Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...

kristian82

Anbefalte innlegg

Såpass, ja :)

Nei, nå får gamle folk gå å legge seg hehe

Natta folkens :)

La de unge overta! ;)

Natti natt!

Steinar40

Eldre, respektabel herremann (jeans og skjorte typen?) som er godt utdannet og har en sær hobby :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La de unge overta! ;)

Natti natt!

Steinar40

Eldre, respektabel herremann (jeans og skjorte typen?) som er godt utdannet og har en sær hobby :D

Skummelt treffende faktisk! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken alder har de da, frøken? Om jeg får lov til å spørre :)

Skal jeg svare altså? Skal du ikke gjette?

Hmmmm - prata med mannen din siden eller?

Leste innlegget ditt fra i fjor sommer nå.

Pratet og pratet.. Jeg vet fortsatt ikke hva som skjedde, men det er ikke så viktig for meg lenger heller. Livet har gått videre.

Endret av stjernekyss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dette er en halv gammel tråd... men jeg har lyst til å prøve på Kristian82:

Snill, ærlig, rolig omtenksom og avbalansert. Jobber kanskje i barnehage?

Riktig på alt - om jeg må si det selv hehe - unntatt barnehagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian *rope*

Gidder du å endre overskriften på tråden eller? Det heter "Hvordan ser du for deg utseendet til.."

Gjorde det nå.......hmmm......vurderer reaksjon......det er jo sent....mulig jeg overreagerer da....er det best å være stille....hmm....men det var småfrekt av Hinata....litt ja...men Hinata er jo kul....hun prøvde vel bare å hjelpe.....selv om utseende - utseendet er flisspikkeri...bare hun ikke begynner å rette på meg i innlegg også når det gjelder skrivefeil....da får hun jo mye å gjøre...og det hadde irritert meg......men det gjør hun nok ikke.....ok...nei greit....

MM, jeg har rettet det opp og håper du ble fornøyd Hinata. :ler:

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Kvinner med et slikt nivå på utseende er ikke single mer enn et par dager i slengen :(

Er du ikke vant til pene jenter? Jo, single pene kan være langtidssingle - om de ønsker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lancelotte

Etter som jeg er klarsynt får jeg prøve meg på nytt! Var morsomt dette! :ler:

Skal vi se..

Jeg har lagt merke til Gal_Dame i det siste og har av en eller aen grunn fått for meg at hun er en litt kinky dame som er into lakk og lær og bondage å sånn :P

Hun er 175 høy, har mørkt halvlangt hår, litt rund, med spinkle håndledd.

Hun er sekretær i et advokatfirma.

Mr_Guy:

180 høy, skapromantiker, og innehar mye kunnskap. Han har mørkt hår og grønne øyne og bruker lesebriller. Ellers er han muskuløs og ordentlig, og har draget på damene selv om han ikke tror helt på det selv.

Ethereal:

Er høy og slank med langt mellomblondt hår, og lange negler. Kan være litt direkte noen ganger, men er ærlig og åpen. Jobber innen kosmetikk/klær.

Liker og feste og være med venninner!

Chrizzy:

Liten og nett, rødbrunt hår til litt under skuldrene. Verdsetter venner og familie mer enn materielle ting. Sjarmerende dame, litt sjenert til tider. Utrolig omsorgfull og empatisk. Liker friluftsliv og scrapbooking. Jobber innen noe helserelatert.

Du var forresten veldig pen Euforia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er du det! Du står i baren, snakker sammen med sidemannen - og venter på kjæresten din! Du ankom i kjole!

Det kan stemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje ikke der jeg er mest fleksibel akkurat hehe

Er ikke bra å være for kresen vet du Steinar... Da vil du aldri finne noen. Du må nok fire litt på krava, for alle ver jo at jo eldre man blir, jo mer kresen blir man. Viktig å være bevisst på det selv. Det er ikke alltid førsteinntrykket stemmer heller. Særlig ikke på byen. Ulv i fåreklær og sau i vargdrakt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har jeg ikke fjernet det nå? :)

Nei, det ikke fjernet. Jeg kikket nettopp på det, for en annen bruker har sitert deg, og linken ligger fortsatt i dennes innlegg. Jeg ville ha fjernet det fra Tiny, hvis jeg var deg.

