Gå til innhold

Liker norske gutter bare noske jenter?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Blir litt småbekymrett når jeg tilstadighet hører norske gutter si at de synes norske jenter er så fantastisk vakkre og vil ha en slik jente, ja norske jenter er pene, men vil det også si at det ikke er håp for meg som er halvt norsk og halvt arabisk å få meg en norsk fyr? er født og oppvokst i norge og har alltid bare hatt kontakt med min norske familie så føler meg jo innmari norsk da. Hva synes dere om en slik blandingsrase som meg?

Håper på noen svar, har alltid lurt på dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir litt småbekymrett når jeg tilstadighet hører norske gutter si at de synes norske jenter er så fantastisk vakkre og vil ha en slik jente, ja norske jenter er pene, men vil det også si at det ikke er håp for meg som er halvt norsk og halvt arabisk å få meg en norsk fyr? er født og oppvokst i norge og har alltid bare hatt kontakt med min norske familie så føler meg jo innmari norsk da. Hva synes dere om en slik blandingsrase som meg?

Det er sikkert håp for alle :)

Men ulik kultur og religion etc. er jo utfordringer selvfølgelig .....

Så ei jente i Egypt for mange år siden - ho var virkelig nydelig altså :rødme: hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det sikkert håp for alle :)

Men ulik kultur og religion etc. er jo utfordringer selvfølgelig .....

Det kom nok ikke klart nok frem, men praktiserer norsk kultur og religion, blir vel heller utseende som er utfordrende da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen
Det kom nok ikke klart nok frem, men praktiserer norsk kultur og religion, blir vel heller utseende som er utfordrende da eller?

Det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for.. :)

Jeg kjenner nok av norske menn som blir mo i knærne av "eksotiske jenter" og jenter med litt mørke farger.

Jeg har forresten en del bekjente som er halvt norsk/halvt arabisk, og ingen har hatt problemer med å finne seg en partner i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet er selvfølgelig alltid viktig - spesielt som førsteinntrykk.

Er du bare feminin og litt søt så blir det sikkert ingen problemer tror jeg.

Det forutsetter selvfølgelig at du også oppfører deg bra, er snill og til å stole på etc. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har en liten crush på ei som er fra Irak, nærmere besteme Kurdistan og det som stopper oss er jo familien hennes og den kulturen de har.

Jeg syns arabiske jenter kan være veldig pene. Eneste bakdelen med dere er at dere har tykt svart hår overalt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Vel, jeg har en liten crush på ei som er fra Irak, nærmere besteme Kurdistan og det som stopper oss er jo familien hennes og den kulturen de har.

Jeg syns arabiske jenter kan være veldig pene. Eneste bakdelen med dere er at dere har tykt svart hår overalt :P

hihi ok, så mør er dog ikke jeg da, er tross alt halvt norsk også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
hihi ok, så mør er dog ikke jeg da, er tross alt halvt norsk også;)

Skal stå mørk, ikke mør hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du muslim? Hvis så, ville det kommet krav fra din familie om at mannen måtte konvertert?

Det kan fort være en festbrems for mange. Hvis ikke så tror jeg ikke du stiller noe lenger bak i rekka enn norske jenter.

En tenker fort muslim og hijab når det er snakk om arabiske jenter, det gjør ihvertfall jeg, så en blinddate tror jeg faktisk ikke jeg hadde takket ja til med en arabisk jente hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Noe av det peneste jeg har sett på to ben i dette landet er halvt norsk halvt persisk. Uslåelig! Iranske jenter generelt er ekstremt pene.

Når det gjelder evnen til å være feminin ligger andre nasjoners kviner mange mange hoder fremfor de norske. Dog er det flere religiøse og andre kulturelle negative vedheng ved disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det peneste jeg har sett på to ben i dette landet er halvt norsk halvt persisk. Uslåelig!

Har du lastet ned de filmene med Aylar nå din gris? :skratte:

Men personlig har jeg ikke noe mot utenlandske damer i det hele tatt. Synes det er eksotisk og spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel føye meg inn i rekka her, selv om jeg er adoptert ;)

Selv så så jeg "bare" på norske jenter før jeg traff eksen min.

Hun var iraner og jeg hadde aldri trodd jeg kunne falle for henne, men det skjedde nå. Kan vel si at øynene mine ble åpnet, for det finnes veldig mange utrolig pene jenter som ikke er hvit i huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian

Not to worry, de fleste av oss liker de fleste damer. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mann 23!!

Les hva hun skriver da!!!!

Hun skriver at hun praktiserer norsk kultur og religion....

Hun er neppe muslim da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjesteCronos

"Problemet" har vel heller ofte vært at norske gutter ikke har hatt innpass hos jenter fra bl.a det området hvor noe av ditt opphav er fra? Jeg har ingen spesielle hangups på opprinnelse i det hele tatt, den ene dagen ser jeg en litt kraftig blondine, den neste en adoptert jente fra Korea, og dagen etter det igjen kanskje en fra midt-østen.. Og jeg kan love deg at jeg i tankene ikke sensureres av hud- hår- og øyefarge ;)

Det er vel mer snakk om hva norske menn tror de får. Jeg har aldri innledet noen flørt med jenter fra andre deler av verden (blanding eller adoptert), rett og slett fordi jeg har oppfattet dem som så ettertraktet på grunn av sitt eksotiske utseende, at en som meg ikke hadde hatt noen sjanse likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har både hatt spennende flørter og langvarig forhold til nordmenn og er selv verken nordmann (kvinne) eller blanding. Mange jeg kjenner med en annen opprinnelse er sammen med norske gutter/menn.

Jeg vet ikke hvorfor det skal være problem jeg, torss alt får gutter med enten en norsk forelder, er adopterte eller fra andre land norske jenter om de vil.

Liker mann en person så liker mann personen, ikke fargen de har på øyne, hår eller hud eller opprinnelsen deres!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tusen takk for mange fine svar! Betryggende å høre at jeg har sjangs på norske menn også, fryktet at de fleste liker sitt slag best, men nå slipper jeg å lur mer. Kanskje jeg sjekker opp en norsk fyr til helgen hihi...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Har du lastet ned de filmene med Aylar nå din gris? :skratte:

Men personlig har jeg ikke noe mot utenlandske damer i det hele tatt. Synes det er eksotisk og spennende.

Nei det er leeenge siden de ble lastet ned :cool:

Piken jeg referer til kjenner jeg personlig ;)

Ser ut som norsk-iransk miks er tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...