MEN MEN ALLE ER IKKE LIKE, OG TAKK FOR DET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. august 2003 #7 Del Skrevet 4. august 2003 ja og takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå