Gå til innhold

Liker norske gutter bare noske jenter?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vampen
hihi ok, så mør er dog ikke jeg da, er tross alt halvt norsk også;)

:jepp:

Mange arabere som ikke er så mørke, så jeg kjenner flere som er halvt arabisk, halvt norske, som har farger som ikke er så ulike norske farger.

Min arabiske samboer ikke i mørkere enn at jeg vil tro at våre evntuelt felles barn bare vil bli litt mer gylden i fargen enn jeg har.

Så du trenger neppe å bekymre deg, bakgrunnen din vil neppe gi deg et så annerledes utseende at det blir "for skummelt" for menn flest, men vil kanskje heller gi deg noen ekstra poeng for at du er litt eksotisk.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Stian_*
Blir litt småbekymrett når jeg tilstadighet hører norske gutter si at de synes norske jenter er så fantastisk vakkre og vil ha en slik jente, ja norske jenter er pene, men vil det også si at det ikke er håp for meg som er halvt norsk og halvt arabisk å få meg en norsk fyr? er født og oppvokst i norge og har alltid bare hatt kontakt med min norske familie så føler meg jo innmari norsk da. Hva synes dere om en slik blandingsrase som meg?

Håper på noen svar, har alltid lurt på dette :)

Jeg liker norske damer best.

Men ser jo i aviser og blader at enkelte norske menn liker russiske, polske, latviske, arabiske, asiatiske og andre slags kvinner! Lykke til!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Får vel føye meg inn i rekka her, selv om jeg er adoptert

Er du asiater?

Han som spurte på KG flere ganger om hvordan han kunne få vestkantfruer med på ONS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg kan aldri tenke meg det er noe problem. Blandingsraser er jo som regel penere da man gjerne får litt mykere og renere trekk en hver av de andre rasene. Eller tror jeg pene jenter er pene uansett hudfarge, og så lenge du praktiserer norsk kultur går det nok greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har datet både muslimske og ortodokse damer. De var hyggelige og vakre, men det ble for mye ulikheter med religion osv. Så nå er det bare skandinaviske damer jeg vil møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

, så jeg kjenner flere som er halvt arabisk, halvt norske, som har farger som ikke er så ulike norske farger. [...]
Røde, hvite og blå? :klø:

Her er det sydøstasiatiske jenter som får saftene til å suse. Men søte jenter er jo uansett søte, og sender blodet oppover mot kokepunktet, uansett hvor de har opphavet sitt fra. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt småbekymrett når jeg tilstadighet hører norske gutter si at de synes norske jenter er så fantastisk vakkre og vil ha en slik jente, ja norske jenter er pene, men vil det også si at det ikke er håp for meg som er halvt norsk og halvt arabisk å få meg en norsk fyr? er født og oppvokst i norge og har alltid bare hatt kontakt med min norske familie så føler meg jo innmari norsk da. Hva synes dere om en slik blandingsrase som meg?

Håper på noen svar, har alltid lurt på dette :)

Liker veldig godt utseende til skandinaviske og europeiske jenter jeg. Men smaken er jo ulik, og er jo mange menn som tenner på mer mørke kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du asiater?

Han som spurte på KG flere ganger om hvordan han kunne få vestkantfruer med på ONS?

Må du vel ha mikset meg med en annen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...