Du er forøvrig en nydelig jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg svare altså? Skal du ikke gjette?

Pratet og pratet.. Jeg vet fortsatt ikke hva som skjedde, men det er ikke så viktig for meg lenger heller. Livet har gått videre.

Jeg tipper du er mellom 25 og 30 :)

Ja, etter det jeg leste må det ha vært en opprivende opplevelse.

Har opplevd det selv å ikke få svar på spørsmål, og det er ikke mye tilfredsstillende akkurat.

Men etterhvert finner man på rimelige svar selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke bra å være for kresen vet du Steinar... Da vil du aldri finne noen. Du må nok fire litt på krava, for alle ver jo at jo eldre man blir, jo mer kresen blir man. Viktig å være bevisst på det selv. Det er ikke alltid førsteinntrykket stemmer heller. Særlig ikke på byen. Ulv i fåreklær og sau i vargdrakt osv.

Førsteinntrykket stemmer egentlig aldri er jeg redd hehe

Og jeg har tenkt å prøve å være litt realist fremover, men det er noen saker som bare må stemme også. Ikke minst personkjemien.

Treffe noen på byen har jeg gitt opp - de fleste interessante der er (heller) ikke single, og de som eventuelt er det vet man ikke hvem er. Det blir altfor mye innsats og for liten gevinst. Nei, da har jeg faktisk mer tror på nettdating sider - uten at jeg har prøvd det ennå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Euforia.... O_O

Nå føler jeg meg skikkelig kjedelig i utseendet her. Er det virkelig mulig å se så filmstjerne ut? O_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta. :)

Hmmmmm - sikker på at du bare er 17 år?

Når jeg leser hva du skriver her så virker du faktisk eldre ..... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Treffe noen på byen har jeg gitt opp - de fleste interessante der er (heller) ikke single, og de som eventuelt er det vet man ikke hvem er. Det blir altfor mye innsats og for liten gevinst. Nei, da har jeg faktisk mer tror på nettdating sider - uten at jeg har prøvd det ennå hehe

Nå virker du tafatt, mann.

Må dama være noen du kjenner????

For det andre - de ikke-single kan bli plutselig bli single, så følg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Steinar40 er helt A4 utseendemessig, veier rundt 80 kg og er 180 cm høy med tynne, stilkete sykkelben. Han går i gubbe-olabukse og t-skjorter kjøpt på Dressmann. Ellers bryr han seg ikke så mye om klær og utseende. Han har en begynnende/frodig måne som han ser oppgitt på hver morgen før han får lyst til knuse speilet i ren frustrasjon. Han sprayer Axe på kroppen sin etter dusjen siden han er lettpåvirkelig. Han er skilt, eller har noen havarerte samboerforhold bak seg, og nå er han på KG for å fiske etter damer. Djiiz, det var mitt bidrag.

PS, brutal_mann faller inn under samme beskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det nå.......hmmm......vurderer reaksjon......det er jo sent....mulig jeg overreagerer da....er det best å være stille....hmm....men det var småfrekt av Hinata....litt ja...men Hinata er jo kul....hun prøvde vel bare å hjelpe.....selv om utseende - utseendet er flisspikkeri...bare hun ikke begynner å rette på meg i innlegg også når det gjelder skrivefeil....da får hun jo mye å gjøre...og det hadde irritert meg......men det gjør hun nok ikke.....ok...nei greit....

MM, jeg har rettet det opp og håper du ble fornøyd Hinata. :ler:

Hinata=fornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
Nei, det ikke fjernet. Jeg kikket nettopp på det, for en annen bruker har sitert deg, og linken ligger fortsatt i dennes innlegg. Jeg ville ha fjernet det fra Tiny, hvis jeg var deg.

Du er forøvrig en nydelig jente :)

Hm, er det fjernet nå? Har vært innom Tiny og prøvd.

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...