Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ikke no' å gjøre med det, da jeg er seriøst på dateren med en ganske så kjekk herremann for tiden :)

Jaja, får håpe dere blir lykkelige i sammen da i hvert fall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kristian: Høy, blond og med smilehull. Litt sjenert i det virkelige liv.

Ja, kan vel være litt sjenert. Eller vet ikke, spørs hva man legger i det å være sjenert. :popcorn:

Emilylane:

172, blondt langt bølgete hår, grønne øyer. Litt rundt og mykt ansikt - det er positivt ment hehe. En bestemt frøken, men kan til tider være litt for snill for sitt eget beste. Jobber med salg og snakker mye i telefonen på jobb.

Gjest lille_kvinne
Skrevet
:ler: Syns du fikk meg til å høres ut som en ok kar jeg ;) hehe.

Lille_kvinne:

157, veldig liten og nett, blå øyer. Myk i væremåten og sjarmerende. Jobber som sykepleier.

:fnise:

Nesten! bortsett fra at jeg er ca 15cm høyere og har grønne øyne.

Men sykepleier stemmer faktisk ganske bra ettersom psykiatrisk sykepleier er den retningen jeg beveger meg i.

Gjest EmilyLane
Skrevet
Ja, kan vel være litt sjenert. Eller vet ikke, spørs hva man legger i det å være sjenert. :popcorn:

Emilylane:

172, blondt langt bølgete hår, grønne øyer. Litt rundt og mykt ansikt - det er positivt ment hehe. En bestemt frøken, men kan til tider være litt for snill for sitt eget beste. Jobber med salg og snakker mye i telefonen på jobb.

Haha, way off. Bare det med snillheten stemmer...

Skrevet
Jaja, får håpe dere blir lykkelige i sammen da i hvert fall :)

Takk takk :)

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Stjernedryss har blondt hår og er supertynn!

Blondt hår og tynn stemmer, men vil ikke si supertynn.

Gjest Hilde K S
Skrevet
Hmm...Clamdiggers, hva er det?? :gjeiper:

Sånne bukser/shorts som går rett nedenfor knærne/midt på leggen. Utrolig fint på menn som vet hvilke sko de skal ha til. (Les: ikke crocs eller finsko med hvite tennis-sokker i.)

Gjest Hilde K S
Skrevet
Blondt hår og tynn stemmer, men vil ikke si supertynn.

Hm. Jeg ser deg for meg som blond, med håret i hestehale og store blå, veldig uskyldige øyne og masse maskara. Og smilende. Veldig, veldig smilende. Med lys stemme.

Gjest Hilde K S
Skrevet
Hm. Jeg ser deg for meg som blond, med håret i hestehale og store blå, veldig uskyldige øyne og masse maskara. Og smilende. Veldig, veldig smilende. Med lys stemme.

Og så tror jeg du har en tendens til å dra ned toppen/genseren din.

Skrevet

Vet ikke om jeg har gjort nok ut av meg til at folk har fått et inntrykk, men jeg er ganske nysgjerrig på hva dere tror.. :sjenert:

Gjest EmilyLane
Skrevet

Akkurat sånn ser jeg også for meg Stjernedryss! Tror vi må ha telepatiske evner Hilde...

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Ikke så langt fra egentlig, men jeg bruker ikke spesiellt mye maskara da, hehe. Ganske bra tippet egentlig.

Skrevet
Hmm..Ganske bra tippet, men må vel innrømme at jeg har en liten forkjærlighet for nikotin, men skal skjerpe meg ;).

:pisk: You better :fnise:

Hinata: Kjempehøy, slank dame med svart hår i en kul frisyre. Asiatisk-inspirert. Går i tettsittende klær, og er rank i rygger. Kanskje litt fregner på nesen. Sterk dame.

Du hadde rett med fregnene :ler:

EmilyLane:

Mellomblond, 165, ganske tynn, men barmfager :fnise: Blå øyne, små hender, litt fall i det halvlange håret. Ser egentlig for meg sånn barnehagetante-type, flink med barn..

Skrevet
Sånne bukser/shorts som går rett nedenfor knærne/midt på leggen. Utrolig fint på menn som vet hvilke sko de skal ha til. (Les: ikke crocs eller finsko med hvite tennis-sokker i.)

Det du egentlig mener å si her - Utrolig fint på menn som har ei dame som vet hvilke sko de skal ha til :smoke:

Gjest Hilde K S
Skrevet
Det du egentlig mener å si her - Utrolig fint på menn som har ei dame som vet hvilke sko de skal ha til :smoke:

Det kan *host* medføre riktighet.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Man blir litt nysgjerrig på folk her inne. Skulle ønske man kunne se bilder uten å avsløre identiteten sin. Tror jeg hadde fått meg mange overraskelser.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Uansett hvordan dere ser ut, er det kult å delta i forumet av og til.

Jeg vet hvordan man løser utfordringen:

Steinar og Kristian inviterer til fest for alle. Så sitter alle der rundt bordene og snakker om KG-trådene.

Skrevet
:pisk: You better :fnise:

Du hadde rett med fregnene :ler:

Ser for meg Hinata som en typisk jente som er litt tilbaketrukken utad, men sprø som en kavring med en gang man blir kjent med henne. Hestehale eller musefletter, ser uskyldig og snill ut. Har garantert hårbøyle med katteører gjemt i skapet!

Skrevet
Uansett hvordan dere ser ut, er det kult å delta i forumet av og til.

Jeg vet hvordan man løser utfordringen:

Steinar og Kristian inviterer til fest for alle. Så sitter alle der rundt bordene og snakker om KG-trådene.

Arrangere fester er for kvinnfolk, så det fikser vel du?

Du er jo så glad i å treffe folk ute også :) hehe

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Arrangere fester er for kvinnfolk, så det fikser vel du?

Du er jo så glad i å treffe folk ute også :) hehe

But of course. I'm a party fixer.

Ser for meg at jeg er DJ og sørger for baren, og deltar litt inne i mellom på praten ved bordene: Robotkalle og Rosalind er uenige om den frie viljen, Steinar henger etter Stjernedryss, Waco overrasker alle ved å se normal ut, Pee Wee viser seg å være ung student, Kristian drar damer, Konservativ Mann står taus og ser på ved inngangen og drister seg til å snakke rolig med et par stk før han går tidlig, Robotkalle forlater festen fordi han plutselig må til Amsterdam, Steinar orker ikke mer overfladiskhet og vil ut og se på fuglene, Hilde tok med kjæresten sin for å hilse på alle nettvennene, og alle de andre brukerne og gjestene storkoste seg - i freakland.

Kan ikke flere navn...ellers kunne jeg ha dratt med alle i scenariet altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...